Nu Online
Momenteel zijn er 339 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

marijke
forum
Hallo, Ik leer heel veel bij op dit forum. Ik vind het super! Weet er iemand nog andere sites met een forum over huwelijksfeesten?Marijke
Ideeën Reacties: 1 26-3-2006 12:26:24

sofie
ervaring met luc nimmegeers?
hallo allemaalwij zijn dit weekend bij luc nimmegeers langsgeweest en we staan eigenlijk op het punt hem te boeken. maar toch eerst eens vragen wie er ervaring met hem heeft?
Fotografie Reacties: 3 26-3-2006 12:22:28

Kate
Aan Sophie over Pernill
Hallo Sophie. Je reageerde op mijn berichtje over Xantippe.Je vertelde me dat je bij Pernill ging voor het kapsel en in de Baron Ruzettenlaan voor je make-up. Mag ik eens vragen hoeveel alles koste en de juiste gegevens, adres, telefoon,...Heb je fot...
Andere Reacties: 2 25-3-2006 18:46:57

liesbeth
make-up
Dag Bruidjes,wou even laten weten dat ik namiddag opnieuw een proefmake-up heb laten doen.Ik wou dat eigenlijk helemaal niet, maar mijn mama stond erop dat ze mij dat cadeau wou doen. Dus was ik zo'n 2 weken geleden gegaan, en dat was echt tegengeval...
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 25-3-2006 18:24:39

Jurgen
Aan Sofie, Philippe, Koen en Miet (en alle andere ook natuurlijk)
Helaba,Ik ben blij te horen dat er nog andere koppels trouwen op 14 augustus. Problemen om te reserveren of zaken vast te krijgen op die datum hebben wij niet gekend. Wel telkens dubbel moeten checken dat ze wel de goeie datum hadden genoteerd. De za...
Andere Reacties: 1 25-3-2006 17:08:26

sadia
fotograaf 'schriftelijke overeenkomst' en prijslijst
Hallo allemaal,Gisteren hebben we onze fotograaf gekozen en vroeg hij het voorschot te betalen. Hij kon ons echter geen geschreven papier geven hoeveel de album nu exact zou kunnen kosten en hij kon ons ook geen prijslijst voor nabestellingen enz. me...
Andere Reacties: 7 25-3-2006 12:39:53

Daphne
alternatieve locatie
Hallo!Ik heb een vraagje namens mijn broer. Zij willen ook trouwen, nog deze zomer (door omstandigheden moet het vroeger dan gepland), maar ze zijn nog op zoek naar een locatie. Niet echt een klassieke feestzaal, maar dus een alternatievere locatie. ...
Andere Reacties: 3 24-3-2006 22:50:29

lies
fotograaf
Hey,Wat vragen de fotografen bij jullie en is het dan alleen voor de foto's of is er ook een bedrukt boek bij?groetjes,Lies
Fotografie Reacties: 12 24-3-2006 20:10:03

davine
aan Ellen
Ja nog 7 dagen en dan is het zover. Heb al verlof op het werk. De kindjes zijn nu aan het studeren voor hun examens eigenlijk een drukke periode voor ons, maar ik kan mijn verlof goed gebruiken om nog allerlei zaken te regelen. Als het volgende week...
Andere Reacties: 1 24-3-2006 17:38:50

tjorvina
bedanking voor mensen avondfeest maar ook receptie???
hoi,een vraagje. Normaal gezien geef de mensen die naar het avondfeest komen een bedanking. Doen ze dat normaal ook voor mensen van de receptie?groetjestjorvina19/8/2006
Andere Reacties: 5 24-3-2006 17:28:20

K
op zoek naar...
Hallo,Ik ben op zoek naar toffe, originele maar niet te dure uitnodigingen. Heeft iemand ideetjes of weet iemand waar we terecht kunnen? We wonen in de buurt van Leuven.groetjes, marjolijn
Andere Reacties: 3 24-3-2006 14:28:20

Els
Vorrstelletje: misschien iemand interesse
Hey iedereen! Naar aanleiding van die chronologische lijst is het misschien makkelijk dit ergens op een website te plaatsen. Nu kunnen die berichten niet meer aangepast worden en moet je de megalijst altijd terug opnieuw posten. Misschien is het daar...
Andere Reacties: 26 24-3-2006 13:24:25

leen
aan karen
dag karen,ik denk dat wij de decoratie overlaten aan mevrouw van der veken. uiteraard kan je alles vragen wat je wil maar ik denk dat als je heel de decoratie wil veranderen naar je eigen stijl dat je dan wel wat bij betaald.maar ik weet het niet zek...
Andere Reacties: 1 24-3-2006 12:46:08

Evelyne
tekst uitnodiging!!
hoi allemaalIk ben een tekst voor onze uitnodigingen aan het opstellen maar ik kom er niet helemaal uit. Ik zoek nog een zinnetje in plaats van indien belet graag reageren voor... We hadden zelf:Bij afwezigheid graag reageren voor... Maar mijn schoon...
Andere Reacties: 6 24-3-2006 12:18:00

Marlies
Goedkope fotograaf
Hallo,Voor onze trouw zijn wij nog op zoek naar een niet al te dure fotograaf. We moeten alles zelf betalen en we trachten op alles wat te besparen.
Fotografie Reacties: 13 24-3-2006 11:55:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...