Nu Online
Momenteel zijn er 191 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
geschenkjes voor de kindjes
Dag Bruidjes,Wat geven jullie zoal bij het buitenkomen van de kerk aan de kindjes? Graag ideetjes en waar en vanaf wanneer je dit moet bestellen?groetjessofie15 07 2006
Andere Reacties: 8 1-3-2006 12:24:23

Lindsay
Berichtje aan Ine - passen trouwkleed
Hey Ine,ik heb gelezen dat je vandaag voor het eerst je trouwkleed gaat passen. Das toeval, ik ook!!En we zijn van dezelfde regio, dus misschien gaan we wel naar dezelfde winkel.Ik heb vandaag om 16u30 een afspraak bij het Bruidshuis. En jij?Groetj...
Andere Reacties: 3 1-3-2006 12:24:04

Joke
haarband
Hallo allemaal,Ik zou op mijn trouwdag liefst een haarband dragen uit dezelfde stof als mijn jurk. Heeft er iemand een idee waar je zo'n stof kan kopen? (Liefst omgeving Limburg).Nog 80 dagen te gaan! GroetjesJoke
Kledij - Accessoires Reacties: 1 1-3-2006 11:55:19

Ellen
Aan debra
Wij hebben priester Marc Pollet en Jullie priester Stefaan (die nieuwen) hé? Priester Marc Pollet vond dit helemaal niet er g en jullie priester is ook een moderne priester hé dus ik denk dat eeuwigheid van Clouseau wel zal kunnen.Groetjes ...
Andere Reacties: 2 1-3-2006 10:25:13

Evie
vraagje?
hallo,zaterdag ga ik naar le chapeau voor een trouwjurk zien, weet hier iemand hoe het ze daar te werk gaan? ik ben al eens bij jagre gaan kijken en daar mochten we tussen de kleren snuffelen maar ik neem aan dat het zo niet overal zal gaan.alvast be...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 1-3-2006 9:44:37

Lynn
huwelijksnacht Ekeren
Hallo allemaal, Weet iemand een gezellig hotel in de omgeving van Ekeren waar we onze huwelijksnacht kunnen doorbrengen? GroetjesLynn
Andere Reacties: 0 1-3-2006 9:43:29

Lynn
huwelijksgelofte
hallo allemaal,Ik zit een beetje in de knoei met onze huwelijksgeloften...Wat gebruiken jullie? Ik weet het, het is natuurlijk heel persoonlijk maar ik denk dat velen toch wel hier een daar hun inspiratie halen en dan hetgene eruit pikken dat bij hen...
Andere Reacties: 8 1-3-2006 9:42:17

Phyllis
SPANNEND...
Vandaag gaat mijn ventje voor de eerste kijken voor een trouwkostuum. Waarom zo spannend...? Wel, ik ga niet mee. Ik zal mijn ventje zijn kostuum pas voor het eerst zien op onze trouwdag. Ik dacht dat het me weinig ging doen maar nu ik er zo over nad...
Andere Reacties: 2 1-3-2006 8:56:26

sofie
lege blikjes
Hallo allemaal,Als cadeau voor de gasten zouden we zelf kaarsen willen maken, gegoten in blikjes van ongeveer 7cm hoogte en 5cm diameter.Iemand enig idee waar ik er zo'n 110-tal kan kopen?Sofie22-07-06
Voorbereiding Reacties: 2 1-3-2006 8:30:18

Els
totale ramp
Hey,gisteren had ik hier nog ergens vermeld dat er al vanalles was misgelopen bij ons (fotograaf en videograaf reageren niet meer op onze berichten, kapper heeft afgezegd, want meisje dat mijn haar ging doen, heeft haar ontslag gegeven, we zijn onze ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 1-3-2006 7:57:32

Skiwi
schoenen maat 42 en betaalbaar
hey,heeft er iemand van jullie soms maat 42 en witte schoentjes?ik ben nog op zoek achter schoenen ( mag kleine hak aan zijn), maar nieuw vind ik ze altijd veeeeeel te duur voor die ene keer (of paar keer)Of kent er iemand nog een winkel waar ze witt...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 28-2-2006 23:39:09

Ellen
cadeautjes kindjes aan de kerk
Hallo AllemaalHoeveel geschenkjes voor kindjes voorzien jullie bij het buiten gaan uit de kerk?Wij hebben er nu een 35 tal maar ik begin te twijvelen of dit wel genoeg is?Groetjes Ellenusers.poink.be/ellenenwim
Andere Reacties: 4 28-2-2006 23:05:35

Marianne
alternatieve ceremonie
Wij willen niet voor de kerk trouwen, maar hier wel een andere ceremonie voor in de plaats. We denken aan iets van natuurceremonie, Keltisch, Wicca. Kortom, wie heeft ideeën of ervaringen?
Ceremonie Reacties: 2 28-2-2006 21:29:40

Peggy
Bericht voor Karen en Jan
Hey, Ik lees dat jullie feest doorgaat in het Godshuis. Ook wij zitten serieus te twijfelen om het daar te laten doorgaan. Met welke van de 3 traiteurs gaan jullie werken? Je kan me misschie toevoegen op msn, want ik heb eigenlijk nog veel vragen en ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 28-2-2006 21:03:46

Els
goede kapper
Hey,kreeg net telefoon van mijn kapper: het meisje dat mijn haar ging opsteken, heeft haar ontslag ingediend, en ik zou daar over 32 dagen mijn droomkapsel laten maken (was al op proef gemaakt en zo). Weet iemand van jullie een goede kapper in de bu...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 28-2-2006 20:57:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...