Nu Online
Momenteel zijn er 393 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

bart
We zijn op zoek naar zanger(s) + piano voor mis
Hallo,Wij trouwen op 2 sept. 2006 en zijn nog op zoek naar een zanger(s) liefst met begeleiding piano of gitaar?regio Leuven.Wie heeft tips en adressen en referenties ?BedanktB
Muziek - Ceremonie Reacties: 9 25-1-2006 17:25:45

Ellen
Eerste contact priester
Hallo vrijdag moeten we de eerste maal naar onze priester.Wat waren jullie ervaringen?Welke vragen hebben jullie gekregen?Groetjes Ellen en Wim
Locaties - Viering Reacties: 2 25-1-2006 16:30:03

Rita
feestzaal Affligem
Wie heeft ervaring met feestzalen 't Brouwershof en De Hophoeve in Affligem ? De prijs is niet zo belangrijk maar de kwaliteit van het eten !
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 25-1-2006 14:03:12

Daisy
voor An: zima fotografie
Hoi An,bedankt voor de reactie. Ik had Geurts ook in gedachten omdat hij ook ceremoniemeesters enzo heeft. Dan kan ik alles bij hem bestellen. Nu heb ik van zima ook al heel positieve dingen gehoord. Mag ik je vragen wat je ongeveer hebt betaaald? En...
Andere Reacties: 1 25-1-2006 13:17:05

Vicky
Huwelijksvervoer gekregen!!!
Hallo allemaalGewoon even een berichtje om te laten weten dat we toch vervoer zullen hebben. We hadden dat geschrapt om wat te besparen. Nu hebben mijn ouders toch gezorgd voor een huifkar en... Een koets voor mij. Hier droomde ik al altijd van. ...
Ceremonie Reacties: 1 25-1-2006 13:12:50

Eline
fotograaf (origineel)
hallo,We zijn nog op zoek naar een toffe fotograaf in de regio van Gent.
Fotografie Reacties: 7 25-1-2006 13:01:32

Eline
origineel huwelijksvervoer
Hallo,we zijn nog op zoek naar origineel huwelijksvervoer. We zijn ongeveer met 22 personen. wie heeft er leuke ideeën?
Ceremonie Reacties: 4 25-1-2006 12:49:39

Skiwi
trouwjurk op vliegtuig??
Hoe kan je het beste de trouwjurk meenemen op het vliegtuig??? Heeft iemand dit al meegemaakt?Neem ik een aparte valies hiervoor of kan dit op de een of andere manier opgehangen worden in het vliegtuig??groetjsMieke13/05/06
Andere Reacties: 2 25-1-2006 12:25:44

Skiwi
fotoshoot op tenerife - fotograaf gevonden
even een berichtje om te laten weten dat wij een fotograaf gevonden hebben die op tenerife woont (en nederlands spreekt) en die voor ons een fotoreportage ginter wil doen!!Mocht er iemand ook geinteresseerd zijn, mag je altijd mailen voor zijn coordi...
Fotografie Reacties: 1 25-1-2006 12:16:09

Ellen
gastenboek
Hier zijn we nog eens terug. Waar kan je rond Brugge mooie gastenboeken gaan kopen?Groetjes
Andere Reacties: 4 25-1-2006 11:53:17

Ellen
fotogenieke plaatsen
Hallo kent er iemand nog leuke plaatsen rond Torhout om foto's te laten trekken?Groetjes Ellen en Wim
Fotografie Reacties: 2 25-1-2006 11:36:44

Sofie
Drukker in Leuvense
Hallo,Wij denken eraan om onze eigen uitnodigingen te ontwerpen maar ze dan door een drukker af te printen. Doet er iemand het nog op deze manier? Heeft er iemand tips? Weet er iemand een drukker zijn in het Leuvense?Groetjes,Sofie14.08.06
Andere Reacties: 3 25-1-2006 10:42:13

K
videoreportage West-Vlaanderen
Hai,Wij zijn nog op zoek naar een videograaf regio West-Vlaanderen. Iemand goeie ervaringen? Eventueel videograaf die zelfde avond al een kleine compilatie kan projecteren bv. tijdens de openingsdans...Dank u!
Andere Reacties: 7 25-1-2006 0:48:14

Kelly
Kandelaars
Hoi iedereen!Ik zie op een feest heel graag kandelaars op de tafels. Maar onze zaal heeft er geen ter beschikking. Ik zou er toch graag aangeraken en vroeg mij daarom af of ik die (een stuk of 12) misschien ergens zou kunnen huren.Groetjes,22/04/06
Andere Reacties: 7 24-1-2006 20:38:53

Ellen
tafelschikking - namen voor tafels
Hallo wij trouwen op 22 april 2006. Nu zoeken we nog orginele ideeën om namen te geven aan onze tafels voor het huwelijksfeest. Heeft er iemand leuke ideeën?Groetjes Ellen en Wim
Locaties - Feestzaal Reacties: 14 24-1-2006 19:06:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...