Nu Online
Momenteel zijn er 372 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sylvie
suitekledij van de mama's te koop
Hoi bruidjes,Ik ben gehuwd in september. Het was een prachtige dag. Is er iemand geïnteresseerd om mijn bruidskleedje te kopen (marilyse; maat 40)? Ook mijn mama en mijn schoonmoeder verkopen hun suitekledij(dat van mij mama is van pronovias; ma...
Kledij - Suite Reacties: 3 27-1-2006 8:45:22

davine
even iets helemaal anders- uitstap collega's
Dag mede-bruidjes,Soory dat ik jullie met het volgende lastig val maar hier op het forum zijn er mensen van alle windstreken dus kunnen jullie me misschien beter helpen. Tussen alle voorbereidingen van de trouw moet ik ook nog eens een daguitstap met...
Andere Reacties: 4 27-1-2006 8:01:03

kristel
ringkussen + gastenboek
hallo ik ben op zoek naar een originele ringkussen. Waar kan ik dat vinden. Heb al gezocht op internet maar vind niet zo gauw ietsook voor gastenboek zoek ik iets leuk om op de voorpagina te zettenalle tips zijn welkom
Andere Reacties: 7 26-1-2006 17:55:58

Tine
welkomstlied misviering
Hallo bruidjes,ik ben hopeloos op zoek naar een passend liedje als ik en mijn vader de kerk binnen komen. Het mag iets traditioneel zijn maar het moet vooral vrolijk zijn. Hebben julie leuke ideetjes.Dank jeTine20/05/2006
Andere Reacties: 10 26-1-2006 17:54:06

Ellen
volgorde dansen avondfeest
Hoe is het verloop na de openingsdans? Met wie dans je dan? en daar na?groeten Ellen
Openingsdans Reacties: 4 26-1-2006 17:43:58

Cindy
Toch geen huwelijksnacht bij Casa Nova.
hoi, Via dit forum had ik gereserveerd bij Casa Nova voor onze huwelijksnacht. Dit als suprise voor mijn ventje. ik heb het hem moeten vertellen, omdat we ons budget aan herzien waren om toch nog op vakantie te kunnen gaan met onze kindjes. En hij vo...
Andere Reacties: 2 26-1-2006 16:09:14

Ann
kleermaker voor eigen ontwerp trouwjurk
Hallo ladies! Op 6 mei is het onze grote dag... Ik heb zelf mijn jurk getekend en ben nu hopeloos op zoek naar een naaister/kleermaakster om mijn jurk te laten maken. Kan iemand me in contact brengen met een naaister? Liefst regio Oost-Vlaanderen. Al...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 26-1-2006 15:09:23

katrin
schalienhuys temse
Wij geven volgend jaar ons huwelijksfeest in het schalienhuys in temse.We hebben er al veel goed commentaar over gekregen en mijn vriend is er al geweest maar ik nog niet.Heeft er iemand positieve/negatieve ervaringen met deze zaal?
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 26-1-2006 13:47:19

Isabelle
fotolocatie aalst
Hallo,Wij trouwen binnekort op 18 februari en zijn op zoek naar een binnelocatie in aalst of erpe-mere.Kan iemand ons helpen of andere leuke ideetjes?Merci
Locaties - Fotografie Reacties: 1 26-1-2006 12:10:12

kris
locatie voor foto's
Hallo iedereen, wij trouwen op 25 augustus en zijn op zoek naar een binnenlocatie voor de foto's, regio OostkampGroetjes Kris
Locaties - Fotografie Reacties: 2 26-1-2006 11:30:36

kim
kapsters + make-up aan huis gezocht!
Dag collegabruidjes;Wij trouwen pas in augustus maar heb nu al dromen 's nachts dat er vanalles mis loopt;-('k Zit wat in problemen met mijn kapster. De dag zelfs zou die verplaatsing alleen al 1 uur in beslag nemen. Ben dus aan het twijfelen geraakt...
Andere Reacties: 3 26-1-2006 9:39:00

mariska
Leuke ideetjes?
Hallo,zijn er onder jullie mensen die wettelijk gehuwd zijn in Gent?Hadden jullie dan een praalhuwelijk en kozen jullie voor de extra tien minuten? Wij hebben hier namelijk wel voor gekozen en hebben al enkele ideetjes over hoe we het persoonlijkere ...
Andere Reacties: 2 25-1-2006 20:38:16

sofie
gastenboek
Hallo iedereen,Weet er iemand een tof tekstje om op het eerste blad in het gastenboek te zetten? wat schrijven jullie daar zoal in? Heb er geen flauw idee van... Nog 24 dagen te gaan zie ik hier net op de website... Effe stressen... er is al veel i...
Andere Reacties: 2 25-1-2006 19:41:23

Kelly
Ceremoniemeester Kempen
Hoi!Wij zijn nog op zoek naar een ceremoniemeester voor 22/04/06. Dus dat wordt dringend! Weet er iemand toevallig een goeie in de regio Westerlo?Groetjes
Ceremonie Reacties: 3 25-1-2006 19:09:14

cindy
even men verdriet delen!!!!!!!!!!!!!!!
Hoi bruidjes en bruidegommen!!!!!Ik ben heel verdrietig, binnen ongeveer 4 maanden zouden men vriend en ik trouwen. Maar deze dag zal niet doorgaan men vriend heeft zich bedacht.Hij wil nog even wachten en heeft bindingsangst, maar we zijn nog wel ee...
Andere Reacties: 19 25-1-2006 19:01:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...