Nu Online
Momenteel zijn er 359 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Barbara
leuke openingsdans gezocht
Hebben jullie reeds een openingsdans gekozen?Wij hebben al de knuffelrocks al beluisterd en nog steeds niks.We willen iets romantisch maar niet te melig en dan nog liefst in het nederlands.HELP ONS
Openingsdans Reacties: 15 19-1-2006 15:13:21

Jill
Dagplanning
Hallo iedereen,Ik zit in de knoei met de dagplanning van onze grote dag.Kunnen jullie mij eens laten weten hoe jullie dag eruitziet?Bedankt
Ceremonie Reacties: 11 18-1-2006 21:44:22

Koen
Fotografie Neujens
Hey! Heeft iemand ervaring met fotografie Neujens uit Nijlen? We hebben hem ontmoet op een huwelijksbeurs en hij is heel sympathiek en heeft een mooie album... maar deze kost wel 1400,00 €. We vinden dat iets te veel. Verder hebben we ook Bart ...
Fotografie Reacties: 4 18-1-2006 21:09:43

Tanja
Thema voor huwelijk
Hi,We denken er aan om het thema "film" te gebruiken om ons huwelijk in te kleden. Zijn er nog trouwers die met een thema werken?GroetjesTanja22/07/06
Ideeën Reacties: 7 18-1-2006 20:13:07

Vicky
Ik had graag even jullie mening
Dag beste bruidenIk heb weer een nieuw idee voor onze uitnodigingen maar had graag eens jullie mening.Ons thema is Hollywood, dus ik dacht om foto's te laten nemen waarop wij verkleed zijn als filmsterren uit de jaren '40 (zwart-wit). Dat komt dus o...
Uitnodigingen Reacties: 10 18-1-2006 16:55:36

Ingrid
hoe lang duurt een fotoreportage
Hoi iedereen, nu ben ik al bij 3 fotografen geweest en telkens vergeet ik te vragen hoe lang de fotoreportage gemiddeld duurt? De échte reportage, niet het tussendoor nemen van foto's. Is belangrijk om de dagindeling op te stellen natuurlijk! Th...
Andere Reacties: 9 18-1-2006 16:16:21

Jolene
(Huwelijks)reis naar Mauritius
Hey mede-bruidjesWij overwegen om naar Mauritius op huwelijksreis te gaan. Wie is hier al geweest of gaat er ook naartoe? Wie kan tips en zo geven? ...
Andere Reacties: 9 18-1-2006 15:41:17

Ilse
kerkelijke plechtigheid
halloWat antwoord je als de pastoor vraagt waarom je een kerkelijk huwelijk wil aangaan.Ik vind dat eigenlijk wel een moeilijke vraag.We zijn zelfs helemaal niet zo gelovig maar omdat onze ouders en grootouders erachterstaan trouwen we dus ook voor d...
Religie Reacties: 6 18-1-2006 15:33:02

kim
Teksten en zangers
Hallo collegabruidjes, nogmaals een oproep om teksten voor onze persoonlijke viering. Ben de wanhoop nabij;-( Heb al gelezen over de tekst van de tak van boom om de ouders te bedanken en de tekst van een windvlieger etc...Kan iemand mij zeggen waar i...
Andere Reacties: 8 18-1-2006 13:11:58

robben
Mexico - huwelijksreis
Oorspronkelijk was ons gedacht om nr Kenia op huwelijksreis te gaan, maar mei/juni is blijkbaar regenseizoen en dus niet ideaal. Dus nu gaan we naar mexico met Neckerman: eerst de mundo maya tour van een week en dan een week strandvakantie in Playa d...
Huwelijksreis Reacties: 8 18-1-2006 10:09:54

Anneleen
Audi
Wij zijn op zoek naar een audi als ceremoniewagen voor onze trouw. Geen oldtimer, maar een huidige model (A4, A6,...). Iemand een idee welk bedrijf in de omgeving van Aalst, Dendermonde zo'n wagens verhuurt?Alvast bedankt.
Ceremonie Reacties: 3 17-1-2006 20:41:40

Veerle
kasteel van wippelgem of de lozen boer
Hey medebruidjes. Wij gaan volgende week naar 2 zalen kijken, het kasteel van wippelgem en de lozen boer. Is er iemand voorstander van 1 van beiden of kent iemand ze allebei om te vergelijken? Thanks!
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 17-1-2006 20:33:04

Sofie
Zonnebank (regio Leuven)
Hallo, Ik zou graag een mooi bruin kleurtje hebben op onze trouw. Weet er iemand wanneer ik best zou beginnen met zonnebank, hoeveel keer ik best zou gaan enzo? Wij trouwen in de buurt van het Leuvense, dus tips voor goede zonnebankcentra zijn ook al...
Andere Reacties: 4 17-1-2006 20:24:37

elly
trouwkleed te koop
Sinds 17 december 2005 ben ik getrouwd en ik verkoop mijn trouwkleed. Het is van het merk Leyten creations, studio elodie. het is cremekleurig, maat 38-40 3 delig top,rok en jasje. je kan het eventueel bekijken op de site van Leyten creations studio ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 17-1-2006 20:06:25

Lindsay
Uitnodigingen
Hallo allemaal,hoe lang op voorhand gaan jullie bij de drukker langs voor de uitnodigingen? Heb geen idee hoe lang het duurt om ze te drukken. Wordt er bij jullie trouwens een drukproef gemaakt?Groetjes,Lindsay06/05/2006
Uitnodigingen Reacties: 5 17-1-2006 18:58:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...