Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ellen
speech
Hallo iedereenWeten jullie nog creatieve manieren om op een leuke manier een toespraak te houden op het avondfeest. alvast bedanktgroetjes Ellenwww.users.poink.be/ellenenwim
Andere Reacties: 2 14-3-2006 15:01:57

Ann-Sophie
Wie trouwt ook in Haaltert ?
Hallo collega trouwers,Op 9 september aanstaande trouwen wij in de st.gorikskerk in Haaltert. Afgelopen weekend is al een wij trouwen collega getrouwd in dezelfde kerk. Uiteraard zijn we het paar gaan bewonderen en proficiat wensen. Het is voor ons o...
Andere Reacties: 5 14-3-2006 13:54:52

karin
locatie voor tuinfeest
hallo allemaalwij gaan trouwen in de zomer van 2007 en willen graag een tuinfeest geven met verschillende eetstandjes (verschillende landen, bbq, ...)we zijn nog aan het twijfelen om in eigen tuin te doen of ergens een locatie met heel fijne tuinwe w...
Locatie Reacties: 8 14-3-2006 13:48:56

Cindy
JOEPI !! Morgen eerste pas !!
Oké, morgen mag ik terug voor mijn eerste pasbeurt,bij Lilian Claes.Ben benieuwd om me terug in mijn kleedje te zien...Ik hou jullie op de hoogte...groetjes Cindy
Andere Reacties: 4 14-3-2006 13:32:20

Evy
Voor alle koppels die trouwen NA 20 oktober 2006
Voor alle bruidjes die bezig zijn met de voorbereidingen en pas trouwen na 20/10/2006 kijk eens op http://www.workshoptrouwen.be/Groetjes,Evy22-07-2006
Andere Reacties: 0 14-3-2006 13:04:37

Kelly
Lied op vraag van pastoor
De muziek tijdens de mis mogen we vrij kiezen, maar na de vergeving wil onze pastoor wel dat we het lied "Gloria" zingen. Nu in alle eerlijkheid, ik en mijn verloofde kennen het lied helemaal niet, en eigelijk niemand van onze familie en vr...
Ceremonie Reacties: 5 14-3-2006 12:04:30

Nathalie
bedanking mama's
Hey,Zowel mijn als mijn vriend zijn mama staan er alleen voor. Toch gaan ze alletwee financieel hun steentje bijdragen bij de trouw. Wij zouden hen op gepast wijze willen bedanken. Heeft iemand van jullie een tof idee?alvast bedanktNath23/09/2006
Ideeën Reacties: 2 14-3-2006 11:40:37

petra
Visagiste omgeving Gek-Maasmechelen-Dilsen
Ik trouw binnen 2 maanden en alles is zowat in orde, behalve iemand die me komt sminken aan huis! Kent er iemand een goede? Ik ben echt al lang op zoek maar slaag er maar niet in eentje te vinden ; helppp!
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 14-3-2006 10:59:37

Silvia
Stress: onvoorziene omstandigheid!!
Hey allemaal,over exact 45 dagen trouwen wij .. op zich geweldig!!!Maar sinds vorige week ligt mijn moeder in het ziekenhuis met een zware hernia. Zij moet nu donderdag geopereerd worden, en zal daarna nog een maand moeten rusten.Dus heel het huishou...
Andere Reacties: 8 14-3-2006 10:30:59

saskia
dringend hulp gezocht!!
Hoi allemaal,Over minder dan drie weken trouwen wij. Eerst voor de wet in Liedekerke en nadien in Diepenbeek. Nu zijn we nog heel dringend op zoek naar een binnenlocatie.Wie weet er toffe binnenlocaties te Ternat, Liedekerke, Brussel, Hasselt of Diep...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 13-3-2006 22:50:55

Lindsay
Aan Mieke
Hoi Mieke,in het berichtje over Wim Meeussen vraag je of ik Lindsay van Peter ben.Mijn vriend heet inderdaad Peter. En ik heb 3 jaar op KdG gezeten.Kennen wij elkaar?Groetjes,Lindsay06/05/06
Andere Reacties: 5 13-3-2006 21:20:22

Sofie
live muziek: akkoorden van liedjes gezocht, om te bespelen op gitaar
Dag bruidjes,Heb vorige week hier ook een berichtje geplaatst om aan de teksten te geraken van onze liedjes in de mis. Heb ze ondertussen allemaal gekregen waarvoor ik jullie wil bedanken natuurlijk. Maar ik ben ook nog op zoek naar de akkoorden voor...
Andere Reacties: 3 13-3-2006 20:50:40

Skiwi
Aan Sylvia; fotoreportage in badkamerwinkel
sylvie,enkele berichtjes geleden ehb ik gelezen dat jullie je fotoreportage in een badkamerwinkel gedaan hebben.Ik ben nog hopeloos op zoek naar een binnen- en buitenlokatie in de omgeving van rumst (antwerpen).Was dat tof?? niet teveel mensen die in...
Andere Reacties: 6 13-3-2006 20:35:32

liesbeth
vrijgezellendag
Helaba,wou even laten weten dat ik afgelopen zaterdag een SUPERleuke vrijgezellendag heb gehad. Mijn vriendinnen hadden voor heel veel verrassingen gezorgd, maar allemaal heel leuk! Heb samen met mijn vriend de aftrap mogen geven op KRC Genk, maar da...
Voorbereiding Reacties: 1 13-3-2006 19:59:52

anita
avondfeest
Hallo medebruidjes,Wij trouwen op 28 oktober en graag zou ik van jullie weten hoe jullie het anondfeest organiseren en hoe laat jullie de mensen laten komen. Wij zijn van plan om 's middags een broodjeslunch te houden voor de suite, nadien een koud ...
Andere Reacties: 4 13-3-2006 19:50:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...