Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

vanessa
huwelijkskapper
Hallo iedereen,Kent iemand een goede kapper regio ternat of een kapper die aan huis komt? Zo ja, hoelang op voorhand moet je dit eigenlijk vastleggen de afspraak. Kan iemand mij ook een gedacht geven wat de prijs is van een bruidkapsel. Alvast bedank...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 17-2-2006 15:08:30

kris
verhuur kledij suite
Hallo bruidjes, heeft iemand van jullie ervaring met labaere in zottegem. Kennen jullie anders nog adressen regio oost-vlaanderenKris25/08/06
Kledij - Suite Reacties: 5 17-2-2006 13:28:22

Ineke
proefdruk drukker
Hallo allemaal,Krijgen jullie van de drukker eerst nog een proefdruk alvorens hij die meer dan 100 exemplaren drukt? Ik zou namelijk niet graag achteraf een ander resultaat zien dan ik beschreven had. Wij hebben wel een mini nabootsing van wat we wil...
Andere Reacties: 9 17-2-2006 12:19:48

Kelly
ballondecoratie
Hoi,Heeft iemand een gedacht hoeveel ballondecoratie kost?groetjes Kelly
Andere Reacties: 6 17-2-2006 12:14:20

Evy
Misboekje, pastoor vraagt vredewens te vervangen door vredelied... Wie helpt?
Hallo,Gisteren langsgeweest bij onze pastoor om ons misboekje te bespreken, hij vond alles zeer goed maar de tekst met de vredewens had ie liever vervangen zien door een liedje over vrede... D'er komt direct geen enkel bij me op, wie weet mooie lied...
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 17-2-2006 10:44:30

Anne
3 weekjes getrouwd
We zijn reeds 3 weekjes gehuwd en het was echt een fantastische dag.Daarom geef ik jullie enkele aanraders door voor die mensen die nog op zoek zijn.-Unif suitekledij:daar was echt keuze genoeg.-Onze ringen kwamen van Wim Meeussen-Motel Beveren:zeer ...
Andere Reacties: 2 17-2-2006 9:49:37

Vicky
Leuke hotels omgeving Beveren
HalloWij houden ons feest in Scala te Beveren. Maar zijn totaal niet van die streek.Ik zoek nu nog hotels in de buurt. Iets romantisch (voor onze huwelijksnacht), en waar er ook genoeg plaats is voor de rest van de suite, die ook zal overnachten. ...
Andere Reacties: 2 17-2-2006 9:03:58

Maaike
Ervaringen met de volgende feestzalen?
Ik wil jullie eerst en vooral bedanken voor de reacties op mijn vorige berichtje. Die zijn erg verschillend, dus zal ik toch maar eens met mijn eigen ogen gaan kijken. We hebben al een afspraak gemaakt om er eens te gaan eten, en dat kan sowieso geen...
Andere Reacties: 6 17-2-2006 7:13:23

Joery
Pictogrammen man - vrouw
Hallo iedereen , Wij geven i.p.v. een feest een fuif voor de vrienden nichten en neven . We zijn bezig met voorbereidingen , zodat we niet alles op het laatste moment moeten doen .We zijn dus op zoek naar een piktogram van een man en een vrouw maar d...
Voorbereiding Reacties: 2 16-2-2006 21:27:48

Evy
vraagje over VTM
Hallo Allemaal.Ik heb even een vraagje...wij hebben van VTM een bericht gehad. Ze zoeken kandidaten voor een programma over trouwers.Heeft iemand nog bericht gehad en weet iemand waarover dit dan zou gaan?? Spelprogramma of gewoon iets zoals het leve...
Andere Reacties: 5 16-2-2006 20:15:16

Van Daele
twijfels over mijn keuze
Hallo medebruidjes,Ik heb vorige week mijn beslissing genomen over welk kleed ik ga aantrekken, en nu twijfel ik al een ganse week of dit echt wel mijn ding is.Mijn eerste idee was een kleedje van linea raf. maar ik ben toen vorige week naar pierre y...
Andere Reacties: 5 16-2-2006 19:44:56

Van Daele
ervaring met salons driekoningen
Hallo iedereen,Heeft iemand ervaring met salons driekoningen in beauvoorde?GroetjesAn
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 16-2-2006 19:36:30

Maaike
De Zandberghoeve
Heeft iemand ervaring met de Zandberghoeve? Hun website en menulijst ziet er in elk geval goed uit, maar kan iemand wat meer vertellen over die zaal (positief of negatief)?
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 16-2-2006 18:33:11

Annelies
drukker - kortrijk
kent iemand een goeie en betaalbare drukker in/rond Kortrijk?
Andere Reacties: 2 16-2-2006 17:01:08

Lieve
Openingsdans
Hey allemaal,mijn verloofde en ik hebben een heel mooie, maar heel lange, openingsdans gekozen, Gorecki van Lamb. We zien het al helemaal zitten, gaan dansles nemen... Kortom, jullie kennen dat wel.Nu heb ik ergens gelezen dat tijdens de eerste minuu...
Openingsdans Reacties: 10 16-2-2006 11:21:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...