Nu Online
Momenteel zijn er 304 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kathy
versturen uitnodigingen
mijn uitnodigingen voor ons huwelijks feest alsook dem enu's ga ik zelf maken. Kan iemand mij zeggen hoeveel tijd voor de trouw ik moet beginnen met deze uit te delen of te versturen?Kathy
Uitnodigingen Reacties: 10 16-1-2006 1:43:18

Wendy
Ten einde raad
pfff ik zie het soms niet meer zitten. Wij zijn van plan om 27 juli 2007 te trouwen. We hebben samen het gemeentehuis en de zaal al vast gelegd. Maar mijn ouders doen zo moeilijk nu zijn ze slecht geziend dat zij niet mochten kiezen hoe is dat bij ju...
Voorbereiding Reacties: 9 15-1-2006 22:48:29

Tanja
trouwvervoet
Hoi trouwertjes,Wij zijn al een hele tijd op zoek naar een leuk & goedkoop idee (+/- 500 euro) om de suite in de vervoeren...de suite bestaat uit 20 volw en 3 kinderen. Iemand een idee?Groetjes,Tanja22/07/2006
Andere Reacties: 9 15-1-2006 22:33:28

Isabelle
Dirty Dancing - danslessen
Wez ijn van plan om als openingsdans Time of my life te nemen. Heeft er iemand ervaring met danslesesen voor dit nummer? Is het haalbaar als je niet echt een goeie danser vbent om het aan te leren?Bel
Openingsdans Reacties: 4 15-1-2006 22:28:03

Skiwi
zoekt tekst ouder echtpaar voor in misboekje
heyik ben volop bezig met ons misboekje, maar ik ben nog op zoek naar één tekstje.het gaat over een ouder echtpaar dat na 50 jaar nog altijd verliefd is, ze lopen hand in hand .. en aan de hand lees je de gedachte dat ze elkaar nog altijd g...
Religie Reacties: 4 15-1-2006 21:28:49

Katrien
Bruidsboeket weggooien
HalloIn films zie je vaak dat de bruid haar bruidsboeket weggooit, degenen die hem vangt is dan de volgende die gaat trouwen.Zijn er mensen die dat doen of al es hebben meegemaakt op een trouw? En wanneer doen ze dit normaal?Ik vind het een leuke gew...
Bruidsboeket Reacties: 6 15-1-2006 15:50:45

Tony
keuze feestzaal Den Bakker-Rijkevorsel / Molenhof Ravels
Hallo,Onze datum is nog vrij ver in de toekomst (augustus 2007), maar het eerste probleem stelt zich al : De keuze van de feestzaal...enerzijds het Molenhof in Ravels (goede kritieken, prijs/kwaliteit, ...)anderzijds Den Bakker in Rijkevorsel (centr...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 15-1-2006 15:40:11

Isabelle
dringend hulp gevraagd ... kaper+ visagiste regio aalst
Hallo iedereen, Over een goeie maand stap ik in het huwelijksbootje en vind maar geen kapper aan huis.Kan iemand helpen?Groetjes,Isabelle
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 15-1-2006 13:59:11

Brenda
vrijgezelen feest
hallo,Ik heb dringent julie hulp nodig!Mijn zus trouwt namelijk 31maart2006. En haar vrijgezellenavond zouden we 11maart2006 doen. Ik zou dat samen met men schoonzussen en een vriendin in elkaar stekken.Maar ik weet echt nie hoe ik hier aan moet begi...
Ideeën Reacties: 8 14-1-2006 19:33:01

Ingrid
Live Jazz bandje regio Brugge
Medebruidjes,Weet iemand van jullie waar ik een lifebandje kan vinden voor tijdens de receptie en misschien begin avondfeest ?Alvast bedankt !Groetjes,Ingrid27/05/2006
Andere Reacties: 2 14-1-2006 12:58:53

tim
vlaams-brabant regio aarschot zoeken info over naar mensen die willen komen zingen of muziek spelen
wij zoek mensen die willen komen zingen of muziek spelen in de kerk regio aarschot
Muziek - Ceremonie Reacties: 9 13-1-2006 20:49:34

Veerle
Barbara Fabree
Hey! Via de site loving you-be kwam ik op een link naar de site van bruidscouturier Barbara Fabree. Heeft er iemand ooit al iets van haar gehoord? De kleedjes zien er alvast heel mooi uit...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 13-1-2006 18:34:09

Veerle
Barbara Fabree
Hey! Via de site loving you.be kwam ik op een link naar de site van bruidscouturier Barbara Fabree in Nederland. Heeft iemand ooit al iets van haar gehoord? De kleedjes zien er alvast heel mooi uit...Veerle
Andere Reacties: 0 13-1-2006 18:31:22

Birgit
Productiehuis ENDEMOL zoekt trouwers!
Hallo iedereen, voor een televisieproductie zijn wij op zoek naar verliefde koppeltjes die eraan denken in het huwelijksbootje te treden. Zijn jullie te vinden voor een spannend avontuur en een uitdaging? Lijkt het jullie wel iets om op een originele...
Andere Reacties: 0 13-1-2006 17:32:06

Jill
fotolocatie regio Wichelen
Hoi,Ik ben nog aan het zoeken naar een fotolocatie in of rond Wichelen.Iemand tips?
Fotografie Reacties: 2 13-1-2006 16:32:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...