Nu Online
Momenteel zijn er 315 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ilse
huwelijkskaars
hallo bruidjesWie weet er winkels waar ze leuke huwelijkskaarsen hebben.In onze parochie moeten de trouwers daar zelf voor zorgen.We willen geen gewone rechte kaars maar eens iets speciaals.Wie ideeën heeft, laat maar horen.Bedankt alvast!
Andere Reacties: 10 13-2-2006 12:55:03

Annelies
Drukker regio Gent
Hoi,iemand suggesties voor een goeie drukker regio Gent? Wij willen een zeer klassieke uitnodiging, dus geen foto's en zo...Bedankt,Annelies27.05.2006
Andere Reacties: 4 13-2-2006 12:10:51

beatrijs
fotolocatie limburg
Als studente fotografie zoek ik enkele leuke locaties in limburg, liefst vervallen of oude gebouwen waar ik zowel huwelijksreportages als mode kan fotograferen. iemand een leuk idee? laat het me weten groetjes
Fotografie Reacties: 2 13-2-2006 11:51:33

alexia
foto jurk anna belin?
ik ben op zoek naar een afbeelding van een jurk van anna belin van 2004 of 2005. Het betreft een uniek jurk uit deze lijn, maar het staat nergens op internet of in boekjes. De rok is afgewerkt met een bronskleurige stof errond gedrapeerd, bovenstuk i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 13-2-2006 10:45:19

Maaike
bedanking ouders
hallo! We trouwen binnen drie weken en momenteel ben ik aan het werken aan een tekst om in de kerk voor te lezen als bedanking voor onze ouders. Zijn er mensen die me eventueel wat teksten kunnen doorsturen zodat ik wat inspiratie kan opdoen? Bedankt...
Ideeën Reacties: 5 13-2-2006 10:11:26

Vicky
Afspraak pastoor
Hello Gisteren hebben we voor't eerst met de pastoor afgesproken. En dat was heel ontspannend ('t is ook wel familie van mij). Hij vond alles heel goed, ook de muziek die niet zo evident is. We mochten enkel het eucharistisch dankgebed niet opneme...
Religie Reacties: 1 13-2-2006 9:37:17

Els
Misboekje
Hallo! Ik had een vraagje in verband met de misboekjes. Hoeveel stuks voorzien jullie? Alvast bedankt!
Andere Reacties: 7 12-2-2006 21:59:15

Steven
Fotolocatie regio Schilde (A'pen)
Hallo trouwers,We trouwen op 09/09/06 in Schilde, en zijn momenteel op zoek naar een geschikte locatie voor een fotoreportage.Wie heeft er leuke ideetjes, zowel voor binnen als voor buiten?Groetjes,Kristien en Steven
Fotografie Reacties: 3 12-2-2006 20:07:55

Phyllis
Aan Vicky
Hey Vicky,kan jij je uitgebreide planning eens naar mij doorsturen aub. Dan kan ik die eens doornemen en eventueel wat aanpassen voor mezelf.Groeties,Phyllis
Voorbereiding Reacties: 0 12-2-2006 19:09:09

valerie
Gospel koor
Hallo mede bruiden, ik ben zo wanhopig op zoek naar een betaalbaar gospelkoor! Liefst in de buurt van gent. Iemand tips?
Muziek - Live Reacties: 4 12-2-2006 17:36:01

Ilse
verloofdenweekend
hallo iedereenVorige vrijdag hebben wij ons eerste gesprek gehd met de pastoor die onze misviering zal voorgaan alsook met de liturgische werkgroep van onze parochie. Ze hebben daar gesproken over een verloofdenweekend waar je aan kan deelnemen;Wie v...
Andere Reacties: 6 12-2-2006 15:12:28

liesbeth
uitnodigingen
Hallo mede-bruidjesIk ben gisteren begonnen aan het schrijven van de uitnodigingen. Wat een werk! Ik had op voorhand gehoopt dat de enveloppes door de printer konden, maar dat lukt dus niet. Bijgevolg ben ik dan maar aan't schrijven...Ik sta in het o...
Andere Reacties: 4 12-2-2006 10:57:42

davine
Aan ellen die internaatsopvoedster is
Hoi,Ik werk in ter Groene Poorte in Brugge bij jongens en meisjes van het eerste middelbaar. Die receptie lijkt me wel iets. Ik weet nog niet of wa naar de intarnaatshappening gaan in Leuven. We zijn nog nooit geweest met de kleinsten. Ik vraag het e...
Andere Reacties: 8 12-2-2006 8:54:37

Ellen
eindelijk tafelnamen gevonden
Eindelijk hebben we tafelnamen gevonden die bij ons passen.Wat vinden jullie hiervan of heb je nog bijkomende namen?Wij wonen in Brugge en hebben plaatsen uit Brugge gekozen.Dit zijn ze:Het begijnhofde vestende molenshet simon stevenspleinhet gezelle...
Voorbereiding Reacties: 4 11-2-2006 22:37:18

tine
Nog 14 dagen... NIets vergeten?
Hoi allemaal,Nog 14 dagen te gaan... Het wordt spannend! Ik begin me nu stilaan af te vragen of we niets vergeten zijn. Even checken:Kledij is in ordeMis okzaal Okiedereen heeft bevestigdvervoer okringen okbloemen: volgende weekkadootjes oknaamkaartj...
Andere Reacties: 6 11-2-2006 21:19:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...