Nu Online
Momenteel zijn er 326 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evy
Ik ben op zoek naar titel en uitvoerder liedje!
Hallo, Ik ben op zoek naar de titel en uitvoerder van het liedje dat zo gaat...Samen zijn, is samen lachen, samen huilen...Ik dacht dat het van Ann Christie was, maar kan het nergen vinden.Misschien weet iemand van jullie het?xxx Evy22/07/2006
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 6-12-2005 8:32:52

Lieve
Linea Raffaelli
Hey, mijn nicht ontwerpt mijn jurk, maar ik zou graag ook eens gaan passen bij Linea Raffaelli in Brugge of Hasselt. Mag je daar foto's nemen? Want ik ga natuurlijk om ideetjes op te doen, en niet om een jurk na te maken, maar toch...Groetjes,Lieve
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 5-12-2005 21:45:28

nancy
yes yes yes
het is me gelukt!!!!!ik heb de knoop doorgehakt en eindelijk men kleedje besteld!!allez ja de knoop.....daar had ik men zinnen op gezet en het kwam maar niet binnen dus na heeeeeeeeeel lang wachten kon ik eindelijk mijn droomkleed gaan passen en KABA...
Andere Reacties: 3 5-12-2005 20:05:13

ellen
kadotip
Hallo, Ik vraag me eigenlijk af of het gepast is om op de uitnodigingen een envelopje te zetten als cadotip. Ik weet dat dit vaak gedaan wordt bij trouwen, maar ook bij enkel een dansfeest met dessertenbuffet en hapjes? Dus geen uitgebreid diner?Alva...
Voorbereiding Reacties: 2 5-12-2005 18:05:06

eva
Trouwkleedje gekocht!!
Hoi,Ik ben vandaag supergelukkig. Heb het kleedje van mijn dromen gekocht! Ben er echt superblij mee. Het is echt het mooiste kleed wat ik ooit heb gezien. Het staat me echt perfect. Kan niet wachten tot ik het mag aandoen. Is echt mijn droomkleed! H...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 5-12-2005 16:09:29

gert
Getrouwd !!!
Lieve mensen,Eeven een berichtje om jullie te laten weten dat wij op 12 november een zalige huwelijksdag hebben gehad ! Alles is echt perfect verlopen !Ik was verschrikkelijk zenuwachtig de ochtend zelf en had 's nachts bijna geen oog dicht gedaan, m...
Andere Reacties: 7 5-12-2005 15:37:46

Sofie
7/07/2007 - Dilemma!
Mensen toch! Nu zitten we toch even met onze handen in ons haar, hoor!Wij gingen normaal op 27/05/2006 trouwen (en hiervan was de hele familie op de hoogte), maar vermits we alles zelf moeten betalen en we zagen dat we er financieel niet gingen komen...
Andere Reacties: 17 5-12-2005 8:41:35

Kathy
uitnodigingen
omdat we reeds alles hebben zouden we graag van de mensen op ons feest geld krijgen, maar hoe zet je dit op de uitnodigingen??? IK had ergens iets gelezen: "indien jullie ons met iets willen verrassen hopen wij dat het in een envelopje zal passe...
Uitnodigingen Reacties: 6 4-12-2005 23:13:01

liesbeth
Onze site is eindelijk af!!
Joepie, na 2 maanden keihard werken is onze site eindelijk af. Ik ben echt wel heel fier. Mijn vriend heeft er enorm veel tijd in gestoken, maar het resultaat mag er zijn. Dus iedereen die mee onze voorbereidingen wil volgen:www.liesbethenpieterjan.b...
Ideeën Reacties: 9 4-12-2005 17:45:23

Cathy
Leuk zinnetje om centjes ipv cadeautjes te ontvangen op feest???
Hey iedereen,aangezien ik en mijn vriend al drie jaar samenwonen, hebben we al servies ed ;) en zouden we graag centjes vragen ipv cadeau's. Weet er iemand van jullie een leuk zinnetje om dit op de uitnodigingen te zetten???Alvast bedankt
Andere Reacties: 4 4-12-2005 17:33:53

ellen
zaal outfort in hoboken
Hallo, we hadden vandaag een afspraak bij zaal outfort in hoboken. We waren echt onder de druk van de zaal en de omgeving. Vooraleer we een beslissing gaan nemen had ik graag ervaringen van jullie gehoord. Misschien hebben jullie zelf daar jullie fee...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 4-12-2005 14:50:01

Martine
doosjes afhaalchinees
Hoiik ben op zoek naar de doosjes waaruit men in iedere americaanse film afhaalchinees eet. weet iemand waar ik die kan vinden?groetjesMartine
Ideeën Reacties: 7 3-12-2005 16:43:46

Charlotte
Oude bus voor 43 personen
Hey, wij trouwen op 15 september 2006 en ik ben op zoek naar origineel vervoer om de familie van ieper naar Roeselare te brengen. Het beste daarvoor leek me een oude bus, maar in de regio zijn die blijkbaar moeilijk te vinden. Kan iemand mij tips gev...
Andere Reacties: 7 3-12-2005 14:19:45

Charlotte
toffe pastoor gezocht
Dag allemaal. Mijn vriend en ik trouwen op 15 september in de namiddag. Wij hadden een heel toffe priester uit Ieper op het oog, maar die kan de viering onmogelijk doen om 15:00u in Ieper. Kan iemand mij helpen aan namen van jonge, dynamische, no-non...
Andere Reacties: 1 3-12-2005 14:08:08

Nathalie
Feestzalen omg. Tienen?
Hoi Mede-bruidjes!Ik ben op zoek naar een feestzaal in omgeving Tienen? Hebben jullie tips? Groetjes,Nathalie
Andere Reacties: 2 3-12-2005 12:28:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...