Nu Online
Momenteel zijn er 320 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Petra
Graag wat voorbeelden van menu's
Uit deze geraken we echt niet uit .... Ons menu, graag wat ideeen of wat voorbeeldmenu'sThanks
Andere Reacties: 7 22-2-2006 18:26:30

Petra
Attentie bruidsmeisjes en leuke ideeen voor het brengen van de ringen door de bruidsmeisjes
Een klein vraagje, graag wat originele ideeen hoe de bruidskindjes de ringen kunnen brengen
Ideeën Reacties: 8 22-2-2006 18:23:41

Petra
Teksten : Misviering
Hoi, bruidjes in spe en reeds gelukkige getrouwde bruidjes... Bezig aan het misboekje, graag nog enkele teksten. Zowel teksten voor OPeninggebed,Bezinning,Eerste lezing... Enfin alle teksten dus Alvast ne dikke merci
Religie Reacties: 3 22-2-2006 18:21:28

Kelly
Iemand ervaring zaal Tybeert in Lokeren
HOiWij zijn nog op zoek naar een feestzaal in het Waasland. Heeft iemand ervaring met feestaal Tybeert in Lokeren-Daknam. De website toont mooie foto's, en de prijzen vallen ook mee. Iemand?
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 22-2-2006 17:59:15

Ann
Muziek beluisteren
Hallo iedereen,Ben volop bezig met het samenstellen van de muziek voor de huwelijksceremonie. Nu heb ik via deze site al wel een hoop titels aan de weet gekomen maar helaas kan ik me pas inbeelden welk liedje het is als ik het effectief hoor.Weet er ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 22-2-2006 17:46:44

Cindy
ONDERTROUW GEDAAN !!
Eindelijk is het dan zover, weeral iets van onze lijst...Vandaag hebben wij voor de gemeente onze "ondertrouw" gedaan. Vorige week waren alle documenten en aktes inorde dus mochten wij vandaag terug komen.Ons burgelijk huwelijk is om 11.10 ...
Andere Reacties: 4 22-2-2006 17:39:21

vanessa
traiteur of kok
Kent iemand een goede traiteur of kok in de regio asse - ternat? Met bediening in de feestzaal?
Andere Reacties: 2 22-2-2006 17:37:24

Ilse
bedankjes
halloVorig weekend hebben wij bij de soap factory gezien dat je daar ook bedankjes kunt bestellen.Aangezien we het idee wel leuk vinden: een stukje zeep met onze beide namen op + trouwdatum.Nu vraag ik me eigenlijk wel af of zo'n bedankje per persoon...
Andere Reacties: 3 22-2-2006 17:25:05

Ymke
Checklist
Zou iemand zo lief willen zijn om mij ook die checklist door te sturen, a.u.b. Ik begin namelijk grijs haar te krijgen.ymmeke@hotmail.com
Voorbereiding Reacties: 2 22-2-2006 15:24:43

liesbeth
Aan Vicky
Dag Vicky, ik heb gezien dat jij een uitgebreide checklist hebt? Ik dacht tot nu toe dat ik alles onder controle had, maar vermits onze trouwdag dichterbij komt (nog 38 dagen) begint iedereen te vragen of het lukt om alles te organiseren. Zelf heb ik...
Andere Reacties: 8 22-2-2006 13:45:24

Jurgen
Ideetjes voor uitnodigingen
Hallo iedereen,Ik ben waarschijnlijk de zoveelste in rij die dit vraagt, maar zijn er goede zielen die mij het ontwerp van hun uitnodiging kunnen doorsturen. Ik zou die graag zelf ontwerpen, maar ik heb totaal geen inspiratie. De uitnodiging in de vo...
Uitnodigingen Reacties: 3 22-2-2006 13:31:31

Mieke
vertaling liedjes
Hallo,wij trouwen op 22 juli en zijn maandag de muziek gaan bespreken voor tijdens de mis. Van de pastoor mochten engelse liedjes gebruikt worden op voorwaarde dat de nederlandse tekst vermeld werd in het boekje. Kunnen jullie me helpen aan de vert...
Muziek - Live Reacties: 10 22-2-2006 13:27:17

Vicky
Kledij voor mijn ventje
HalloIk heb mijn kledij al, mijn mama heeft al iets,... Nu nog de bruidegom!Hij zou graag een donkergrijze smoking huren. Maar waar?Kent er iemand een goede zaak in de buurt van Knokke Heist, waar ze liefst veel keuze hebben en ook wat service bied...
Kledij - Bruidegom Reacties: 6 22-2-2006 11:09:03

Cindy
tafelindeling
Ons feestje is beperkt tot zo'n 35 gasten, alleen weten we nog niet goed hoe we de tafels zouden zetten. Eén grote ovale tafel of enkele ronde tafels? Voorkeur voor ronde tafels maar dan niet met teveel mensen per tafel. De eretafel zijn alleen ...
Andere Reacties: 5 22-2-2006 9:39:33

cindy
kadotip
Wij wonen al 5 jaar samen dus zijn van alles reeds goed voorzien. Wij hadden dan ook het liefst geld gevraagd als geschenk. Hoe velen hun tekst omtrent de "eveloppe hint" opstellen vind ik veelal wat grof en van rijmpjes hou ik niet zo. He...
Uitnodigingen Reacties: 8 21-2-2006 23:12:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...