Nu Online
Momenteel zijn er 298 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Christel
locatie gezocht omgeving Antwerpen
Hallo,Ik ben nog op zoek naar een binnen- en buitenlocatie in de omgeving van Antwerpen, graag iets origineels.Bedankt alvast.
Locaties - Fotografie Reacties: 3 26-2-2006 21:46:54

Sofie
voorblad misboekje
Dag bruidjes,Ik ben volop bezig met het samenstellen van ons misboekje. De inhoud zelf kwa teksten is al goedgekeurd door de pastoor. Alleen ben ik nog iets aant zoeken hoe ik het mooi kan aankleden. Op het voorblad werk ik met een uitgesneden kader ...
Andere Reacties: 3 26-2-2006 21:41:54

vanessa
Uitnodigingskaartjes - zelfmaken?
Hallo, zijn er onder jullie die hun huwelijksuitnodigingskaartjes zelf maken? Ik zou dit graag doen, wat persoonlijker maken, maar alle begin is moeilijk, kent iemand een site of uit eigen ervaring wat de mogenlijkheden zijn.
Andere Reacties: 4 26-2-2006 21:16:45

Sylvie
Gezocht: gehuurd kostuum voor grote man
Hallo,Een collega van mij op school(ik ben kleuterkleidster) stapt net als ik dit jaar in het huwelijksbootje. Haar ventje zou graag zijn kostuum huren, maar omdat hij2m 10 groot is zijn we nu op zoek naar een winkel die zo'n kostuums voor grote ven...
Kledij - Bruidegom Reacties: 2 26-2-2006 20:18:41

Heidi
Vrijgezellenavond voor bruidjes...
Hallo,Wie heeft er leuke ideetjes voor het organiseren van een vrijgezellenavond voor een bruid in spe?Het is verdomd moeilijk om iets in elkaar te flansen...Alles ideetjes zijn welkom.Alvast bedankt!Groetjes,Heidi
Andere Reacties: 4 26-2-2006 17:28:39

Maaike
getuigen
Oeps, foutje in mijn zin:Wie kan je allemaal kiezen als getuige? En hoe kan je vermijden dat iemand zich benadeeld voelt bij die keuze?
Ceremonie Reacties: 8 26-2-2006 16:08:23

Maaike
getuigen
Wie kan je allemaal kiezen als getuige? En hoe kan je vermijden dat niemand zich benadeeld voelt bij die keuze?
Ceremonie Reacties: 1 26-2-2006 16:06:50

wendy
goede dj limburg
Hallo,weet er iemand een goede dj in limburg die alle soorten muziek draait en vooral voor een goede sfeer zorgt. Vele groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 26-2-2006 14:11:57

Vicky
Doos waar men filmrollen instopt
Hallo allemaalIk ben op zoek naar zo'n doos waar men filmrollen instopt. Ge weet wel, zo'n ronde in metaal. Ik hoop dat jullie het voor je zien, want het is moeilijk te beschrijven. Ik had gedacht om daar onze gastenboek in te stoppen. En dan in ...
Andere Reacties: 2 26-2-2006 12:55:24

Veerle
Video Etienne Maes
Heeft er iemand van jullie al gehoord van video Etienne Maes uit Sint-Niklaas? Valt zijn werk/prijzen wat mee?
Fotografie Reacties: 0 26-2-2006 12:50:53

gianna
symbool enveloppe gezocht
Hallo iedereen,Ik ben bezig met de tekst voor mijn uitnodiging maar ik vind het symbooltje met de enveloppe niet in Word. Weten jullie waar ik die kan vinden?Alvast bedankt,Groetjes Gianna 040506
Andere Reacties: 4 26-2-2006 10:45:38

Theo
Videomanie
Luc en AnneReactie op bericht van 16-2-05:Jullie zijn slecht ingelicht.Waarschijnlijk door concurrenten die ons steeds belabberen via deze site .Nu zijn het de zaaluitbaters die ons niet wensen.Enkele weken terug stond ongeveer hetzelfde te lezen,maa...
Andere Reacties: 5 25-2-2006 20:56:47

ilse
Tekst in gastenboek
Hallo iedereenIk trouw op 22 juli 2006 en ben al aan het aftellen en met de laatste voorbereidingen bezig maar heb een paar porblemen.Ik zoek een tekst voor in mijn gastenboek, een locatie in de omgeving van Aarschot, Leuven of Diest voor foto's zowe...
Andere Reacties: 3 25-2-2006 14:58:06

Evy
22-07-2006
Wie trouwt er nog op deze dag? Misschien is het leuk om samen af te tellen? Mail me maar... evy.adriaens@skynet.beGroetjes, Evy xxx
Andere Reacties: 6 25-2-2006 13:22:10

Priscilla
Cadeau voor ouders
Heeft iemand leuke ideetjes om als "bedank-cadeautje" te geven aan de ouders tijdens de huwelijksviering? We hebben al gedacht aan bloemen, maar die zijn na enkele dagen al niet meer mooi, dus daar hebben ze uiteindelijk ook niet veel aan ...
Andere Reacties: 3 25-2-2006 12:53:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...