Nu Online
Momenteel zijn er 345 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ann
GOSPEL-KLASSIEK-... voor tijdens de mis
{ACcolade}biedt live muziek voor uw huwelijksviering, -receptie, of avondfeest. U kiest zelf de stijl (klassiek, jazz, gospel, pop, …) en de samenstelling van het ensemble (zang, instrumenten). Wij adviseren u graag! Ons GOSPEL ensemble WHITE'...
Muziek - Live Reacties: 8 16-12-2005 10:16:07

Lindsay
Schoenen
Hallo iedereen,ik heb hier eens ergens gelezen dat er een goedkopere versie van de Linea Raffaelli schoenencollectie bestaat, die uit hetzelfde fabriek komt.Kan iemand mij zeggen hoe deze collectie heet en waar ze te verkrijgen is?Alvast bedankt!Lind...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 16-12-2005 8:08:58

Kelly
Ophalen bruid door bruidegom
Beste bruidjes (en bruidegommen),Hoe wordt dat nu eigenlijk gedaan op de trouwdag, de bruid ophalen? Want wij wonen al samen en slapen de nacht voor onze trouw ook gewoon allebei bij ons thuis. Waarschijnlijk gaan we een bus hebben waar wij en onze...
Ceremonie Reacties: 9 15-12-2005 10:55:31

Wendy
Trouwjurk lang op voorhand?
HoiIk lees hier berichtjes van bruiden die meer dan 9 maanden op voorhand hun jurk al gekocht hebben...Moet dit echt zo lang op voorhand?Ik heb 27 dec een afspraak bij Linx in Leuven en wij trouwen 14 juli 2006
Andere Reacties: 10 14-12-2005 21:05:11

Joris
Fotograaf
Ik ben op zoek naar een goede Fotograaf in de buurt van Aalst.Heeft er iemand ervaring met Luc Tsestigh.Is het een aanrader of is het een fotograaf zoals er velen zijn????
Andere Reacties: 5 14-12-2005 19:49:21

Ingrid
Oef ! Klop klop klop...inderdaad het WAW gevoel bestaat !
Hey mede-bruidjes,Amai het is gelukt, vorige week nog mijn nachtmerrie over mijn kleedje neergepent en vanmiddag PATS BOEM & GELUKSTRANEN, ik heb het gevonden ! (Mama ook traantjes in de ogen...) Wou dat effie met jullie delen...Groetjes, Ingrid
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 14-12-2005 18:40:39

Lynn
aan Gaëlle: porsche gezocht
Hey Gaëlle, een tijdje geleden heb je op mijn berichtje gereageerd...Ik was (en ben) namelijk op zoek naar een oldtimer porsche. Je zei toen dat je eens ging checken bij je man, omdat hij daar misschien via de club aan zou kunnen geraken. Heb je...
Andere Reacties: 0 14-12-2005 12:06:01

Lynn
gospelkoor
hallo bruidje, om onze huwelijksviering op te luisteren, zouden we graag een gospelkoor laten komen zingen. Wij trouwen 27/05 in Antwerpen. Heeft iemand goede adresjes? Een indicatie van prijs is ook heel welkom (want zoals jullie wel weten...vele kl...
Andere Reacties: 4 14-12-2005 10:53:37

Annelies
Trouwjurk: direct BINGO!
Gisteren ben ik voor de eerste keer gaan kijken voor een trouwjurk, en ongelofelijk maar waar: van de eerste keer prijs!!Ik ben nochtans zo iemand die zeeeer moeilijk keuzes kan maken, maar blijkbaar is het dus echt zo dat je t voelt als het JOUW jur...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 14-12-2005 10:46:41

robben
huwelijksreis...
Mijn vriend droomt ervan om op huwelijksreis naar Kenia/Tanzania te gaan en dan nog enkele dagen Zanzibar als strandvakantie. Zelf moet ik toch nog overtuigd worden :) Zijn er hier mensen die al in Afrika geweest zijn? Wat zijn jullie ervaringen? Alv...
Huwelijksreis Reacties: 5 14-12-2005 9:58:13

Nele
bedanking ouders
Hallo,We zijn reeds 2 maanden getrouwd en hebben op de dag zelf geen moment uitgetrokken om onze ouders te bedanken. We hebben dit bewust gedaan om de dag niet te emotioneel te maken. We dachten eraan om nu een trouwfoto van ons in te kaderen en onze...
Andere Reacties: 4 13-12-2005 20:41:08

Lindsay
Trouwschoenen Raffa te koop!
Hallo bruidjes,omdat ik het nogal zonde vind om dure trouwschoenen te kopen, heb ik op Ebay een paar van Linea Raffaelli gekocht. Spijtig genoeg zijn ze net iets te klein.Er staat maat 38 op, maar ze zijn eerder een 39. Ikzelf heb een 39 maar ze zi...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 13-12-2005 17:28:22

Kelly
Volgorde suite?
Hallo iedereen!Wie van jullie kan mij eens uitleggen wie er allemaal in de suite moet en hoe de volgorde moet zijn? Niet dat ik mij volledig aan de voorgelegde regels wil houden, maar ik wil toch wel eens een idee van hoe het normaal gezien moet.Gro...
Ceremonie Reacties: 2 13-12-2005 16:21:47

Vicky
Ontwerp Misboekje
Dag lieve bruidjesDe inhoud van mijn misboekje is in orde (merci aan iedereen die zo lief was om het eens na te lezen). Maar nu ben ik aan het denken hoe ik het ontwerp ga doen. Ik wil iets origineler dan gewoon onze namen erop zetten vanvoor. Maa...
Ceremonie Reacties: 1 13-12-2005 11:01:25

Gaëlle
tav An, Tom & ...
hey An!Ik kijk af en toe nog eens op dit forum (vol nostalgie, kan het niet laten :-)) en ik lees dat jullie nu al met drie zijn? :-) Vind het wel leuk omdat rond dezelfde tijd getrouwd zijn! Alvast 'n dikke proficiat!!Gaelle
Andere Reacties: 5 13-12-2005 9:02:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...