Nu Online
Momenteel zijn er 268 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Els
MSN
Er heeft hier ooit eens een berichtje gestaan over MSN. Op die manier konden toekomstige bruidjes met elkaar praten. Ik heb toen niet gereageerd op dit berichtje, maar soms zou ik wel eens willen horen hoe het bij anderen gaat. Dus, wie mij wil toevo...
Andere Reacties: 3 18-3-2006 18:59:27

miranda
WESTLIMOUSINE limousineverhuur met chauffeur
verhuur limousines chrysler 300c, nieuw model, met chauffeur voor alle gelegenheden : huwelijk, verloving, huwelijksaanzoek,jubileum,...niets is ons te gek doe gerust zelf uw voorstel !Prijzen vanaf 150€
Ceremonie Reacties: 1 18-3-2006 12:44:45

Evy
Wat geven jullie de ouders als bedanking??
Hallo,We zouden onze ouders iets willen geven op het avondfeest als bedanking, maar WAT?? Wat geven jullie? Ze houden allebei nogal van lekker eten en drinken, maar orgineel is het zo niet hé, een etentje? Laat jullie ideetjes dus maar komen!...
Andere Reacties: 10 18-3-2006 8:19:30

Ellen
priester gevonden
oef, dan toch nog een priester gevonden.Mijn ventje herinnerde een priester waarmee hij in de jeugdbeweging heeft gezeten. Hij is eind de dertig en modern. Hij zag het volledig zitten.Dus eind goed al goed;Al blijf ik toch wat ontgoocheld (het had n...
Andere Reacties: 2 17-3-2006 22:48:41

Danny
Een zeer appart afscheidsgeschenkje
Een origineel geschenkje bij het verlaten van de feestzaal. Ga eens kijken bij www.ideekaarsen.beEen kaarsje met daarop een foto van beiden en huwelijksdatum.Of een groot windlicht als aandenken voor ouders, ...
Uitnodigingen Reacties: 0 17-3-2006 21:31:21

Kelly
Labaere afspraak maken?
Hoi,Kan iemand mij zeggen of je een afspraak "moet" maken bij labaere of kan je er ook zo langsgaan? WIj zouden morgen gaan kijken en nu zie ik toch dat er heel veel keuze is bij labaere. Mijn vriend houdt er al niet van zoveel winkels te m...
Andere Reacties: 3 17-3-2006 19:10:06

leen
aan Eva
dag eva,waarom skipassen?mijn verloofde en ik gaan heel graag skieen en hij doet dit ook al heel erg lang. daarom wilden we op de tafels een kader zetten met daar een skigebied in. en om zo onze gasten te kunnen verdelen over de tafels hadden we geda...
Andere Reacties: 1 17-3-2006 17:51:04

Karolien
HELP vervoer gezocht!
Dag allemaal,gisterenavond hebben we vernomen dat onze trouwauto niet kan doorgaan! Een vriend van mijn broer zou rijden met de auto van zijn ouders, maar nu hebben zij hem zelf nodig (ook voor trouwvervoer denk ik). Nu zijn we op het laatste moment ...
Ceremonie Reacties: 3 17-3-2006 17:38:30

Ellen
36 dagen voor de trouw en de priester zegt af!
HELPWe zijn 36 dagen voor de trouw. We kregen deze morgen een telefoon van onze priester nl.Marc Pollet. Hij vertelde ons dat hij vergeten was dat hij vier dagen op weekend moest en dat hij onze mis niet kan doen. Al de andere priesters in Beernem ...
Ceremonie Reacties: 9 17-3-2006 14:04:20

Ann
Kleuren suite
Hey trouwertjes,Ik heb een probleempje en wou jullie mening even. Gister ben ik met mijn mamma haar suitekleed gaan kopen. Tis iets heel speciaals geworden. Echt iets voor de moeder van de bruid. Nu heb ik dat tegen mijn schoonmoeder gezegd en zij is...
Kledij - Suite Reacties: 7 17-3-2006 13:23:20

Katrien
aantal liedjes misviering?
Hoi,Graag zou ik eens weten hoeveel liedjes jullie in totaal hebben voor jullie mis, en wanneer jullie ze juist spelen.Als uittredelied zullen wij "Heaven must be missing an angel" van Tavares nemen. Ik vind die jaren '70 liedjes echt gewel...
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 17-3-2006 13:17:01

Eva
Die uitnodigingen!!! Nu pas begin ik stress te krijgen.
Hallo,Wij trouwen op 2 juni en ons uitnodigingen zijn nog niet klaar. Er hebben zich een aantal problemen voorgedaan en nu moeten we helemaal opnieuw beginnen. Ik zou ze toch graag ten laatste half maart versturen en begin dus nu helemaal te flippen....
Andere Reacties: 9 17-3-2006 13:13:42

Ineke
bedankingstekst ouders misboekje
Hallo,Zijn er onder jullie die in hun misboekje een speciale bedankingstekst zetten specifiek voor de ouders? Ideetjes zijn welkom op prutskepi@hotmail.comMercikes
Andere Reacties: 2 17-3-2006 13:02:21

Sofie
Mooie tekst gezocht
Hallo iedereen,Wij zijn bezig met de uitnodigingen op te stellen. We hebben de vorm enzo al gekozen, maar ik weet niet goed wat er juist op te zetten en hoe. We willen onze ouders er op zetten, maar niet op de traditionele manier...Iemand ideeën...
Uitnodigingen Reacties: 0 17-3-2006 12:42:54

Kelly
Legiest Kleedt
Hoi,WIe van jullie mannen heeft zijn kostuum bij Legiest gehaald. Wij zouden morgen eens gaan kijken maar we vragen ons af vanaf welke prijs de kostuums daar beginnnen. groetjes Kelly
Andere Reacties: 0 17-3-2006 11:52:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...