Nu Online
Momenteel zijn er 259 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Ils
Wat als snack geven tijdens het dansfeest?
Hoi collega-trouwers!   Ik had net een discussie met mijn moeder - misschien herkenbaar in de voorbereidingsperiode? - en wil eens een andere mening. Wij trouwen op 14 januari en onze gastenlijst bedraagt zo'n 320 gasten. Dit omdat we beiden e...
Voorbereiding Reacties: 12 4-7-2011 19:52:24

vicky
bang dat ik de laatste maanden toch nog een bridezilla ga worden
pfff even men hartje luchten hier, ik zit met een kleine frustratie ivm mijn getuige en tevens ook de mama van een van onze bruidskindjes. ik ga eerst de reden zeggen waarom ik haar gekozen had als mijn getuige: zij heeft mij en mijn toekomstige man ...
Voorbereiding Reacties: 6 4-7-2011 16:31:52

Sanne
Tekstje in/ bij gastenboek
We zijn nog op zoek naar een tekstje om in ons gastenboek te schrijven en/of ernaast te zetten. Hierin willen we de mensen vragen om een berichtje achter te laten. Onze bedankjes zijn sleutelhangers met aan de ene kant een foto van ons en aan de a...
Voorbereiding Reacties: 2 4-7-2011 14:56:02

Liselotte
25 juni 2011 -- de mooiste dag van ons leven :)
   Dag dames!   Eerst en vooral wil ik alle dames (en heren) op het forum bedanken voor de hulp!   Ondertussen zijn we al 9 dagen getrouwd en nog altijd gelukkig, haha!   We hebben een fantastische dag achter de ru...
Voorbereiding Reacties: 5 4-7-2011 14:30:35

Jana
Eindelijk er komt schot in de zaak!
Eindelijk deze avond een afspraak met de burgemeester! Hoe is dat bij jullie verlopen? Heb er toch een beetje stress voor! Dan 1 september de jurk gaan kiezen in Aalst bij Pierre Yves, en de week later bij het parochiekoppel! Er komt toch veel bij ki...
Voorbereiding Reacties: 9 4-7-2011 14:29:58

Penny
moeder die stress veroorzaakt :-(
Hoi,   ik had zaterdag mijn vrijgezellen en keek er ongelooflijk naar uit. Wou er eens een goed feestje van maken, eerst lekekr gezellig gaan eten met de mama, schoonmoeder en zussen en schoonzussen en vriendinnen. Uiteindelijk na het eten zi...
Voorbereiding Reacties: 9 4-7-2011 14:28:47

Baci
oei oei stress begint
Hey bruidjes en gommetjes...   Nog 25 dagen en ik moet eerlijk toegeven... De stress begint te komen.. Woensdag moet ik mijn kleed gaan halen en natuurlijk de laatste pas doen... Vandaag vond ik mijn schoenen en lingerie niet meer... (Ik had dez...
Voorbereiding Reacties: 3 4-7-2011 14:21:50

joke
grrrrooooooooot nieuwssssssssss
Hey meiden,     ik kan het niet meer zwijgen, tegen jullie kan ik het wel veilig kwijt he haha. Ik ben weer zwanger joepie de poepie. Ons dochtertje zal 3 zijn tegen dat haar broertje of zusje er is leuk leuk. Gelukkig is het nog maar...
Voorbereiding Reacties: 27 4-7-2011 13:14:19

Filipa
Grrr....Er zijn toch echt grove mensen op de wereld
Hoi mede bruidjes en gommetjes,   Ik moet even mijn gedachte zeggen omdat ik dit echt niet vind kunnen... ik zal hier geen namen vermelden maar wie geïnteresseerd is mag mij altijd een bericht sturen...  Een tijdje geleden had ik een ...
Voorbereiding Reacties: 27 4-7-2011 10:40:52

ann
2 juli was geweldig!!!!!!!
En dan was het zover.....vrijdagavond na een klein etentje met onze engelse gasten kwamen we thuis en was de tuin en voorgevel intussen prachtig versierd door mijn allerbeste vriendin,haar ouders en mijn ouders... Toen we dan zaterdag opstonden flap...
Voorbereiding Reacties: 8 4-7-2011 9:29:17

kristel
nog even de link van de fotootjes van 1 & 2 juli
hey,   nu wel bereikbaar: (de officiele foto's zijn voor het einde van de maand)   vrijdag: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150691192490713.692500.582050712 zaterdag: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.101506936519657...
Voorbereiding Reacties: 2 4-7-2011 9:24:50

cin
Trouwen in intieme kring
Zijn er nog mensen die in heel intieme kring trouwen? Wij zijn in totaal met 13 ( ouders , grootouders en onze getuigen) Hoe hebben jullie deze dag ingedeeld? Wij trouwen om 16.30 uur (voor de wet , we trouwen niet voor de kerk) , dus redelijk laat ,...
Voorbereiding Reacties: 5 4-7-2011 7:57:18

Valérie
Voorbereiding gestart! Veel vragen?
Hoi, Hoi, Dit weekend heb ik mijn Save-the-date-kaartjes gemaakt allé toch de nederlandse versie. Kheb ze dan ook besteld. Heb via vistaprint gewerkt. Nu moet ik nog een franse en duitse versie maken (maar ben daar niet zo goed in) Iemand teks...
Voorbereiding Reacties: 3 4-7-2011 7:50:01

kristel
al 2 daagjes getrouwd!
hey,   ik ben niet iemand die mooie verhaaltjes kan schrijven, maar onze huwelijksfeesten waren geweldig!   vrijdag naar het gemeentehuis, en daarna naar het fenikshof in grimbergen waar we een lekker kalkoentje aten en genoten van heer...
Voorbereiding Reacties: 6 3-7-2011 22:45:09

Claudia
Met jurk in auto
Goedenavond allemaal,   Ik heb nog eens een vraagje... Onze dagplanning moet voor de zoveelste keer weer eens veranderd worden. We hadden eerst een grote bus gehuurd voor met heel de suite op fotoshoot te gaan. Nu willen we enkel met zijn twee o...
Voorbereiding Reacties: 4 3-7-2011 21:50:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...