Nu Online
Momenteel zijn er 248 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Esther
bruin sprayen...
Heeft iemand ervaring met het sprayen van een bruin kleurtje? (Infinity Sun) Ik zou dit graag laten doen voor de trouwdag, maar durf precies niet zo goed...   xxx
Voorbereiding Reacties: 19 5-7-2011 20:57:43

vanessa
3 september bruidjes
hoihoi   met nog 59 te gaan komt alles dichter bij, spannend. nu ik denk elke dag opnieuw ik ben iets vergeten, kunnen jullie mij helpen en eens zeggen hoe jullie voorbereiding is . hoe jullie dag er uit ziet , misschien vergeet ik details ...
Voorbereiding Reacties: 5 5-7-2011 19:38:36

Valérie
Vervoer?
Beste,   Ik zou graag ons trouwvervoer regelen. Kent er iemand een bedrijf regio Herentals - Heist-op-den-berg - Aarschot? Als er iemand ook weet waar ik in de regio een koets en paarden kan huren? Indien je prijzen kent moogde ze mij bezoge...
Voorbereiding Reacties: 7 5-7-2011 19:28:08

debbie
verhuur bus,...
dag iedereen na zoveel dingen al geregelt te hebben, moeten we nog vervoer zoeken. wij wouden een bus of zoiets voor een dik uur. wij trouwen enkel voor de wet. dus het is de bedoeling dat de bus ons komt op halen, naar gemeentehuis brengt en dan te...
Voorbereiding Reacties: 6 5-7-2011 19:00:03

Elissa
iemand ervaring met TheLimo.be?
hoi iedereen even snel voor zaterdag... heeft er iemand ervaring met verhuurbedrijf van limo's  thelimo.be ??? ze zijn van rumst...
Voorbereiding Reacties: 1 5-7-2011 18:02:15

Valérie
Vacature getuige
Hoi,   Vanmorgend een vacature in elkaar gestoken om mijn getuige te vragen. Nu zoek ik mensen die feedback willen geven of gewoon is willen nalezen. Wie wilt er dat doen? Durf het niet echt te posten, moest er iemand van de familie hier zitte...
Voorbereiding Reacties: 24 5-7-2011 13:13:52

renske
ik kan wel janken !!!
pfff de helft van onze badankjes zijn kapot!!!! dit was laagje badzout en paar badparels er op in een sterileer potje zo met klik sytsteem.. ik wilde ze zojuist bewonderen en zag dat ze allemaal pot vast zaten. jaja de badparels waren uitgelopen! en ...
Voorbereiding Reacties: 12 5-7-2011 12:45:04

nicky
nachtmerries van de trouw
Hey   Nog bruidjes die lichte nachtmerries hebben ivm de trouw? Ik droomde vannacht dat mijn ring niet paste, hij was veel te groot en ik stond daar in de kerk. En iedereen ging naar buiten nog voor we de geloften hadden uitgesproken hahaha zo...
Voorbereiding Reacties: 13 5-7-2011 11:07:39

Eva
Vreugde delen
Eventjes mijn vreugde toch delen   twee weekjes geleden zijn we in het weekend naar zijn mama gereden en zijn zusje (getuige) opgebelt om mijn kleedje te laten zien. Dus daar aangekomen snel naar boven geweest met de mama en de zus mijn p...
Voorbereiding Reacties: 1 5-7-2011 10:26:59

An
De stresskip!
Nog 65 dagen op de teller, wat gaat de tijd toch snel! Mijn stappenplan wordt nauwgezet gevolgd en telkens wanneer ik een bolletje mag aanvinken, daalt er een gevoel van rust over me neer! Hoelang die rust precies gaat duren... ik gok niet zo lang! 2...
Voorbereiding Reacties: 6 5-7-2011 9:54:39

dagmar
weersvoorspelling
hey bruidjes weet er iemand een site waar je de weersvoorspelling voor vrijdag goed kunt opvolgen ik maak me echt wel wat zorgen over het weer  
Voorbereiding Reacties: 5 4-7-2011 22:56:55

Esther
Vraagje juwelier
Hey trouwertjes!   Toen wij onze ringen gingen kiezen bij de juwelier (goudsmid, maakt ze dus volledig zelf) ben ik helemaal vergeten te vragen of we er een leuk doosje bij krijgen of zo... Dus weet ik niet of ik zelf een ringkussen of -doosje...
Voorbereiding Reacties: 10 4-7-2011 22:33:08

Léonore
Frustraties ivm getuigen... Graag even wat backup
Hallo iedereen,   Mijn vriend en ik zitten allebei met hetzelfde gigantische probleem: onze getuigen tonen heel weinig interesse in het hele gebeuren.  Ik verwacht niet dat ze ons elke week opbellen om naar de stand van zaken te informeren,...
Voorbereiding Reacties: 12 4-7-2011 22:20:09

Sonia
Cadeau ouders toegekomen, maar hoe verpakken?
Hoi, Nog geen 5 miniten geleden ging de deurbel. Een koerier met een pak met de cadeau's voor de ouders in. Dit zijn gegraeerde champagneglazen. Maar hoe kunnen we die verpakken? Ze moeten in pakketjes van 2, voor elke ouder 1. Ze krijgen later ...
Voorbereiding Reacties: 3 4-7-2011 20:28:02

Jana
Afspraak met de burgemeester! Toppie :)
Beste bruidjes,   Jaja de afspraak met de burgemeester was heel aangenaam :) Onze wet ligt vast!! En Ja hij voltrekt het huwelijk zelf. Dus een kleine tip aan de bruidjes die nog langer dan 6 maandjes moeten wachten: kijk eens op de site van ...
Voorbereiding Reacties: 6 4-7-2011 20:24:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...