Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

han
overleden engeltje melden in voorbeden
Ben bezig met het opstellen van de misboekje. Nu zit ik te twijfelen of we ons overleden ukkie (dood geboren na 24 weken zwangerschap) zouden vermelden in de voorbeden of niet?! en zo ja hoe zouden jullie dat doen. ik weet niet goed hoe ik het moet...
Religie Reacties: 12 7-3-2006 20:22:07

Ann
huwelijkscontract
Hallo mede-bruidjes,nog 74 dagen te gaan en we zijn gisteren ons huwelijkscontract bij de notaris gaan tekenen.Nu wilde ik van jullie weten hoeveel jullie betaald hebben voor het contract bij de notaris? Wij hebben € 200 betaald. Is dit veel ...
Juridisch Reacties: 11 7-3-2006 18:12:14

Annelies
liedjes huwelijksmis
Dag iedereen,Voor ons is het nog 53 dagen te gaan dus tbegint in te korten!We zoeken nog liedjes om in onze mis te draaien,kan er ons iemand helpen met ideetjes?Groetjes
Andere Reacties: 6 7-3-2006 16:45:59

Veerle
ringen
hoi hoi bruidjes,Ik heb gisteren weeral iets van m'n lijstje kunnen schrappen, wij hebben onze ringen gekozen, en dit bij "de ridder-borzee" in antwerpen; Witgouden kleur, 7mm breed, voor mij een steentje, en de ring zelf is een geslagen g...
Andere Reacties: 6 7-3-2006 16:14:53

Tilly
gezocht kar voor bruidskinderen
Beste bruidjes,We zitten vandaag aan de kaap van 60 dagen, en op de forum van de trouwshop http://www.trouwshop.be/_forum/forum_posts.asp?TID=23059&PN=4&TPN=2, had ik een berichtje gezien van Lore'tje, die voor haar bruidskindjes een karretje...
Andere Reacties: 2 7-3-2006 15:55:50

Lynn
vermenigvuldigen
hallo bruidjes, ik vroeg me af wat jullie doen na de openingsdans. Ik zou dan graag met mijn vader dansen en mijn vriend met zijn moeder...Maar wat gebeurt er hierna? Ik met mijn schoonvader en mijn vriend met mijn moeder?GroetjesLynn
Andere Reacties: 5 7-3-2006 15:41:33

Nele
Ervaringen met lookinc?
Dag toekomstige medebruidjes,Graag ervaringen i.v.m. de visagiste van Lookinc (Inge) die aan huis komt voor bruidsmake-up.Groetjes,Saskia
Verzorging - Make-Up Reacties: 0 7-3-2006 14:08:54

Katrien
fotograaf oost-vlaandren
Hallo,Wij trouwen op 11 augustus 2006 te Wetteren. Maar we zijn nog op zoek naar een fotograaf. Heeft er iemand een tip voor een goede fotograaf van Oost-Vlaanderen?
Fotografie Reacties: 18 7-3-2006 13:55:11

Katrien
beige kostuum huren
Hoi,Wij hadden gedacht om voor mijn vriend een beige kostuum te huren (een donker kostuum past niet echt bij mijn kleed). Nu heb ik naar 2 winkels gebeld, maar ze verhuren er enkele donkere kostuums. Blijkbaar zou het moeilijk zijn om een winkel te v...
Kledij - Bruidegom Reacties: 7 7-3-2006 12:54:20

Ineke
Eucharistisch gebed -vredewens
Hello!Is er hier iemand die haar tekst wil geven voor het eucharistisch gebed en de vredewens?Avast mercikesAnn
Andere Reacties: 4 7-3-2006 12:27:42

Kelly
fotolocatie melle-lede
Hallo,Wij zijn op zoek naar binnen en buitenlocaties voor omgeving melle-lede. We hebben 1 gevonden aan de molen in oordegem. Maar dat is een beetje te weinig want niet op al onze foto's moet die molen staan. Ik hoop dat iemand leuke ideetjes heeft. ...
Andere Reacties: 9 7-3-2006 9:50:43

kristel
Menukaarten help help help
hallo Wij zijn net terug van de feestzaal. We waren verschillende punten nog gaan bespreken. Nu hebben we ronde tafels van 8 tot 10 personen en in het midden van de tafel is er een vaas met een dikke blauwe kaars (kei leuk) maar waar moet ik nu mijn...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 6-3-2006 22:30:30

Karine
Huwelijksreis
Hoi iedereen,Ik trouw in september en als huwelijksreis zouden we graag begin volgend jaar gaan skiën in Oostenrijk of zo.Heeft er iemand enkele ideën , alles is welkom...Groetjes Karine
Huwelijksreis Reacties: 3 6-3-2006 21:17:56

Jan
Molenhuis - Hof Van Beatrijs
Hoi allemaal,Wij zijn momenteel op zoek naar een geschikte locatie voor ons huwelijksfeest. Momenteel overwegen we twee feestzalen: het Hof Van Beatrijs in Lier en het Molenhuis in Vremde (Boechout).Heeft er soms iemand al ervaringen met deze feestz...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 6-3-2006 20:20:11

Fien
ik ben erg geinteresseerd in et hele trouwgebeuren n nu we er n taak over hebben wil ik er alles ove
welk ritueel, welke betekenis schuilt er allemaal achter het loslaten van witte duiven? Waarom dragen wij als vrouwen (ik later toch een vrouw, hoop ik) een kouseband? En waarom trouwen wij in het wit? Dit is een taak voor engels, maar ik ben al veel...
Andere Reacties: 4 6-3-2006 19:12:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...