Nu Online
Momenteel zijn er 359 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Vicky
Fotolocatie gezocht
HeyWe zijn nog op zoek naar een fotolocatie. We trouwen in Wommelgem en het feest is in Beveren, dus ergens in de buurt van die plaatsen. We houden van natuur.Mijn vriend stelde het Fort van Wommelgem voor (rond A'pen zijn er verschillende forten),...
Fotografie Reacties: 3 17-1-2006 17:20:57

Wendy
Trouwjurk
Hallokes, Hoeveel hebben jullie ongeveer uitgegeven voor een bruidsjurk ??Heb geen gedacht ervan !!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 23 17-1-2006 16:56:14

Anenlies
fotolocatie Limburg
Hallo allemaal!Ik ben aan het zoeken naar een fotolokatie ergens in limburg. Heeft er iemand een goed idee?GroetjesAnnelies
Fotografie Reacties: 1 17-1-2006 16:39:51

Lieselot
kasteel d'Aertrycke
Hoi,wij trouwen op 19 mei 2007. Wat betreft de feestzaal dachten we aan het kasteel d'aertrycke te Aartrijke. Iemand al enige ervaring met feesten daar? Zijn er praktische dingen waaraan we moeten denken als we ons feest daar laten doorgaan?Groetjes,...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 17-1-2006 16:12:28

cindy
drukken misboekje
hallo iedereen,ik vraag mij eigenlijk af hoeveel misboekjes je zou moeten nemen in de kerk.ik denk een 100-tal.en dan waar zou ik ze laten kopieren kwa prijs heeft er al iemand ervaring mee en hoeveel het kost en waargrts 10.06.2006
Andere Reacties: 10 17-1-2006 15:15:27

Caroline
huwelijksreis met 2 kleine kinderen
Hoi, wij trouwen op 19 mei 2006 en we zijn nog op zoek naar een (huwelijks) reis, vermits we onze kinderen meenemen (2 en 5 jaar) zou het ook aangenaam moeten zijn voor de kinderen. We zouden graag naar curacao of iets in die zin gaan, maar vinden ge...
Huwelijksreis Reacties: 2 17-1-2006 14:22:30

Lien
video mario productions
goede morgenEen vraagje : zijn er onder jullie die ervaring hebben met video mario productions ? zijn prijzen vallen goed mee en een vriendin van mij heeft hem nu ook geboekt voor haar feest ... GroetjesLien 26/05/06
Andere Reacties: 3 17-1-2006 8:02:50

petra
cossmo
Weet er iemand waar in de buurt van Antwerpen/Limburg dat je de 'Cossmo' collectie kan kopen en wat ze ongeveer kost? Ik heb eens op hun site gekeken en amaiiii zo'n mooie pakken!!!! Groetjes!
Kledij - Bruidegom Reacties: 9 16-1-2006 19:54:25

romin
hoe trouwen?
Hey iedereen, mijn vriend en ik zouden normaal dit jaar gaan trouwen maar omdat wij in maart beginnen te bouwen hebben wij het trouwen uitgesteld. Het probleem is dat mijn vriend op vakantie wil gaan en dan daar wil trouwen. Ik denk dat ik daar spijt...
Andere Reacties: 5 16-1-2006 13:10:38

Veerle
Huren kostuum voor suite, waar?
hallo iedereen,Weet er iemand een winkel waar ze kostuums verhuren, onze getuigen en de rest van de suite zouden graag er een huren, waar kan je dit het beste doen, en hoe lang op voorhand leg je dit best vast? We trouwen op 23/09/06. en zijn van Duf...
Andere Reacties: 6 16-1-2006 13:08:25

Cindy
Voorkant misboekje
Hoi,Ik weet nog altijd niet wat we op de voorkant van ons misboekje gaan zetten.Alleen datum & namen?Een foto van ons tweetjes?Iemand tips, of wat doen jullie?Thanks,Cindy 24/06/2006
Andere Reacties: 5 16-1-2006 13:02:49

Tineke
lingerie/schoenen
Waar zijn jullie lingerie en schoenen gaan halen? In bruidsboetiek? Waar jullie kleed vandaan komt of in 'gewone' winkel?Ik heb zaterdag mijn jurk besteld en ben dus klaar voor de volgende fase ;-)Heeft iemand goeie ervaringen met boetieks/winkels in...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 16-1-2006 12:52:50

Cindy
Weeral iets om van ons lijstje te schrappen !!
Hoi,Het was een druk weekend:Mijn ventje heeft zijn kostuum gevonden bij Vergo in St. Katelijne Waver. Hij huurt er zijn kostuum en heeft zijn hemd en acc. gekocht. Hij ging maar eens gewoon zien voor de suite en heeft inneens alles al geregeld. En d...
Voorbereiding Reacties: 4 16-1-2006 10:56:04

Tiziana
Naaister
Hallo,Ik ben op zoek naar een naaister wat de kledij van de bruidskindjes kan maken. Kan iemand mij hiermee helpen. Zelf maken is geen optie want ik kan daar niks van.Liest in Limburg -> Hasselt, Genk, Maasmechelen, Lanaken,...Alvast bedankt.Tizia...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 16-1-2006 9:42:43

Els
nachtmerries
Hey,nog 75 dagen en we trouwen, nu heb ik eigenlijk sinds twee weken nachtmerries... de stress slaat echt toe, verschrikkelijk, hoe maak ik mezelf weer kalm?? het gebeurt gewoon vanzelf dat ik die dingen allemaal ga denken en dromen!!slik, da's niet ...
Andere Reacties: 7 16-1-2006 7:20:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...