Nu Online
Momenteel zijn er 389 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mieke
Huwelijksreis Kreta
Hallo,Wij zouden op huwelijksreis gaan naar Kreta. We hadden gekozen voor de streek van Agios Nicolaos, het hotel iberostar Mirabello Beach. Zijn er mensen daar soms al geweest? Heeft er nog iemand andere tips in Kreta?Bedankt !
Huwelijksreis Reacties: 10 3-2-2006 16:20:22

gianna
bedanking: jullie mening gevraagd
Hallo iedereen,Ik heb jullie mening nodig: voor het ogenblik hebben ze in het kruidvat kleine bloempotjes met bloembollen van verschillende bloemen nl: vergeet-mij-nietjes, brandende liefde. Daar we nog op zoek zijn naar originele bedankingen dachte...
Andere Reacties: 10 3-2-2006 15:59:45

Karine
Bruidskindjes
Beste Bruidjes,Wij trouwen op 16 september 2006 (in Melsele) en hebben 2 bruidskindjes een meisje en jongen die beiden 8 jaar worden. Wanneer zouden we best gaan kijken voor kleertjes en waar ergens in Oost-Vlaanderen ? Nu is bijna overal de nieuwe c...
Kledij - Suite Reacties: 11 3-2-2006 14:09:49

Priscilla
Misboekje ouders
Om de huwelijksmis voor onze ouders net een tikkeltje persoonlijker te maken dan voor de andere gasten, hadden wij gedacht om voor de ouders een ander misboekje te maken. We zouden in hun boekjes foto's zetten van ons en een aparte tekst (die niet b...
Andere Reacties: 2 2-2-2006 19:08:48

Jochen
gezocht: goed hotel in Gran Canaria
Hey bruidjes,We hebben de laatste weken al heel erg getwijfeld aan onze huwelijksreis. Nu zijn we er wel al uit dat we naar Gran Canaria gaan maar nu twijfelen we nog welk hotel we zouden nemen. We zoeken toch iets voor een jong publiek nie te oudbol...
Andere Reacties: 7 2-2-2006 17:59:18

Debra
Onze website is af!!!!!!!
Hello bruidjes en bruidegommetjes,Onze website is af! Naargelang er nieuwe ontwikkelingen zijn zal onze website aangepast worden. Willen jullie hem eens bezoeken en zeggen wat jullie ervan vinden. Schrijf je iets in ons gastenboek, leuke herinnering!...
Voorbereiding Reacties: 2 2-2-2006 16:40:05

Caroline
Domein 't Meersdael in Eksaarde?
Ik las dat een paar mensen in 2006 daar een feest zouden houden, maar niemand liet weten hoe het was... Lijkt me een mooie plaats, hoe viel het mee qua prijs-kwaliteit?
Andere Reacties: 1 2-2-2006 16:23:56

Saar
Wie trouwt nog op 25 augustus dit jaar?
Dag lieve bruidjes in spe, ik vroeg me gewoon af wie er nog huwt op 25 augustus dit jaar en wat jullie ondertussen al allemaal hebben geregeld... Zijn jullie volop bezig met de voorbereidingen en zo ja, wat is er al gebeurd en wat moet er nog gebeure...
Andere Reacties: 3 2-2-2006 16:06:20

kris
drukkers
Hallo iedereen, heeft er iemand ervaring met volgende drukkers : drukkerij janssens te assebroek, drukkerij jacobs te sint-andries en drukkerij gemaprint te oostkamp.Laat je ons iets weten, merciKris25/08/06
Uitnodigingen Reacties: 2 2-2-2006 15:56:16

Caroline
Salons Roskam? Iemand (positieve of negatieve) ervaringen?
We zijn op zoek naar een feestzaal en het is echt moeilijk (of beter: ik ben nogal moeilijk). Heeft er iemand zijn feest georganiseerd in de Salons Roskam in Merelbeke of is er iemand al naar een feest daar geweest? Alle andere suggesties ivm zalen (...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 2-2-2006 15:30:18

katrien
geen kerk, toch een viering
Dag iedereen !Mijn lief en ik willen niet voor de kerk trouwen, maar tien minuten in het gemeentehuis lijkt ons toch ook zo kort. Heeft er iemand ervaring met andere soorten vieringen? Rent-a-priest zegt ons ook niet veel... Katrien.
Ceremonie Reacties: 5 2-2-2006 13:30:54

Charlotte
video
Dag mede-bruidjes,Ik ben op zoek naar een betaalbare videograaf. Wij zijn van West-Vlaanderen (Ieper-Roeselare) en we willen onze grote dag graag professioneel op film laten zetten. Heeft iemand ideeën?groetjesCharlotte (15/09/2006)
Andere Reacties: 7 2-2-2006 12:47:52

Ingvild
lied voor binnenkomen in de feestzaal
Hello, Hebben jullie een bepaald nummer voorzien voor de binnenkomst in de feestzaal? Ik heb al een paar keer gehoord dat het koppel laatst naar de tafel gaat en dan zou er een mooi nummer moeten spelen, enige voorstellen? Heb echt geen idee. Alvast ...
Andere Reacties: 7 2-2-2006 10:51:40

Ellen
speech
Heeft er iemand een orgineel idee om op een andere manier een speech te brengen?users.poink.be/ellenenwim
Andere Reacties: 1 2-2-2006 10:22:42

gianna
Welke liedjes tijdens huwelijksmis?
Hallo,Ik ben volop bezig met het maken van mijn huwelijksboekje, maar heb het een beetje moeilijk met het vinden van muziek tijdens de mis. Welke liedjes hebben jullie gebruikt tijdens de mis?groetjesGianna 04/05/06
Muziek - Ceremonie Reacties: 10 2-2-2006 10:20:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...