Nu Online
Momenteel zijn er 297 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

cindy
Paraplu gezocht
Ik ben op zoek naar een nieuwe of tweede hands witte paraplu , mag ook van kant zijn. Liefst in de buurt van bornem , sint niklaas. 
Kledij - Accessoires Reacties: 3 12-4-2014 16:38:00

sandrine
morgen al 1 maand getrouwd!!
hoi dames, ik post zoveel niet meer maar lees wel jullie verhalen ;) ondertussen zie ik op mijn klokje dat ik al 29 dagen en 12 uur gelukkig getrouwd ben man wat gaat die tijd zo vlug zeg! als ik zo zie naar onze foto's zou ik het zo weer willen ov...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 2 12-4-2014 12:44:06

Sarah
live, cd of koor kerk
Dag iedereen Maken jullie gebruik van live muziek (door iemand die speelt), gewoon cd's of een koor? groetjes
Voorbereiding Reacties: 2 12-4-2014 12:09:43

evelyne
Wensballonnen oplaten
Hallo iedereen,  We willen ergens tijdens ons feest met de gasten naar buiten gaan om wensballonnen (lampionnen) op te laten. Alleen vraag ik me af wanneer we dit het beste doen? Ons verloop van de avond ziet er nu als volgt uit (oplaten van de ...
Ideeën Reacties: 3 12-4-2014 11:54:42

Evelien
Allerlei trouwspulletjes te koop
Wie nog op zoek is naar tafeldecoratie, vaasjes, fotohouders, hartjes,... Kijk eens op onze kapaza: http://www.kapaza.be/nl/li?id=1931069
Ideeën Reacties: 2 12-4-2014 9:39:53

kathy
hoeveel kost een suitekleedje ongeveer
heeft er iemand een idee van hoeveel een kleedje van linea raffaelli kost het gaat om het kleedje cs 14 set 180
Kledij - Suite Reacties: 3 11-4-2014 23:56:31

Dorien
de beloofde foto's
Hoi meisjes, hier nog een link naar onze foto's, ik laat de albums tijdelijk openbaar staan, na een paar dagen ofzo doe ik ze terug dicht. Je kunt ook altijd naar de facebook pagina gaan van camarij: onze topfotografe! https://www.facebook.com/dor...
Fotografie Reacties: 12 11-4-2014 23:26:47

Marijke
Net burgerlijke trouw gereserveerd, nu al verzetten :) Huis gekocht!!!
Gisteren (10-4) burgerlijke trouw gereserveerd voor op 4-10, MAAR vandaag ons bod op een huis aanvaard!!! We zullen de burgerlijke trouw dus wat mogen vervroegen, en ga het dus waarschijnlijk combineren met de vrijgezellen! Allemaal superfijne moment...
Ideeën Reacties: 4 11-4-2014 22:58:49

Julie
Proefdruk uitnodigingen ontvangen!!! zooo blij!!!
Hey! Vandaag de proefdruk ontvangen van onze uitnodigingen! Ik heb ze besteld bij Tadaaz en ben er echt super tevreden van! De kwaliteit is echt heel goed en een snelle levering! Een zeer gelukkig bruidje!!! Onze uitnodigingen zijn ook al inorde!!!...
Uitnodigingen Reacties: 3 11-4-2014 22:10:39

Amy
originele foto's suite
Hoi hoi, Ik ben op zoek naar wat orginele ideetjes voor foto's van ons en van de suite, niet zo de standaard portretten ;-) Hebben jullie ideetjes? Oh ja? Hoelang rekken jullie ongeveer uit voor de 'shoot'? Iedereen raadt me aan om al voor de cer...
Fotografie Reacties: 3 11-4-2014 21:58:12

Wendy
Dagindeling
Hallo allemaal!Ik ben heel benieuwd hoe jullie dagindeling eruit zag tijdens jullie trouwdag?  Momenteel ben ik nog een beetje zoekende hoe ik onze dag wil indelen. Ons kerkelijk huwelijk staat momenteel vast op 14u (maar dit kan ik uiteraard a...
Voorbereiding Reacties: 4 11-4-2014 21:24:13

Charlotte
liedjes gezocht
Hallo, Ik zoek liedjes voor op ons trouwfeest...Wij hebben geen avondfeest en dus ook geen DJ, maar we hebben een live bandje en voor ervoor en erna zoek ik nog liedjes om onze eigen playlist samen te stellen...Daarom: hebben jullie tips: dansbare, ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 11-4-2014 20:06:20

Karolien
Euforisch
Hallo  dames, Ik ben echt euforisch. Ons zelfgemaakt "save the date-kaartje" is klaar en we hebben juist beslist om ook onze uitnodigingen en naamkaartjes op dezelfde manier te doen. Morgen gaan we nog naar een zaal kijken en hopelijk kunnen we ...
Voorbereiding Reacties: 4 11-4-2014 19:28:58

Fien
Sterretjes openingsdans
Wij zouden graag van die sterretjes op tafel leggen zodat de mensen die tijdens de openingsdans kunnen aansteken, maar ik weet niet waar je deze vindt? Ik zou ze liefst zo goedkoop mogelijk en indien mogelijk via internet kopen. Kennen jullie goede (...
Openingsdans Reacties: 5 11-4-2014 19:23:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...