Nu Online
Momenteel zijn er 237 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Veerle
Aan Cindy -
Cindy,Je had vorige week gezegt dat je je krantje/uitnodiging op zondag zou doorsturen.Ik heb dit niet aangekregen, misschien ben je mij vergeten?Of heb je gewoon nog geen tijd gehad, sorry dan voor mijn ongeduld, maar dat is een van mijn slechte gew...
Andere Reacties: 6 21-3-2006 11:25:17

Ann-Sophie
trouwschoenen
Hallo bruidjes,Ik heb een vraagje. Ik ga dit weekend kijken vor trouwschoenen. Hoe zijn jullie zeker dat het kleur enzo perfect aansluit bij de jurk? Nemen jullie een foto mee of een lapje stof ? Graag tips ?groetjesAnn-Sophie
Andere Reacties: 8 21-3-2006 11:24:17

Vicky
Tekst uitnodigingen
Hallo allemaalIk ben de tekst voor onze uitnodiging aan het opstellen, maar had dit iets makkelijker verwacht.Mijn ouders willen er zéker opstaan, maar traditioneel (ouders bruid links, ouders bruidegom rechts) kunnen we niet doen vermits mijn v...
Uitnodigingen Reacties: 10 21-3-2006 10:25:56

Lien
dringend !! waar huren suitekledij ?
Hallo mede-bruidjesMijn aanstaande schoonbroer heeft geen vriendin meer om id suite te lopen, dus zal mijn nichtje inspringen ! Nu moet ik echter nog zo laat ergens suitekledij vinden en ze wil ze graag ook huren (wat ik ergens wel snap).Mijn vraag i...
Andere Reacties: 2 21-3-2006 8:06:19

liesbeth
dansnummers
Dag medebruidjeswij moeten morgen naar onze DJ en hebben eigenlijk geen inspiratie voor de liedjes voor de dansen met ouders/schoonouders. Onze openingsdans ligt vast, maar dan ik met mijn papa en schoonpapa... Ze hebben allebei geen echte 'eigen' op...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 20-3-2006 23:08:57

Peggy
Orangerie kortrijk
Hey,Hier ben ik nig een keer...De feestzaal ligt nog steeds niet vast, we waren twee weken geleden tot een besluit gekomen om de saint-germain in Diksmuide te nemen, maar ik ben er niet 100% voor te vinden.Zijn er mensen die daar een feest gaan geven...
Andere Reacties: 1 20-3-2006 21:33:33

Sofie
ontwerp uitnodigingen, misboekje en menukaarten
Hey bruidjes,ik vroeg me af of jullie zowel de uitnodigingen, het misboekje als de menukaarten allemaal in hetzelfde genre maken? Onze uitnodigingen hebben we al gekozen en ik zou de menukaarten in hetzelfde model als de uitnodigingen maken. Maar mij...
Andere Reacties: 8 20-3-2006 20:50:59

Jill
lied om ouders te bedanken
Hoi iedereen,Ik ben nog op zoek naar een mooi lied om te laten draaien wanneer we onze ouders bedanken op het feest?Heeft er iemand leuke ideeën?
Ideeën Reacties: 3 20-3-2006 20:21:57

Elke
help! huwelijksmis
Hey,Ik wil mij in de paasvakantie (ja ik ben kleuterleidster en heb vakantie) bezig houden met onze huwelijksmis. Alleen weet ik echt niet hoe hier aan te beginnen. Wie kan mij helpen of eventueel jouw viering of een deel hiervan doormailen? Alle sug...
Religie Reacties: 5 20-3-2006 19:47:02

Inge
feestzaal: de lissewal of scherpenberg???
Hallo,Wij zitten momenteel met een groot dilemma ivm onze feestzaal: ofwel wordt het de scherpenberg (loker) ofwel de lissewal (elverdinge). Heeft iemand ervaring in één van deze twee? Alle reacties meer dan welkom! Bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 20-3-2006 19:19:20

Katrien
inventieve kapper gezocht
Hoi,Wie kent er in de omtrek van Sint-Katelijne-Waver (Mechelen, Putte, Duffel,...) een kapper die initiatief durft te nemen? Ik vind het heel moeilijk om een kapsel te zoeken dat bij het kleed past, en dat ook nog eens te doen is met mijn "pier...
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 20-3-2006 17:33:49

Karen
's Graevenhof
Hallo allemaal,Wij zijn volop op zoek naar een feestzaal voor ons huwelijk, wij hadden 's gravenhof in schilde op het oog. Heeft iemand hier al ervaring mee?Zeg het ons aub!
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 20-3-2006 16:34:09

Barbara
Speech
hey bruidjes,wij trouwen nu vrijdag en zijn in volle paniek omdat wij nog een speech moeten voorbereiden (naast al de rest natuurlijk). Kent iemand van jullie toevallig een website waar wij zouden terecht kunnen. Dit zou onelooflijk veel tijd uitspar...
Andere Reacties: 3 20-3-2006 14:48:15

robben
fotolocatie hasselt-Genk
Zaterdag bij de fotograaf geweest: onze fotoreportage zou doorgaan in de mijngebouwen van genk en de euroscoop+aangrenzend leuk restaurnatje. Dus ik bel vandaag nr de mijngebouwen, blijkt er juist dan (wij trouwen 20/5/2006) een grote tentoonstelling...
Andere Reacties: 3 20-3-2006 14:14:53

K
notaris gezocht
Hallo,Kent er iemand een notaris (regio leuven) die zeer vriendelijk is en ons gewoon wat informatie kan verschaffen rond de juridische zaken van een huwelijk? We weten nog niet zeker of we een notaris gaan nodig hebben, maar we zouden gewoon eens wi...
Andere Reacties: 2 20-3-2006 12:33:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...