Nu Online
Momenteel zijn er 236 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

trouwschoenen
Ik heb zaterdag 11 maart mijn eerste pasbeurt en moet tegen dan dus ook schoenen hebben. Heb echt al bijna alle winkels van Hasselt gedaan maar vind niks! De kleur moet parelmoer wit zijn... En als ik zoiets al vond kostten ze 180 euro. En dat vind i...
Andere Reacties: 4 2-3-2006 14:51:12

fotolocatie in Aarschot
Hoi allemaal, ik zoek nog een leuke locatie voor fotos in Aarschot. We hebben een beetje een retro huwelijk en willen die sfeer ook in onze foto's verwerken. (De meeste zijn sephia foto's) dus als iemand een leuk idee heeft meer dan welkom groetjes C...
Locaties - Fotografie Reacties: 0 2-3-2006 14:33:09

vrijdag - zaterdag trouwen
Hallo iedereen, wij zijn er nog steeds niet uit op welke dag dat we zouden trouwen. Waarom kozen jullie voor een vrijdag? of soms een zaterdag? Waarom zijn de meeste zalen, kerk,.. vrijdags goedkoper? Groetjes iedereen
Andere Reacties: 17 2-3-2006 14:25:50

feestzaal oud- sint jan en traiteur cardinal
Hallo,Wij trouwen in 2007 in oostende, maar ons feest gaat door in de site van het Oud Sint-Jan te brugge. Heeft iemand ervaring met die zaal of is iemand daar al naar een feest geweest? Als er mensen zijn die ervaring hebben met traiteur cardinal wi...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 2-3-2006 14:06:21

Bruidskindjes en getuigen
Hoi allemaal,volgende week wil ik zorgen dat de getuigen en de bruidskindjes gevraagd zijn. Geven jullie hen iets als je het vraagt? Ik heb al gelezen dat men getuigen vaak wel iets geeft, maar hoe zit dat bij bruidskindjes? Groetjes
Andere Reacties: 2 2-3-2006 13:42:56

Eerste pas
Hallo iedereen en vooral Ineke die vroeg hoe het met mijn eerste pas geweest is,Het is eigenlijk helemaal tegengevallen!!! Ten eerste was het kleed veeeeeeeeeel te groot, wel 2 maten. Nu ben ik wel 5 kilo afgevallen, maar aan mijn eigen kleren merk...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 2-3-2006 13:05:16

Sofie
receptie
Hallo,ik vroeg me af wie dat er zijn receptie ook zelf organiseerd. Waar halen jullie de drank en wat doen jullie voor hapjes... Alle tips zijn welkom. Liefst de goedkoopste oplossing.groetjes Sofie
Andere Reacties: 3 2-3-2006 12:14:40

Tina
BINNENLOCATIE ST.NIKLAAS
Wij trouwen op 3 juni in St.Niklaas en trekken foto's in een bos en tuin van vrienden MAAR je gaat het altijd zien als het regent ofzo dus zou ik graag een alternatieve overdekte locatie hebben voor onze foto's. Iemand een idee want bvb de salons voo...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 2-3-2006 11:38:04

Mieke
08/07/2006 en fotolocatie regio Zwalm
Hallo,Ik ben van regio Zwalm en trouw op 08/07/2006.Zijn er nog koppeltjes die trouwen die dag?Heeft iemand soms ideëen voor leuke fotolocaties regio Zwalm of eventueel regio Oudenaarde?
Locaties - Fotografie Reacties: 4 2-3-2006 11:21:40

lies
12 augustus ?
Ik zou graag eens willen weten wie dat er op 12 augustus (of toch ongeveer) trouwt...Wat hebben jullie al allemaal gedaan? groetjes,Lies
Ideeën Reacties: 6 2-3-2006 10:52:49

Ellen
fotolocaties Torhout
Zaterdag leggen we de laatste afspraken met de fotograaf vast.Nu zijn we nog dringend op zoek naar zowel buiten als binnenlocaties in Torhout of de nabije buurt want we hebben maar 2 uur tijd om foto's te nemen.Alle tips zijn welkomGroetjes Ellen
Andere Reacties: 2 2-3-2006 0:23:52

Ellen
kerkversiering
Vrijdag moeten we beslissingen maken rond de kerkversiering. Nu heb ik al overal rond geneusd op het internet en ik vind daar praktisch niets over. Zoals Altaarstukken en stoelversiering en de deur bij het binnengaan van de kerk. Kennen jullie site...
Ceremonie Reacties: 4 2-3-2006 0:22:06

ellen
bloemenhof brasschaat
Ik heb volgende week een afspraak bij het bloemenhof in Brasschaat. Nu voor ik er iets ga vastleggen had ik graag gehoord of er iemand van jullie al ooit geweest is, en hoe jullie ervaring er is? alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 1-3-2006 22:29:11

Sofie
geschenk voor de getuigen?
Dag Bruidjes,Is misschien een stomme vraag, maar geven jullie ook een geschenkje aan jullie getuigen als bedanking? En wat zoal?groetjessofie15 07 2006
Andere Reacties: 6 1-3-2006 20:56:44

Sofie
huwelijkskaars
Hey,Ik vraag me af waar je huwelijkskaarsen kan kopen, zou liefst een gewone kaars willen, geen klassiekegroetjessofie
Andere Reacties: 12 1-3-2006 20:55:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...