Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

leslie
Gebroken witte trouwjurk te koop
Hoi! Ik verkoop mijn trouwkleed : prachtige gebroken- witte lange bruidsjurk uit één stuk, maatje 38-40, met sleep van ongeveer 1,5meter lang, wordt achteraan met rits en met kleine knopjes gesloten - voor bruid van ongeveer 1m78, met hoepe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 29-1-2006 10:32:57

snoepie
herdenken papa
Lieve mensen... even een minder leuke vraag. Mijn lieve papa is nu iets meer dan een jaar geleden gestorven. Vermits ik (en de rest van de familie) hem hééééél erg zullen missen op ons huwelijk wil ik graag iets doen die dag....
Voorbereiding Reacties: 7 28-1-2006 22:12:41

Ellen
speech
MIJN VRIEND HOUD ER NIET ZO VAN OM VOOR IEDEREEN TE PRATEN. HEBBEN JULLIE HINTEN OF LEUKE SPEECHEN, ZODAT DIT OP EEN GRAPPIGE EN ORGINELE MANIER KAN GEBEUREN?leuke groeten Ellen en Wim
Ideeën Reacties: 0 28-1-2006 21:12:23

Joke
Muziek kerk
Hallo Iedereen,Op 20 mei trouwen wij in gestel. Nu hadden wij in oktober ons misboekje bij de pastoor binnengeleverd ter goekeuring. Pas van deze week hadden wij het eindelijk terug (na vele telefoontjes) Nu blijkt dat we geen cd's mogen dragen en ge...
Muziek - Ceremonie Reacties: 12 28-1-2006 21:10:51

Jill
eten videograaf
Hoi iedereen,Wij moeten voor onze videograaf eten voorzien voor 2 personen. Nu vroeg ik mij af of het de bedoeling is dat zij een volledig menu mee-eten of dat zij een hoofdgerecht eten in het restaurant van de feestzaal. Zijn er nog die eten voorzi...
Andere Reacties: 9 28-1-2006 17:32:34

Tine
Bruidjurk te koop
Hallo toekomstige bruidjes,Vorige zomer ben ik in het huwelijksbootje gestapt, een prachtige dag waarvan wij beiden hebben genoten ! Mijn bruidsjurk (mt40-42)is naar de droogkuis geweest, is weer helemaal proper, en nu hangt ze daar maar... een beetj...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 28-1-2006 15:55:45

Zarah
Bedanking ouders
Hallo, wij zijn nog op zoek naar iets dat we 's avonds aan onze ouders kunnen geven als bedanking. We hadden eerst gedacht aan iets ivm foto's, maar onze fotograaf kan niet op tijd iets maken voor hen, dus moeten we iets heel anders kiezen.Iemand een...
Andere Reacties: 2 28-1-2006 15:53:15

Peggy
Locatie Huwelijksbbq (Oost- of Westvlaanderen)
Hallo allemaal,Volgend jaar stap ik in het huwelijksbootje maar nu b en ik al aan het uitkijken naar een geschikte locatie voor het avondfeest te houden. Ipv een traditioneel feest denken we aan een reuze barbeque, is er iemand die hier ervaring mee ...
Locatie Reacties: 9 27-1-2006 21:57:09

Ellen
bruidskindjes
Waar kan ik leuke kledij kopen voor onze bruidskindjes. Het liefst rond Brugge.Hoe lang koop je dit op voorhand?Wij trouwen op 22 april
Andere Reacties: 4 27-1-2006 14:57:25

petra
Schoenen omgeving Antwerpen
Ik zoek nog mooie trouwschoenen. Kan iemand me een paar adresjes geven provincie Antwerpen? Alvast bedankt!
Kledij - Accessoires Reacties: 6 27-1-2006 14:13:22

K
dj met installatie gezocht in limburg
Wij zijn nog op zoek naar een dj die in limburg wil en kan spelen op 09/09/2006. Wij vinden het belangrijk dat we zelf een grote inbreng in de muziek hebben. Iemand al ervaring gehad met dj emanuel, dj tony of partyplanner?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 27-1-2006 13:04:42

K
fotograaf limburg gezocht
Hallo. Wij zijn nog op zoek naar een goede fotograaf in limburg voor ons trouwfeest op 09/09/2006. Het zou ook fijn zijn als we de foto's digitaal meekrijgen naderhand maar is geen vereiste.groetjes, marjolijn
Fotografie Reacties: 7 27-1-2006 12:58:14

Vicky
Groot Nietjesmachine
HalloIk heb zojuist een eerste versie van ons misboekje gemaakt en ben er echt content van. Sober, maar heel mooi! Maar nu ben ik op zoek naar een nietjesmachine dat groot genoeg is om in't midden een nietje te plaatsen. Waar kan je zoiets vinden?...
Voorbereiding Reacties: 6 27-1-2006 12:38:01

kris
Moeder van de bruid
Hoi bruidjes, wij zijn op zoek kleding voor mijn moeder. Ze wil geen echte suite kledij maar wel iets dat ze later nog kan dragen.weten jullie soms waar we terecht kunnen liefst regio west-en oost- vlaanderen. Een detail: mijn moeder heeft geen maatj...
Kledij - Suite Reacties: 5 27-1-2006 12:02:45

Sylvie
bruidskleed marylise te koop
Hoi bruidjes,Ik ben gehuwd in september. Het was een prachtige dag. Is er iemand geïnteresseerd om mijn bruidskleedje te kopen (marilyse; maat 40)? Ook mijn mama en mijn schoonmoeder verkopen hun suitekledij(dat van mij mama is van pronovias; ma...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 27-1-2006 8:46:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...