Nu Online
Momenteel zijn er 204 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Christ
Spontane fotografie regio Oost-Vlaanderen
Vorig jaar (2005) stond er een fotografe op de trouwbeurs in Gent (ik weet nioet of ze er ook dit jaar was).Typisch voor haar was dat ze bijna uitsluitend spontane foto's nam en niet van die typische trouwfoto's.Kan iemand me haar gegevens bezorgen a...
Fotografie Reacties: 5 31-1-2006 17:49:44

elfie
DJ Marc? (oost-vl)
heeft iemand reeds ervaring met DJ Marc uit Heusden? Ik hoorde dat hij af & toe in de Roskam en de Caipirihna speelt in Merelbeke... is dit een goede DJ?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 31-1-2006 16:52:07

Cindy
Ondertrouw
Hoi,Volgende week woensdag gaan wij in ondertrouw bij de gemeente.Heb nog eens voor alle zekerheid geinformeerd en je moet zelf voor niks meer zorgen van aktes. Alleen 20.00 € meebrengen voor het trouwboekje ( Borgerhout )Nu begint het toch wel...
Andere Reacties: 6 31-1-2006 15:22:01

Silvie
Sputnik tv en Eén zoeken enthousiaste trouwers voor 'Het leven zoals het is: De Ring II'
Kiezen jij en je aanstaande voor een huwelijksmis op een oud kerkschip of stappen jullie liever in een andere huwelijksboot? Kies je als bruid voor een ritueel huwelijk of verkiezen jullie een exotisch oord voor een romantisch huwelijk onder de palmb...
Andere Reacties: 1 31-1-2006 15:05:25

Annelies
menukaarten
dag medebruidjes,We zijn van plan om zelf onze menukaarten te maken,we hadden gedacht om met een foto van onszelf te werken. Heeft er iemand originele ideeën of weet er iemand waar we voorbeelden kunnen vinden???Groetjes
Andere Reacties: 2 31-1-2006 13:48:43

K
dj tony
Heeft er iemand ervaring met dj tony uit opoeteren?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 31-1-2006 12:08:36

Nathalie
Nieuwe trouwjurk te koop
Hallo mede-bruidjes!Ik verkoop een nieuwe nog nooit gedragen, prachtige trouwjurk!De jurk is wit in satijn, de maten in cm zijn: Borstomtrek: 96cm, taille: 74cm en heupen: 102cm. Hij past me niet meer, omdat ik door omstandigheden wat breder ben gewo...
Andere Reacties: 3 31-1-2006 10:48:01

Lieve
Le Chapeau Antwerpen
Hey medebruidjes,ik ben zaterdag mijn jurk gaan bestellen, nadat ik er heel lang van had wakker gelegen. Ik ging het normaal gezien laten maken, maar de naaister heeft mij in de steek gelaten.Ondertussen was ik al op drie plaatsen gaan passen... In B...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 31-1-2006 9:53:47

Christophe en Joyce
Geboorte
Hello trouwertjes!Een tijdje geleden zat ik dagelijks op jullie site voor ideetjes en tips of om raad te geven ... ben intussen al een poosje gelukkig getrouwd! Ik weet niet of het mag wat ik nu doe, nl. vragen of iemand van jullie een tof gedichtje...
Andere Reacties: 3 31-1-2006 8:05:52

Veronique
DJ
Hallo, voor ons dansfeest zijn wij nog op zoek naar een DJ, die zowel voor oud als jong vermakelijke plaatjes kan draaien. Ons feest gaat door op 13 mei in Gent. Iemand suggesties?Veronique
Muziek - Live Reacties: 11 30-1-2006 22:40:21

Veronique
muziek tijdens de mis
Hallo, onze trouwdag is op 13 mei aanstaande, en we zijn nog op zoek naar iemand die onze trouwmis muzikaal kan opluisteren. Iemand die zingt met begeleiding van 1 of 2 instrumenten lijkt ons ideaal. Kan iemand ons suggesties doen?Veronique
Muziek - Ceremonie Reacties: 9 30-1-2006 22:36:23

Nele
trouwtaart
Hallo, ik ga trouwen op 12 augustus. Ik ben nog op zoek naar een bruidstaart, maar ik weet echt niet waar ik die moet halen. Ik woon in Antwerpen. Weet er iemand adressen?Groetjes Nele
Andere Reacties: 3 30-1-2006 22:28:40

Kelly
Zang kerk
Hoi iedereen!Wij trouwen op 22 april en zijn nog op zoek naar iemand om de zang in de kerk te verzorgen. Heeft er iemand iets aan te raden?We hebben Chelsy al gecontacteerd, want die vinden we heel goed. Maar was spijtig genoeg niet meer vrij op on...
Ceremonie Reacties: 3 30-1-2006 21:18:53

Silvie
Sputnik tv en Eén zoeken enthousiaste trouwers voor 'Het leven zoals het is: De Ring II'
Kiezen jij en je aanstaande voor een huwelijksmis op een oud kerkschip of stappen jullie liever in een andere huwelijksboot? Kies je als bruid voor een ritueel huwelijk of verkiezen jullie een exotisch oord voor een romantisch huwelijk onder de palmb...
Andere Reacties: 0 30-1-2006 15:34:18

Ellen
site
Hallo wij hebben een site gemaakt. Hebben jullie nog tips om hem te vervolledigen?Groetjes Ellen en Wimhttp://users.poink.be/ellenenwim/
Andere Reacties: 6 30-1-2006 15:19:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...