Nu Online
Momenteel zijn er 308 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Phyllis
Verre reis... ???
Hallo iedereen,ik heb een vraagje. Omdat wij na onze trouw eigenlijk redelijk snel aan kindjes willen beginnen, willen we er nog eens goed van profiteren om een verre reis te maken (die je niet zo gauw met kinderen kan doen). Wij hadden Thailand in g...
Andere Reacties: 6 8-1-2006 18:34:21

Evi
onze website met foto's
hallo iedereen,onze trouwwebsite hebben we een update gegeven sinds we op 20 augustus getrouwd zijn. Je kan er alle foto's van de trouw vinden en ook onze uitnodigingen en zo. Gaan jullie een kijkje nemen en laten jullie weten wat je er van denkt?vel...
Andere Reacties: 7 8-1-2006 16:10:18

Sofie
locatie rond Beveren-Waas
Hallo,Wij zijn op zoek naar een leuke, originele fotolocatie tussen of rond Sinaai-Waas en Beveren-Waas...Wij hopen op goed weer, maar zoeken ook eventueel een binnenlocatie.Alvast bedankt!Sofie22.07.06
Locaties - Fotografie Reacties: 0 8-1-2006 15:10:02

Vicky
Huwelijksreis... Verrassing voor mij
HalloVolgens traditie organiseert mijn liefste schat onze huwelijksreis, dit blijft dus een verrassing voor mij. Maar hij kan wel wat hulp gebruiken, want hij was al aan't denken dat er geen enkele bestemming ging gaan. We trouwen in september, en ...
Huwelijksreis Reacties: 4 8-1-2006 14:42:14

Vicky
Uitnodigingen
HeyIk ben hier heel vroeg mee, maar ben hier echt men kop over aan het breken! Ik weet niet hoe ik aan de uitnodigingen moet beginnen! Heb al verschillende ideeën gehad, maar na enkele nachtjes slapen trekken ze precies toch op niks. We gaan ...
Uitnodigingen Reacties: 3 8-1-2006 14:38:26

Kate
als het echt foutloopt
Hallo beste bruiden. Waar naartoe als de weergoden andere plannen hebben vor jouw dag?Wij trouwen in Brugge en dachten aan het strand, brugge zelf (minnenwater,...) en eventueel ergens een mooie landschap... TIPS?Weet iemand plaatsen in de buurt van ...
Andere Reacties: 3 8-1-2006 14:02:35

eef
huwelijksreis europa- zonnige bestemming
Hallo,Wij trouwen op 8 juli 2006 en onze huwelijksreis zou toch enigszins beperkt van prijs moeten blijven. We zouden sowieso binnen de grenzen van europa blijven, we dachten aan griekenland, of cyprus, of bulgarije,... . Zijn er mensen die hun huwel...
Huwelijksreis Reacties: 4 8-1-2006 12:16:17

An
Bruidsjurk Linea Raffaelli
Ik ben aan het denken om mijn jurk te verkopen, nog niet zeker. ben benieuwd of iemand geinteresseerd zou zijn. Het is een jurk van Linea Raffaelli, muntgroen met organza erboven (je ziet eigenlijk niet echt dat het groen is), maat 38 maar een beetje...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 7-1-2006 23:25:53

ellen
vaste tafelplaatsen of niet?
Hallo! Ik zit met een vraagje? Normaal gezien was het de bedoeling om een informeel feest te geven zonder tafelplaatsen. Wij geven ons feest in Outfort in Hoboken (kaas en charcuteriebuffet en daarna dessertbuffet) Nu, heb ik er al met enkelen over g...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 7-1-2006 23:19:32

Veerle
huwelijksreis
hallo iedereen,We weten nog niet goed naar waar onze huwelijksreis zal gaan, maar we denken richting Afrika, nl Tanzania - Gambia of Kenia? Heeft er iemand ervaring met deze landen? Wij zijn nog nooit in Afrika geweest en hoe zit het met inspuiting(m...
Huwelijksreis Reacties: 7 7-1-2006 18:47:16

Joke
verslag
Hallo,Sommigen hebben hier misschien lang op gewacht, maar ik ben er eindelijk toe gekomen om jullie een kort verslagje te geven van ons huwelijk. Ik had aan enkelen beloofd om een filmpje te mailen, maar het bestand is te groot en geraakt niet door ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 3 7-1-2006 17:13:03

Phyllis
prijs drukker
Dag dames,een vraagje. Binnen enige tijd moeten wij ons druk beginnen maken om onze uitnodigingen. Nu vroeg ik mij af hoeveel dat mij ongeveer zou kosten. Het zou gaan om ongeveer 100 uitnodigingen met briefomslagen. Van die 100 uitnodingen zijn er w...
Uitnodigingen Reacties: 3 7-1-2006 13:28:41

ellen
Andere pastoor en kerk dan eigen parochie?
Hm, ik heb de indruk dat wij een moeilijk koppel zijn. Vandaag gebeld naar de kapel waar wij graag zouden willen trouwen, maar dit gaat dus niet zomaar, eerst ons dossier in orde maken bij onze parochie. Men zei wel dat het dan mogelijk is om de loca...
Locaties - Viering Reacties: 5 7-1-2006 11:16:32

Jochen
bruidjes regio lokeren, wetteren, zele, overmere, laarne
Hallo,Een vraagje, zijn er bruidjes die afkomstig zijn van de regio Lokeren, Overmere, Wetteren, Zele, Laarne. Graag zou ik willen weten wie jullie allemaal in die regio gecontacteerd hebben voor o.a. uitnodigingen te maken, welke bloemenwinkel, foto...
Andere Reacties: 5 7-1-2006 11:11:19

Martine
fotograaf
HoiEen vriendin is amateurfotograaf. Omdat ze echt machtig mooie foto's maakt, hebben we haar gevraagd om onze trouwfoto's te maken. Ze ging akkoord en zei dat dit wel voor een vriendenprijsje ging doen en enkel haar materiaal ging aanrekenen. Maar...
Fotografie Reacties: 3 6-1-2006 20:55:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...