Nu Online
Momenteel zijn er 272 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Brenda
vrijgezellen
Andere Reacties: 0 7-2-2006 17:07:59

Ellen
lingerie
Hallo ik zoek nog een bustier bh voor mijn huwelijk. Waar in de streek van Brugge heb ik hiervoor een ruime keuze.Vele groeten Ellenusers.poink.be/ellenenwim
Andere Reacties: 6 7-2-2006 14:53:31

kris
planning
Hey Vicky,Ik heb gelezen dat jij een uitgebreide planning hebt gemaakt. Zou jij die planning is willen doorsturen naar ons email adres : yvesverschuere@pandora.be.Alvast bedankt! Groetjes Kris25/08/06
Voorbereiding Reacties: 8 7-2-2006 14:24:38

Vicky
Trouwers van 09/09/06
HalloIk heb hier gelijk al gemerkt dat er nogal veel trouwers zijn voor 09/09/06. Wij ook!Waar trouwen jullie allemaal, en hoe gaat het met de voorbereidingen?Wij trouwen in de kerk van Wommelgem om 13u00 en ons feest gaat door in Scala te Beveren.W...
Andere Reacties: 6 7-2-2006 12:31:10

Ann-Sophie
huwelijksreis
Hallo iedereen,Onze huwelijksreis zal waarschijnlijk richting Cuba gaan. We willen een goeie afwisseling tss cultuur en zorgeloos relaxen dus we zouden gaan voor enkele dagen Havannah en om af te sluiten Varadero. Zijn er mensen die dit al gedaan heb...
Huwelijksreis Reacties: 11 7-2-2006 10:28:16

K
ceremonie schoonbaert
Hallo,Iemand ervaring met ceremoniemeester Schoonbaert uit Assebroek (Brugge)?Groetjes,Karine
Andere Reacties: 4 6-2-2006 23:36:15

an
schoenen rainbow buurt van leuven
hallo,ik ben op zoek naar een winkel in de buurt van leuven waar je schoenen van rainbow kan kopen. Iemand enig idee?groetjes,sarah
Kledij - Accessoires Reacties: 3 6-2-2006 20:08:37

Phyllis
Bruidsjurk Mathyro te koop
Een goede kennis van mij verkoopt haar trouwjurk. Het is er eentje van Mathyro uit de collectie van Erwin Van Kets. Maat 38 van zowel de top als de rok. De top is een korset met zeer open rug. Rok is een vissenstaartmodel met aangeknipte sleep. Het v...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 6-2-2006 19:43:47

Katrien
pluimpjes in kapsel
Hoi,Ik zou graag enkele pluimpjes laten verwerken in mijn bruidskapsel. Weet iemand waar je (cappucino-kleurige) pluimpes kan vinden? In de Veritas vind ik het niet.Katrien
Verzorging - Kapsel Reacties: 9 6-2-2006 19:02:57

Mieke
huwelijksreis Thessaloniki
Hallo allemaal, Wij huwen op 7 juli en vertrekken op 10 juli voor 2 weekjes naar het Griekse Thessaloniki. We huren daar een huisje en een auto. Zijn er mensen die ook naar die streek geweest zijn op reis en ons enkele leuke tips kunnen geven voor be...
Huwelijksreis Reacties: 1 6-2-2006 18:25:29

Daisy
DJ Tony de Ruyter
Hallo,wij zijn nog op zoek naar een DJ. Onze zaal werkt samen met drie en heeft eentje ervan aangeraden. Tony de Ruyter, heeft er iemand ervaring met hem?? We mogen ook een andere nemen als we dat willen, maar we kennen er geen. Ons feest gaat door i...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 6-2-2006 17:23:43

An
welke durvers trouwen nog op vrijdag de 13de
hey luitjes wou gewoon even weten of er nog durvers trouwen op vrijdag de 13de ik trouw namelijk op vrijdag de 13de oktober. groetjes
Andere Reacties: 5 6-2-2006 17:22:18

Sputnik tv en Eén zoeken enthousiaste trouwers voor 'Het leven zoals het is: De Ring II'
Kiezen jij en je aanstaande voor een huwelijksmis op een oud kerkschip of stappen jullie liever in een andere huwelijksboot? Kies je als bruid voor een ritueel huwelijk of verkiezen jullie een exotisch oord voor een romantisch huwelijk onder de palmb...
Andere Reacties: 2 6-2-2006 16:08:09

Kou in september?
Hey,zijn er hier nog bruidjes van september? Of vrouwen die in september getrouwd zijn? Ik ben vorige week mijn jurk gaan bestellen... Het is een bustier en een rok, maar heel bloot bovenaan. Ik heb er een stola in dezelfde stof bij besteld, maar die...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 21 6-2-2006 11:18:32

aan isabelle uit Asse
Hé isabelle,Jo en ik trouwen op 2/12/2006. Een echte winterbruid dus! Ik ben echt benieuwd hoe de afspraak met il viso gaat verlopen want ik wil mijn haar ook door hen laten doen en ik heb nog geen idee wat ik precies wil, dus dat beloofd!Hoe lo...
Andere Reacties: 2 6-2-2006 11:13:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...