Nu Online
Momenteel zijn er 267 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Danny
Foto's op kaars als cadeau.
Hallo,Zoek je origineel idee om een presentje te geven wanneer de mensen de zaal verlaten of aan je ouders.Kijk dan eens op deze website:www.ideekaarsen.be
Ideeën Reacties: 1 23-2-2006 13:33:32

Isabelle
Salons Ter Roest in Buggenhout
Hoi allemaal,Ik vroeg me af of iemand van jullie ervaring heeft met Salons Ter Roest in Buggenhout ? Of is er iemand van jullie al eens naar een feest moeten gaan en zo ja, wat zijn jullie ervaringen ?Bedankt en groetjes !Isabelle
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 23-2-2006 13:26:21

Ineke
cadokes kindjes
Hello,Nog een vraagje: iemand leuke ideekes voor cadokes voor de kindjes aan de kerk, waar kan ik deze kopen?TxIneke
Andere Reacties: 13 23-2-2006 13:05:32

Ineke
zeepbelblazers
Hello!Iemand enig idee waar in Belgie ik van die typische huwelijkszeepbellenblazers kan vinden om te gebruiken tijdens het naar buiten komen uit de kerk?MercikesIneke
Andere Reacties: 5 23-2-2006 13:04:19

Lien
prijs menu
hallo iedereenmisschien een beetje een indiscrete vraag maar ik zou graag een idee hebben van hoeveel jullie betalen voor jullie avondfeest per persoon.wij betalen voor de korte receptie (4 hapjes + crémant), voorgerecht, soep, hoofdgerecht, des...
Andere Reacties: 9 23-2-2006 12:26:41

gianna
hoe vermelden op uitnodiging dat je geen bloemen wil?
Hallo,Ik heb een vraagje, ik ben druk bezig met mijn uitnodigingen maar nu wil ik weten hoe jullie op een toffe manier zeggen dat jullie geen bloemen wensen te krijgen omdat je toch op reis vertrekt; ons feest is 04/05/06 en wij vertrekken op huwelij...
Uitnodigingen Reacties: 5 23-2-2006 10:36:15

Ilse
een ring voor de bruidegom
Beste,Wij hadden eigenlijk besloten om alleen een ring te kopen voor mij en dit is dan ook al gebeurd. Mijn toekomstige echtgenoot is allergisch aan ringen en dan vonden wij dat ook zonde om daar veel geld aan te spenderen. Wij hebben dat budget gebr...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 23-2-2006 7:14:18

Els
Kleed laten uitstrijken?
Hey,zoals velen al wel weten misschien ondertussen, maak ik mijn kleed af, ik zit nu in het stadium 'bijna af', nog een paar dagen werk, en ik kan hem echt dragen (mag ook wel, heb nog 37 dagen te gaan). Nu twijfel ik erover om hem te laten uitstrij...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 23-2-2006 7:08:34

vero
apart feest
Hey iedereen, Wij zouden van ons trouwfeest een 'alternatief' feest willen maken.We hadden gedacht aan een tuinfeest met kampvuur en bbq, maar aangezien het weer hier niet te vertrouwen is, moet er ook een overdekte ruimte zijn voor ruim 150 personen...
Locatie Reacties: 4 22-2-2006 23:34:07

Sofie
dilemma make up + vraagje aan Lieve
Dag Bruidjes,Ik heb vandaag contact gehad met een schminkster die aan huis komt. Nu heeft zij wel al een afspraak staan op 15 juli, dezelfde dag als ons en nu zou het misschien nipt zijn om bij mij ook nog te komen. Op die andere afspraak moet ze er ...
Andere Reacties: 3 22-2-2006 22:24:33

Petra
Graag meningen over zaal de Waerboom te Groot Bijgaarden
Graag mening over de zaal, het eten... Ook over de plaats van de receptie
Locaties - Feestzaal Reacties: 20 22-2-2006 20:46:09

Ilse
aan sofie: bedankjes
ik heb de prijslijst van die zeepjes en je kan zelf de vorm en grootte kiezen. De prijzen schommelen tussen 1,75 en 4,95. Door je keuze maak je dus eigenlijk zelf het totale bedrag. Je kan er ook meer info over vinden op www.limero.be
Andere Reacties: 0 22-2-2006 20:34:17

Petra
gezocht make up aan huis
Gezocht :make up aan huis voor bruidsmake up... Dit op 30 juni 06. vroeg in de morgen...
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 22-2-2006 20:19:23

Petra
gezocht
Verzorging - Make-Up Reacties: 0 22-2-2006 20:18:05

Heidi
huwelijksbox?????????,,
heykes allemaal,'k heb al enkele uwelijksbeurzen gedaan en deze week herinnerde ik me dat ik op een van die beurzen een kaartje had ingevuld voor een gratis huwelijksbox. dit zou zo'n doos zijn, te vergelijken met de roze of blauwe doos voor pasgebor...
Andere Reacties: 18 22-2-2006 18:45:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...