Nu Online
Momenteel zijn er 306 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Karine
Bruidsuiker - Bedanking aan de kerk
Dag mede-bruidjes,Wat geven jullie zoal aan de kerk voor de kindjes ? Ik had gedacht aan iets met een aardappel omdat mijn vriend thuis in een aardappelbedrijf werkt, en zou graag een bruin pluche petatje geven met daaraan chocolade eurostukken of zo...
Ceremonie Reacties: 4 20-3-2006 12:00:38

Sofie
help :(
Hoi,Als DJ hadden we gedacht aan een vriend maar die wilt dit nu niet doen omdat hij dan niks aan het feest heeft dus moeten we op zoek naar een andere oplossing.We willen geen DJ die commerciele muziek draait en hoempapa, eerder launchy music, salsa...
Andere Reacties: 8 20-3-2006 11:05:33

Ineke
aan Joke
Hey Joke,Vorige week antwoordde je op mijn vraag ivbm een bedankingstekst voor de ouders in het misboekje. Je schreef dat een vriendin van jou een tekst geschreven had en je ging hem als je thuis was doorsturen (prutskepi@hotmail.com). Denk je hier n...
Andere Reacties: 8 20-3-2006 10:36:02

Lien
airbrush tanning
goede morgen aanstaande bruidjeswou jullie gewoon eventjes meedelen dat ik dit weekend airbrush tanning getest heb en het is super gewoon !! Ik dacht dat ik helemaal in vlekken ging zitten, dat het ging afgaan aan mijn kleren maar niets van dit allem...
Andere Reacties: 9 20-3-2006 9:10:01

Kate
Brugge- Xantippe ????
Heeft iemand ervaring bij Xantippe naar het schijnt steken ze niet alleen je haar op maar doen ze ook de make-up. Ik ben van brugge en weet geen ander adres waar ik op mijn trouwdag kan gaan voor de make-up en het kapsel.Wie weet raad? Tips?
Andere Reacties: 4 20-3-2006 7:11:16

Katrien
fotolocatie
Hallo,Ik ben nog op zoek naar een locatie voor onze foto's in de regio van Wetteren, mag ook melle, smetlede, wichelen,...zijn.Ik zou graag zoiets als een vervallen fabriek, stationneken, boerderij,... hebben. Iemand tips???Groetjes
Locaties - Fotografie Reacties: 4 19-3-2006 20:10:36

Annelies
Lokaties Kontich gezocht
Wij trouwen op 25 maart en zijn nog opzoek naar binnen- en buitenlocaties. Iemand ideëen ?groetjes,annelies
Locaties - Fotografie Reacties: 4 19-3-2006 18:24:30

Annelies
Lokatie foto's omgeving Kontich
Weet er iemand interessante lokaties voor zowel binnen als buiten ? Wij trouwen op 25 maart en het weer dreigt ons in de steek te laten.groetjes,Annelies
Fotografie Reacties: 0 19-3-2006 18:12:19

Petra
Reacties feest§zaal waerboom
Graag nog wat meningen over de Waerboom ( Groot Bijgaarde). Wij hebben onze feest daar op 30 juni 06 maar we worden zeer onprofessioneel behandeld. Weten bv niet in welke zaal onze receptie zal drgaan... en nog van die duistere zaken
Andere Reacties: 6 19-3-2006 17:53:35

Daisy
Kledij moeder van de bruid
Hallo,Ik zit met een probleempje: mijn moeder belde me dit weekend super-enthousiast dat ze de perfecte kledij had gevonden om te dragen op mijn huwelijk. Ze heeft er echt zeker een kwartier over gedaan om alles te beschrijven, ik hoorde de blijdscha...
Kledij - Suite Reacties: 14 19-3-2006 17:17:41

Elke
Onze site is af...
Dag medebruidjes,eventjes om te laten weten dat wij vanaf nu ook een site hebben...http://users.poink.be/bert-en-elkeLaat eventjes iets weten wat je ervan vindt. Tips zijn ook altijd welkom (wij zijn niet zo'n krakken met computers)Groetjes,ELKE EN B...
Andere Reacties: 4 19-3-2006 13:08:28

degryse
fotolocatie aan de zee
ik ga trouwen in de zomer en zoek een fotolocatie aan de zee, soms zie je van die foto's waar ze zo tussen paaltjes lopen aan het strand of in de duinen, waar vind ik deze
Locaties - Fotografie Reacties: 3 19-3-2006 10:49:05

Vicky
Locatie receptie heeft afgezegd!
HalloTis hier precies de week van de afzeggingen...Wij gingen onze receptie op het kerkplein doen, vlak na de mis. Mijn ouders hadden dat al gevraagd aan de burgemeester en die zei dat dat geen probleem was en dat we dat niet moesten aanvragen (heef...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 19-3-2006 9:03:22

Kelly
aan cindy
Cindy, jou jurk (marylise trisara) dat met hoepelrok of zonder. Mijn jurk pronovias is eentje zonder hoepelrok. Ik kon op de site het kleed niet uit zijn geheel zien.groetjes
Andere Reacties: 3 18-3-2006 20:07:31

Sofie
ringen gekocht
dag bruidjes,Gewoon om te laten weten dat we vandaag onze ringen hebben gekocht bij wim meeussen. Heb hier eerder deze week een berichtje geplaatst hoe het best te bereiken is, en ik moet zeggen we hebben het heel gemakkelijk gevonden, we zijn dus me...
Andere Reacties: 4 18-3-2006 19:54:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...