Nu Online
Momenteel zijn er 307 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

cindy
vraagske ivm de mis
hallo,wanneer gebruiken jullie de tekst van de wens van een bruidskindje.grts
Andere Reacties: 8 19-12-2005 8:16:39

hilde
vraag voor debra
Hoi Debra,ik ben bezig met onze website en ik zak dat jullie ook een website hebben.Misschien kan jij me helpen.Aangezien jullie site ook via de bruiloftsite loopt....Bij jullie knop gasten staat er zo venstertjes waar de mensen hun lievelingsmuziek ...
Andere Reacties: 1 19-12-2005 8:03:08

Kaat
Origineel feest?
Dag dames hier aanwezig, Is er iemand die me kan helpen met het zoeken van een originele feestlocatie... we willen nl een rockgroepke laten optreden maar dit blijkt niet zo makkelijk te zijn om een aangepaste locatie te vinden...Help wanted...Kaat
Andere Reacties: 0 19-12-2005 0:07:20

Kaat
Feestzaal gezocht in de Kempen
helaba, hier verschijnen wel meerdere vragen met deze hulpkreet, hopelijk krijg ik ook wat respons. Wij trouwen volgend jaar in september en zoeken een zaal waar we kunnen feesten (dansfeest), voorzien is van een traiteur (niet zo noodzakelijk) maar...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 19-12-2005 0:04:00

Priscilla
Florida
Hoi bruidjes,mijn vriend en ik trouwen op 3juni 2006. Voor onze huwelijksreis gaan we heel waarschijnlijk naar Florida. Heeft er iemand goede/slechte ervaringen met deze reisbestemming? We zijn van plan om met een huurauto rond te rijden. Welke p...
Andere Reacties: 2 18-12-2005 23:03:22

hilde
ontwerp website
Hoi bruidjes,ik ben volop bezig met onze website te vervolledigen. Maar ik heb een probleempje.Ik heb een item waar de mensen hun favoriete muziekkeuze kunnen achterlaten voor op ons feest maar ik zou graag hebben dat ze die onmiddellijk kunnen verst...
Ideeën Reacties: 1 18-12-2005 10:11:53

saskia
ringen
Hoi medetrouwertjes,Op 1 april trouwen we. We trouwen niet voor de kerk dus worden de ringen in het gemeentehuis gegeven. Aangezien mijn oudste zus mijn getuige is wilde ik mijn kleine zusje (16)ook iets laten doen. Daarom heb ik haar gezegd dat zij ...
Ideeën Reacties: 1 17-12-2005 18:10:16

Joery
Aankondeging via kerstkaartje
Beste trouwerkes , We zouden graag op onze kerstkaartjes aankondigen dat we gaan trouwen 29.04.2006.We hebben niet zoveel inspiratie voor de moment en zoeken een beetje hulp .Kan iemand ons helpen een orgineel textje te schrijven ? Of heeft iemand ee...
Uitnodigingen Reacties: 2 17-12-2005 15:40:16

Dimitri
hond en hotel
Wij trouwen op 8 april...maar zit nog met 1 probleempje. Mijn hond,een labrador zou die zaterdag naar een hotel moeten...kent er iemand een goed hondenhotel,liefst zelfs met VIP behandeling? Afstand en geld spelen geen rol.Dimi8/4/2006
Andere Reacties: 6 17-12-2005 15:14:59

Martine
kapper aan huis omgeving dendermonde
kent iemand een goed adres van een kapper die thuis je bruidskapsel komt doen? bij voorkeur in de omgeving van dendermonde.
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 17-12-2005 14:24:17

Valerie
Traditionele uitnodiging
Wij trouwen op 18 maart 2006.We hebben gekozen voor klassieke uitnodigingen, nl een kaart die openvouwt, waarbij links de ouders van mijn vriend het huwelijk aankondigen en rechts de mijne, nu weten we niet goed wat precies op zo'n uitnodiging moet s...
Uitnodigingen Reacties: 1 17-12-2005 14:22:44

Vicky
Witte loper
HeyIk zit met een ideetje in mijn kop, maar heb begot geen idee hoe ik dat moet uitvoeren en welk kostenplaatje eraan vasthangt. Ik heb het eens gezien op zo'n trouwprogramma van vitaya.Ipv een rode loper, een witte loper, met daarop de zin.'En ze l...
Ceremonie Reacties: 5 17-12-2005 12:12:30

Tine
Bruidsjurk te koop
Ik verkoop mijn trouwjurk... moesten er mensen interesse hebben laat je email achter, dan stuur ik enkele foto's door... dan kan je het meteen beoordelen.Groetjes,Tine
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 17-12-2005 11:23:10

liesbeth
de beekhoeve : geluid??
Hallo pas getrouwden??? Heeft er iemand zijn feest gedaan in de Beekhoeve (Neerlanden)? Ik heb namelijk al van verschillende mensen gehoord dat het geluid daar niet goed is. Ze mogen de muziek niet te hard zetten en daardoor komt er ook geen echt 'da...
Andere Reacties: 3 17-12-2005 8:40:32

Katja
aan femke
hey femke,Ik had info gevraagd over dj frankyboy en je vroeg op u op de hoogte te houden voor wie we nu gingen kiezen. Wel... Wij gaan ook in zee met dj partysound. Echt een aangename persoon. En ben er zeker van dat het een tof feest gaat worden met...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 16-12-2005 20:07:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...