Nu Online
Momenteel zijn er 381 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Natascha
mijn vrijgezellendag
Hallo allemaalDit weekend heb ik mijn vrijgezellendag gevierd. Het verliep als volgt.Mijn toekomstige hebben ze al om 9h30 komen aankleden en meegenomen om te gaan paintballen. (Ik heb hem niet gezien in zijn nieuwe outfit). Om 11h30 hebben ze mij a...
Andere Reacties: 3 27-3-2006 12:57:41

Peggy
Gemmenschappelijke trouwsite
Voor de mensen die het nog niet wisten, op initiatief van een paar bruiden op dit forum hebben we en eigen site gemaakt waarop we elkaar van dichterij kunnen volgen.We tellen samen week per weer af naar de datum van verschillend koppels, je hebt een ...
Andere Reacties: 6 27-3-2006 12:57:13

Kimberly
Kimberly
Hallo,Zijn er mensen van omgeving Ieper die reeds getrouwd zijn of zullen trouwen?Indien ja, waar vond jullie fotoreportage plaats of waar zal deze plaats vinden?Dank u voor de info!Groetjes, Kimberly
Andere Reacties: 2 27-3-2006 12:56:52

Sofie
zetels huren
Hoi,weet er iemand of je zetels kan huren?Wij doen ons tuinfeest en zouden graag een zithoek hebben waar mensen even kunnen uitrusten.Zetels leek ons een leuker idee dan stoelen... maar waar vind je die?Bedankt,Sofie11/08/06
Andere Reacties: 2 27-3-2006 12:34:11

sadia
dagindeling
Hoi allemaal,Ik vroeg me eigenlijk af hoe jullie je trouwdag indelen. Wij hebben namelijk de fotoreportage in de voormiddag, de burgerlijke trouw om 2 uur in de namiddag. De kerkelijke trouw zouden we ook ergens in de namiddag willen doen en het huwe...
Voorbereiding Reacties: 3 27-3-2006 12:17:27

Debra
Huwelijksbelofte
Beste collega's,Voor ons misboekje zijn we nog op zoek naar een trouwbelofte. We willen niet echt die traditionele trouwbelofte daarom zijn er mensen bereid om hun beloften eens door te mailen naar mij? debrastevens30@hotmail.comAlvast bedankt!Debra1...
Religie Reacties: 33 27-3-2006 11:02:50

Nathalie
raad nodig
Hallo medebruidjes,ik heb een probleem voor de openingsdans. Zowel mijn as als ik zijn helemaal weg van het nieuwe nummer van Sandrine. Ik zou het heel graag gebruiken voor de openingsdans maar het grote probleem is de tekst. Graag jullie mening.Alva...
Openingsdans Reacties: 1 27-3-2006 10:39:59

Eveline
wagens suite
Hallo Bruidjes,Ik heb een optie genomen op 7 witte jaguars voor de suite van onze trouw. We kunnen maar volgende zaterdag langsgaan om de prijs te weten maar natuurlijk ben ik erg curieus en wil ik op het ergste voorbereid zijn :-)Kan er iemand mij ...
Andere Reacties: 3 27-3-2006 9:49:20

Eva
Hebben jullie alleen een ceremoniemeester?
Hoi dames,Wat ik me afvraag is of alle koppeltjes die gaan trouwen een ceremoniemeester hebben? Wij hebben gekozen om dat niet te nemen, maar heb nu een beetje bang dat alles in het honderd gaat lopen. Wij trouwen wel alleen voor de wet. Hoe zit het ...
Andere Reacties: 9 27-3-2006 9:21:41

Debra
Wie heeft er allemaal een Linea Raffaëlli jurk?
Hoi medebruidjes,Graag had ik eens geweten wie allemaal een Raffa-jurk heeft en welke het is. Hopelijk kunnen jullie dit hier op het forum zeggen! Weet je wat het makkelijkst is, surf naar de site www.linx-fashion.be en dan klikken op bruid 2006. Daa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 21 27-3-2006 9:03:28

Els
help ik ben ziek!
Ik ben ziek, en over 5 dagen trouw ik... alles is al tegengevallen bij ons, en nu nog dit... ik ga straks naar de dokter, maar ik voel me gewoon niets waard, en het weer voor deze week ziet er ook al niet uit :-( kunnen wij dan nooit een beetje geluk...
Andere Reacties: 12 27-3-2006 7:41:35

lies
drukwerk uitnodiging
Hey iedereen ik had een vraagje ivm drukwerk van uitnodigingen. Wij gaan het zelf ontwerpen en vraag mij af hoe dat het daarna verloopt. Moet je dan je bestand doorsturen en drukken ze dat dan af of moet men het eerst zelf afdrukken? Maar dan vrees...
Uitnodigingen Reacties: 3 26-3-2006 16:12:30

Katleen
Aankomst aan de kerk...
Hey medebruidjes,Ik ben mijn hoofd aan het breken over een ceremonieel probleempje. Ik vraag mij nl. af hoe het binnengaan en buitengaan aan de kerk meestal verloopt. In mijn gedachte heb ik altijd het beeld voor mij dat de bruid (al dan niet samen m...
Ceremonie Reacties: 6 26-3-2006 15:33:39

mariska
aan lien
hoi,ik las dat jullie het feest geven bij De Baere in Maldegem. wij ook, nl op 7 april. nu is het zo dat ik het forum overliep en dat je leit vallen dat de prijzen er gewijzigd zijn.Ik heb nog niets opgevangen hieromtrent. Kan je iets meer kwijt hier...
Andere Reacties: 5 26-3-2006 15:12:13

Peggy
Saint Germain of Ter Eeste
Hey iedereenGisteren zijn we voor de laatste keer gaan kijken naar de twee overblijvende feestzalen.Nu zijn mijn ouders nogals pro de éné zaal en zijn ouders uiteraard pro de andere zaal.Hebben jullie ervaring met deze twee zalen en welke z...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 26-3-2006 14:47:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...