Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Skiwi
Foto's in planckendael
heeft er al iemand een fotoreportage gedaan in Planckendael??ik heb al een mail gestuurd naar het park, maar nog niets teruggehoord.gewoon even om te horen of er iemand daar al mooie foto's gemaakt had ofzo ..groetjtesMieke13/05/06
Andere Reacties: 5 15-3-2006 13:07:17

Lien
Uitnodigingen schrijven volgens etiquette ...
Hallo mede-bruidjesIk moet deze beginnen met mijn enveloppes te schrijven en ik vroeg me af wat de etiquette is mbt de aanspreking.Zeg je voor een koppel dat getrouwd is : Dhr en mevr. callens-vanwalleghem of dhr en mevr. G. callens-vanwalleghemof ze...
Uitnodigingen Reacties: 4 15-3-2006 12:34:07

Lynn
naamkaartjes op tafel
Hallo allemaal, Ik ben nog op zoek naar een leuke manier om duidelijk te maken wie waar aan tafel zit. Gewone naamkaartjes vind ik zo eenvoudig, iemand leuke ideetje? GroetjesLynn
Andere Reacties: 7 15-3-2006 12:19:21

Eveline
Aparte uitnodiging voor dessertbuffet & dansfeest?
Hallo Iedereen,Ik probeer een lijst op te maken van genodigden voor ons huwelijksfeest. We willen echter niet iedereen vragen voor de diner en zouden willen werken met 1. Mensen die enkel zullen komen naar de receptie 2. Mensen die zullen komen naar...
Andere Reacties: 13 15-3-2006 11:55:35

Tiziana
Raad : Tekst uitnodigingen
Hallo Allemaal,Ik heb jullie raad nodig want ik weet het niet meer. Ik ben de tekst voor de uitnodiging aan maken en ik zou graag willen dat alleen familie na de kerkelijke plechtigheid naar de feestzaal gaat voor een receptie en een klein hapje. Ver...
Uitnodigingen Reacties: 2 15-3-2006 10:16:51

Inny
kastanjehof in Pellenberg
Hallo iedereen,Mijn vriend en ik gaan volgend jaar in augustus trouwen en zijn op zoek naar een geschikte zaal. Wij zijn gaan kijken in het Kastanjehof en dit beviel ons erg goed. Nu hebben we wel op een andere site gelezen dat het eten hier zou tege...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 14-3-2006 22:51:12

leslie
Trouwkleed merk vilais moda nupcial : te koop
Hoi! Ik verkoop mijn trouwkleed : prachtige gebroken- witte lange bruidsjurk uit één stuk, maatje 38-40, met sleep van ongeveer 1,5meter lang, wordt achteraan met rits en met kleine knopjes gesloten - voor bruid van ongeveer 1m78, met hoepe...
Voorbereiding Reacties: 0 14-3-2006 21:12:48

leslie
Hoi! Ik verkoop mijn trouwkleed : prachtige gebroken- witte lange bruidsjurk uit één stuk, maatje 38-40, met sleep van ongeveer 1,5meter lang, wordt achteraan met rits en met kleine knopjes gesloten - voor bruid van ongeveer 1m78, met hoepe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 14-3-2006 21:12:12

leslie
Andere Reacties: 0 14-3-2006 21:07:37

Maaike
huwelijk als je al een tijdje samenwoont.
Op de dag dat we gaan trouwen, zullen mijn vriend en ik al bijna 2 jaar samenwonen. Ik heb al vaak gelezen op deze website dat de bruidegom of bruid van een samenwonend koppel vaak ergens anders gaat slapen om elkaar toch maar niet te zien net voor d...
Ceremonie Reacties: 19 14-3-2006 18:10:12

Phyllis
TROUWJURK TE KOOP
Hoi HoiTrouwjurk te koopEentje van Mathyro. Top met rok maat 38. Voor foto's mag je gerust mailen naar mij (phyllis.geysen@advalvas.be) of naar mijn vriendin van wij het kleed is => hb080145@belgacom.netGroetjes,PhyllisP.S.: haar bijhorende schoen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 14-3-2006 17:36:56

Fieke
Sint-Gudula Kerk in Hamme (Merchtem)
Hallo,Zijn er mensen die getrouwd zijn in de Sint-Gudula Kerk in Hamme (Merchtem)? Dat is een heel klein, lief kerkje.Mijn tante en nonkel zijn daar indertijd getrouwd en ik heb (toen als bruidskindje) altijd gezegd dat ik ook daar wou trouwen. Lieve...
Religie Reacties: 4 14-3-2006 16:51:59

leen
Sint- Antonius
hallo,zijn er hier mensen die gaan trouwen of al getrouwd zijn in de kerk in Sint- Antonius?groetjes,
Andere Reacties: 1 14-3-2006 16:42:34

Fieke
Schoonvader als getuige?
Hey ladies,Ik had een klein vraagje: mijn verloofde denkt eraan mijn vader te vragen als getuige. Het enige dat hem tegenhoudt is het feit dat hij daarmee misschien zijn eigen vader kwetst.Maar je eigen vader als getuige vragen, wordt dat gedaan? Daa...
Ideeën Reacties: 5 14-3-2006 16:40:34

Ellen
extra kilootjes
Ik ben bang dat ik wat aan het verdikken ben. Ik heb dus echt geen moed om te beginnen dieeten. Telkens in de winter heb ik dit probleem. Ik ben zaterdag mijn kleedje gaan passen en gelukkig was het nog ruim genoeg. Hebben er nog dit probleem?Wij zit...
Andere Reacties: 9 14-3-2006 15:05:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...