Nu Online
Momenteel zijn er 272 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

fotografe Kaat Celis
Dag bruidjes,Op de huwelijksbeurs in Brussel hebben wij fotografe Kaat Celis gezien. We vinden haar manier van werken (geen traditioneel album, maar een 'boekje') wel leuk. Heeft er iemand ervaring met deze fotografe?Groetjes,Tine
Fotografie Reacties: 0 6-2-2006 9:43:52

Trouw-site
Dag iedereen!onze site is eindelijk online!http://users.telenet.be/joke-en-sam/Joke en Sam 20 mei 2006
Voorbereiding Reacties: 2 5-2-2006 21:08:56

Salons Caipirihna (Merelbeke)
Heeft iemand al een trouwfeest gehouden in deze zaal of is iemand er al naar een trouwfeest geweest? Alle reacties zijn welkom.
Andere Reacties: 5 5-2-2006 15:38:12

I belong to You
Wij horen graag het nieuwe nummer I belong to You (Anastacia en Eros Ramazzotti)Enig idee of je daar een engelse wals kunt op dansen?
Openingsdans Reacties: 2 5-2-2006 14:47:56

Het Huis van de Fotografie, Brugge
Hallo, heeft er iemand eraring met Het Huis van de Fotografie uit Brugge? Alvast bedankt,Karen
Fotografie Reacties: 2 5-2-2006 13:48:26

Wettelijk huwelijk
Hoi,Ik lees hier juist in een vorig bericht dat je voor je wettelijk huwelijk nu ook overal waar je wilt kunt trouwen. Is dat zo? Kan iemand mij daar meer over vertellen. Of is het nog enkel voor het kerkelijk huwelijk dat je kan kiezen waar je wil t...
Locaties - Viering Reacties: 2 5-2-2006 11:47:12

annulatie
Hallo,zijn er onder jullie die weten of een wettelijk huwelijk makkelijk geannuleerd kan worden? zijn er veel administratieve zaken mee gemoeid en wat gebeurt er met het reeds betaalde bedrag hiervoor, krijgt men dit terug?Het is een beetje een rar...
Juridisch Reacties: 2 5-2-2006 11:26:25

welke dj?
Hallo,Wij gaan trouwen op 14 oktober dit jaar, maar hebben nog gen dj gevonden. Heeft er iemad tips? Wij zijn van de regio Ieper en houden van hedendaagse dansmuziek.Bedankt!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 4-2-2006 22:04:39

Taak voor zus
Hoi allemaal,volgend jaar gaan mijn vriend en ik trouwen. Mijn vriend neemt zijn 2 broers al getuige. (1 voor kerk en 1 voor wet)Ik ga mijn jongste zus als getuige nemen voor kerk en ik denk er aan om mijn broer als getuige voor de wet te nemen. Nu h...
Andere Reacties: 3 4-2-2006 15:25:24

Trouwjurk Linea Rafaelli (mt 38) te koop
Hallo, vorige zomer ben ik getrouwd in een hele mooie jurk (champagnekleur) van Linea Rafaelli. De reacties waren zeer positief. Zowel de top als de rok zijn in maat 38. Voor mij was de rok iets te lang en te breed en is hij dus ietsje ingenomen. Heb...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 4-2-2006 14:20:33

bruidsjurk
hallo, ik heb mijn prachtige bruidsjurk van linea raffaeli reeds besteld, nu ben ik echter nog op zoek naar een bijpassende sjaal in cappucine kleur of gewone beige voile, zijn er soms ex-bruidjes die mij deze willen verkopen? groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 3 4-2-2006 13:12:05

Probleem site?
Kan het zijn dat er iets mis is met de site? Ik zie in de laatste berichtjes niet meer van wie het berichtje komt. Ook bij de reacties staan geen namen meer bij.Nog iemand dit probleem of ligt het aan mij?Groetjes,Lindsay
Andere Reacties: 1 4-2-2006 11:20:50

Programma grote dag
Hey mede-bruidjes,de planning van onze dag ligt grotendeels vast, maar ik begin te twijfelen...De dag verloopt als volgt:10.20 u mijn schatje komt mij halen11.20 u wettelijk huwelijk12 u brunch met de suite15 u fotoreportage19.30 u aperitief en maalt...
Andere Reacties: 5 4-2-2006 10:20:18

Danslessen of niet?
Hallo,Op 22 september 2006 treden mijn vriend en ik in het huwelijksbootje. Beiden hebben we een beetje twee linkse voeten, maar toch zouden we graag een mooie (degelijke) dans hebben. Weet iemand of we nu nog ergens danslessen kunnen volgen? In d...
Openingsdans Reacties: 7 3-2-2006 22:47:43

hoepeljurk makkelijk in een gewone auto?
Hallo,Ik heb een eigenlijk wel grappige vraag: Ik heb een 3tal weken geleden mijn droomjurk gevonden bij Linea Raffaelli, en die heeft een hoepel. De eerste weken liep ik op wolkjes, maar nu begin ik wat praktischer te denken: Kan je met zo'n hoepel ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 3-2-2006 18:45:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...