Nu Online
Momenteel zijn er 327 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Van Daele
uitnodigingen
Hallo iedereen,Ik ben An uit zedelgem en wij trouwen op 16 decemberGraag hadden we een originele uitnodiging gehad.Heeft iemand van jullie hier tips over, of adressen.GroetjesAn
Uitnodigingen Reacties: 5 15-2-2006 10:40:25

kristel
misboekje
we zitten met een probleem. Ons misboekje is nu af maar hoe krijg je dit als een misboekje. Wij hebben het op word gemaakt.Hoe maken jullie jullie misboekje. Wij willen het zelf maken, tips zijn welkom....
Locaties - Viering Reacties: 10 14-2-2006 22:41:18

ellen
collega's
Beste medebruidjes,Nodigen jullie ook je collega's uit op het avond/dansfeest? Als jullie dit wel doen komen de partners van de collega's dan ook mee? Je kan moeilijk zeggen dat dat niet gaat ook al ken je die partners niet? Ik vraag me dit gewoon af...
Voorbereiding Reacties: 25 14-2-2006 19:50:12

Stefaan
Studio Portret
Hallo, Ik ben laatstejaars student fotografie aan de kunstacademie te Leuven. Ik ben op zoek naar een bruid die zich wil laten fotograferen op vr. 24 februari 2006 voor een opdracht "mode". Graag contactereen via stefaan.persyn@skynet.be
Andere Reacties: 5 14-2-2006 19:43:08

Kelly
Gasthof ter Vaerent te Lede
Hoi, Heeft iemand al ooit een feest meegemaakt in Gasthof ter Vaerent te Lede ?groetjes Kirby
Andere Reacties: 1 14-2-2006 18:38:26

Vicky
Schrap, schrap, schrap van het To-Do Lijstje
Hallo!Velen onder jullie kennen mijn superuitgebreide checklist al. Awel, vandaag en gisteren heb ik veel kunnen afpunten!Gisteren eens voor proef make-up geweest, de bruidskindjes eens gaan bezoeken en ook al een outfit voor hen gekocht (bij Pré...
Voorbereiding Reacties: 11 14-2-2006 17:41:41

Eva
wanneer best kaartjes versturen?
Hoi,Wij trouwen op 2 juni 2006 en ik vraag me af wanneer we nu best de uitnodigingen versturen. De ene zegt 2 maanden op voorhand en de andere zegt 1,5 maand op voorhand.Groetjes
Voorbereiding Reacties: 10 14-2-2006 14:11:41

Eva
iemand goede ideeën voor originele tekst op uitnodiging?
Hallo,Ik ben volop aan het zoeken voor een mooie tekst of formulering op onze uitnodiging. Ik heb totaal geen inspiratie en hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen. We gaan een vrij modern kaartje laten maken en wil dus ook geen cliché tekst. ...
Uitnodigingen Reacties: 6 14-2-2006 14:10:18

Silvie
Sputnik tv en Eén zoeken enthousiaste trouwers voor 'Het leven zoals het is: De Ring II'
Kiezen jij en je aanstaande voor een huwelijksmis op een oud kerkschip of stappen jullie liever in een andere huwelijksboot? Kies je als bruid voor een ritueel huwelijk of verkiezen jullie een exotisch oord voor een romantisch huwelijk onder de palmb...
Andere Reacties: 0 14-2-2006 13:51:35

Els
Precies één jaar geleden
Vandaag, precies één jaar geleden op valentijn, overleed mijn vader, over 6 weken trouw ik, en het blijft een wrang gevoel geven. Ik denk dat ik vanavond gewoon vroeg mijn bed inkruip en hoop dat deze dag snel voorbij is... en dat het op O...
Andere Reacties: 5 14-2-2006 7:16:52

Veerle
gastenboek
hallokes,Wij willen zeker dat iedereen ons gastenboek tekent, maar we hebben er nog geen! Waar vind je mooie boeken, liefst met een lichte kaft, en geen fotoalbums want die hebben tussenbladen in kalkpapier en dat is niet zo mooi vind ik! Alvast beda...
Andere Reacties: 5 13-2-2006 22:49:11

sofie
nog 5 dagen, help!!
HEEEEEEEELPPPP, nog 5 dagen te gaan! Ik verga hier effe van de zenuwen. Dit weekend in de kerk geweest om de muzikanten te laten oefenen en dat gaf echt zo'n écht gevoel al... Het is er bijna, ik kijk er zo naar uit, maar anderzijds ben ik ook ...
Andere Reacties: 9 13-2-2006 18:05:57

Ineke
vrijgezellenavond
Hello,Graag een aantal suggesties voor een alternatieve vrijgezellenavond waarmee ik bedoel geen opdrachtjes vervullen op straat, geen karaoké, samen gaan eten... Iemand alternatieve leuke idees? Bijvoorbeeld van die thema-avonden? Waar kan ik d...
Andere Reacties: 5 13-2-2006 16:28:24

ineke
dringend jullie mening
Beste Bruidjes, Zijn er onder jullie die hun ervaring willen delen over de gratis make-up beurt die je aangeboden krijgt bij Le Chapeau in Antwerpen. Ik ben afgelopen zaterdag onder handen genomen en vond het resultaat zeker niet slecht. Ik heb echte...
Verzorging - Make-Up Reacties: 9 13-2-2006 15:59:36

Saar
Ringen Essenze
Ik heb een prachtige ring van Essense gezien (bij een juwelier)en wil die nu graag laten maken (niet identiek, maar wel bijna) door een goudsmid die ik ken... Maar ik zou een foto van die ring moeten hebben... weet iemad of er een website van dat mer...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 13-2-2006 14:50:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...