Nu Online
Momenteel zijn er 268 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ilse
wim meeussen
wie kan er mij vertellen of je bij wim meeussen een afspraak moet maken om langs te gaan of kun je daar zo naartoe gaan?Alvast bedankt voor jullie reacties.
Kledij - Accessoires Reacties: 9 24-2-2006 21:04:45

Evi
Attentie kindjes (kerk)
Wij zouden graag een leuke attentie geven aan de kindjes die bloemetjes aan de kerk komen afgeven, maar hebben een beetje gebrek aan inspiratie. Wij dachten eerst aan snoep, maar er zijn een aantal kindjes in de vrienden- en familiekring die geen sui...
Ideeën Reacties: 4 24-2-2006 19:39:06

Petra
locaties : trouwfoto's : mooie plekjes in de buurt van oudenaarde
Gezocht: Ik ben zelf woonachtig te tienen maar trouw te oudenaarde ( op woonplaats van mijne toekostige)maar ik daar natuurlijk niet de schone plekjes... Iemand ideeen
Andere Reacties: 3 24-2-2006 18:29:57

davine
suitekledij voor een maatje meer
Heeft er iemand een iedee waar we suitekledij kunnen vinden voor een maatje meer omgeving Brugge, Maldegem. We zijn al gaan kijken bij Lilliane in Aalter en Vomac in Oostkamp. We zijn op zoek naar kledij maat 48 - 52.Danke jullie welDavine31/03/2006
Andere Reacties: 7 24-2-2006 17:53:21

vanessa
aan Jurgen
Hallo,Ik las je reactie op de vraag naar voorbeeldmenu's. Klopt het als jullie je feest in De Snip te Moorsel geven? (ik zie het aan je menu). Ook wij gaan daar onze feest doen, maar hoeveel van tevoren moet je je menu daar gaan vastleggen?Groetjes,V...
Andere Reacties: 1 24-2-2006 13:54:03

vanessa
aantal personen huwelijksdiner
hallo iedereen, een vraagje, ikzelf heb een kleine familie een 20 tal mensen bij verloofde daarentegen enkel kortbij familie(zussen, tantes en nichten) zit hij al aan 80 man alleen. Hoe lossen jullie dit op? Allemaal uitnodigen voor het huwelijksmenu...
Andere Reacties: 17 24-2-2006 13:39:00

Matthijs
Fotolocatie Zuid Oost Brabant (NL)
Hai, we wonen in valkenswaard en zijn op zoek naar tips voor het maken van foto's in de omgeving van onze woonplaats. Dus zeg maar tot kilometer of 20 van valkenwaard af (van eersel tot heeze, eindhoven tot lommel)Het liefst buitenlocaties maar ook w...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 24-2-2006 9:17:07

Petra
Tekstje bij trouwkaars
OP zoek naar toffe tekstjes om voor te lezen bij het inzegenen/ aansteken van de trouwkaarsThanks
Religie Reacties: 9 24-2-2006 8:09:50

vanessa
uitnodiging: cd-boekje
Hallo iedereen,overlaatst las ik op het forum iemand die een cd als uitnodiging had gemaakt. Ik vond dit een zeer leuk idee, zeker omdat mijn vriend dj is.. Ik stel mij nu wel de vraag hoe dit verstuurd werd en of dit finacieel wel haalbaar is voor z...
Andere Reacties: 5 23-2-2006 20:21:15

Marie
kasteel grevenbroek
Heeft iemand ervaring met het Kasteel van Grevenbroek in Hamont-Achel?xxxMariexxx
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 23-2-2006 20:20:55

Joery
Nog koppels die ...
Hallo Trouwertjes , Wij trouwen op 29 april 2006 , zijn er nog koppeltjes die trouwen op die dag , zou leuk zijn contact te leggen . Groetjes R&J
Andere Reacties: 3 23-2-2006 20:05:14

vanessa
DJ - kostprijs
Hallo iedereen, ik heb eigenlijk geen gedacht wat een dj tegenwoordig kost voor een huwelijk? Werken ze met uren of is er een vast bedrag.Groetjes iedereen
Andere Reacties: 11 23-2-2006 17:47:05

Petra
menu trouwfeest
Met de handen in het haar... Zijn er mensen die mij hun menu van hun trouwfeest of van andere feesten willen uitlenen?
Voorbereiding Reacties: 5 23-2-2006 17:31:53

vanessa
t'Brouwershof en Bouchout
Heeft iemand ervaring met t'Brouwershof of de bouchout, wij zijn daar eergisteren gaan inlichtingen vragen over de twee zalen, zien er allebij wel mooi uit. Kstelde mij juist wat vragen over de traiteursdienst, is dit een goede qua prijs kwaliteitsve...
Andere Reacties: 4 23-2-2006 14:44:21

Brenda
bedanking zus
Iemand ideeen om mijn zus te bedanken. Ze heeft alle uitnodigingen en menukaarten gemaakt maar ook alles helpen regelen. Nu zou ik haar willen bedanken met een origineel cadeau. Dacht eerst aan champagne maar ze drinkt niet en ze verzamelt ook niets....
Ideeën Reacties: 4 23-2-2006 14:03:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...