Nu Online
Momenteel zijn er 373 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Cindy
Nog zo veel kleine dingen...
Hey,Ik begin zo een beetje te stressen...Er zijn nog zoveel kleine dingen te doen.Schoenen bruidskinderen, menu bespreken, ringen, kerkversiering, proefkapsel & make-up, iedereen nog eens contacteren ivm afspraken, misboekje en uitnodigingen word...
Andere Reacties: 5 28-3-2006 12:33:28

Debra
Huwelijksviering
Hallokes,Zoals jullie al hebben gemerkt heb ik me op ons misboekje gestort. Het is zo goed als af! Maar nu vroeg ik me iets af en jullie zullen me wel kunnen helpen. Net voor het evangelie en de homilie is er tussenzang. Is dit bedoeld voor de kerk o...
Locaties - Viering Reacties: 2 28-3-2006 12:17:28

Cindy
ringen....
Wij trouwen op 24 juni....is het dan geen hoge tijd om voor onze ringen te gaan zien???Moet je lang wachten eer je ze terug hebt..groetjes Cindy
Andere Reacties: 10 28-3-2006 12:15:36

kenn
uitnodigingen
Ik heb een vraagje over uitnodigingen (ben in stressbui geraakt). We zijn er nu zo wat aan bezig om ze op te stellen en trouwen 29 juli.Wanneer zijn jullie daaraan begonnen? groetjeskenne
Uitnodigingen Reacties: 6 28-3-2006 11:51:38

Petra
graag webadres volledig van renaat.be
Wie heeft er het volledige webadres van de site waar er misteksten op staan. Ik weet dat begint met renaat....
Religie Reacties: 6 28-3-2006 8:47:58

Petra
Origineel tekstje om aan de bedankjes te hangen
Brides to B... Heeft er iemand een origineel tekstje om aan de bedankjes te hangen? Thankx
Ideeën Reacties: 3 28-3-2006 8:13:08

Kate
misindeling
Hallo trouwertjes,Ik zit met een dringend probleem. Onze liedjes zijn doorgesturd naar onze zangers, ons misboekje is gereed maar nu blijkt dat we ofwel een nummerkeuze teveel of teweinig hebben. Blijkbaar komt er na de bezinningstekst geen lied maar...
Andere Reacties: 2 28-3-2006 7:29:33

Els
toch een beetje beter nieuws!
Hey,hoewel ik gisteren nog misselijk en met barstende hoofdpijn in bed lag, heb ik nu het gevoel dat ik het ergste gehad heb, ik ga nog twee dagen heel goed rusten, donderdag nog werken, en vrijdag heb ik een dagje vrij gekregen van mijn directeur......
Andere Reacties: 3 28-3-2006 7:26:52

Sophie
tav Elke ivm fotograaf
Hoi Elke,Wij hadden fotograaf Jan Darthet. Een echte aanrader! Hij is héél tof om mee samen te werken en zijn album is fantastisch (hij deed ook het huwelijk van een andere vriendin van mij en die was ook super). Als je wil kan ik je eens e...
Andere Reacties: 1 27-3-2006 18:51:27

Priscilla
Cadeau/verrassing voor aanstaande?
Is er eigenlijk iemand die een cadeau of verrassing in petto heeft voor zijn of haar aanstaande op de dag zelf?Ik zou wel een geschenkje willen geven, maar ik weet niets origineel...
Andere Reacties: 3 27-3-2006 18:10:24

Leen
Haar, opgestoken of niet?
Hey,Ik zou het liefst mijn haar laten opsteken, maar men raadt mij aan het los, of gedeeltelijk opgestoken, te dragen. Ik heb namelijk stijl lang, maar vooral heel veel en zwaar haar. Mijn kapper vreest dat ik het niet vol zal houden om een hele dag ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 9 27-3-2006 15:34:39

Karen
DSO Music
Dag bruidjes,Kent er iemand DSm Music? Ze doen live muziek en Dj?Wij vinden hen precies niet slecht, heeft er al iemand iets van gehoord of gezien?Toedeloe,Karen
Andere Reacties: 1 27-3-2006 13:35:30

Karen
Fotograaf in Antwerpen
Hallo,Kent er iemand een fotograaf die mooie creatieve foto's kan maken en dan nog liefst niet digitaal?Groetjes,Karen
Andere Reacties: 3 27-3-2006 13:34:36

Karen
Mauritius
Hallo,Wij zouden doodgraag naar Mauritius willen als huwelijksreis, maar we twijfelen zo hard. Wanneer wij zouden gaan (eind december) is het er wel zomer ma dan is het er ook wel regen! Wat zouden jullie doen?Het is een prachtig eiland denk ik, maar...
Andere Reacties: 8 27-3-2006 13:33:43

Eva
Nog een dringend vraagje ivm de uitnodigingen
Hoi ladies,Wij zijn volop bezig met het maken van onze uitnodigingen (jaja, we maken ze volledig zelf, afprinten en al) en ik heb een vraagje ivm receptie.We nemen een receptie van 1,5 uur en dat van 17u tot 18u30. Het avondfeest begint dan om 19u en...
Andere Reacties: 8 27-3-2006 13:13:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...