Nu Online
Momenteel zijn er 365 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

anja
help!!!!
help.zit met mijn handen in mijn haar.wij trouwen op 12augustus2006;de belangrijkste dingen zijn al geregeld.de feestzaal;de kerk;vervoer;ceremoniemeester;dj zelfs mijn kleed is al besteld.maar nu komt mijn probleem.mjn vriend zegt dat ik het meeste ...
Andere Reacties: 6 29-11-2005 9:26:10

tine
Uitnodiging
Hoe wordt de priester correct vermeld? E.H. Naam? of EH Naam? of ZEH Naam?Hoe schrijven jullie de adressen op de omslag? Wat is juist Aan de Heer en Mevrouw? Of zonder hoofdletters?
Uitnodigingen Reacties: 2 28-11-2005 21:29:20

kristel
waar is pastorie van grimbergen
Hallo woensdag moeten we voor de eerste keer naar de pastoor te grimbergen. Nu heeft hij ons verteld dat wij moeten komen naar de pastorie van Grimbergen.Ik ben altijd naar de kerk van Grimbergen geweest. Wie kan mij zeggen waar die pastorie is aub...
Religie Reacties: 2 28-11-2005 18:35:29

nancy
bruidshuis merksem
heykes iedereen,is er iemand die haar jurk bij het bruidshuis in merksem heeft gehaald,en hoe gaat dat daar dan met de betalingen?met overschrijving of voorschot?dan weet ik of ik iets moet meenemen,alvast bedankt nancy 12-05-2006
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 28-11-2005 18:10:02

Sylvie
huwelijkslijst of niet?
Dag iedereen!Wij zitten met een klein dillema: leggen we ergens een huwelijkslijst of niet? We wonen al een tijdje samen, dus hebben al heel wat 'meubelen en huisgerief', maar ik droom wel van een mooi servies en bestek, zodat we toch 12 mensen kunne...
Andere Reacties: 7 28-11-2005 13:57:33

Koen
Ceremoniemeester + wagens
HoiWij trouwen in juni 2006. We zijn nog op zoek naar een ceremoniemeester en een ceremoniewagen of busje voor de regio Halen-Diest. Heeft er iemand een goede tip?Miet
Ceremonie Reacties: 2 28-11-2005 13:15:50

Joke
trouwringen
Hoi,Nog 19 dagen, de spanning stijgt.Ik wou gewoon even mijn vreugde met jullie delen.Ik ben zaterdag om onze ringen geweest, en ze zijn PRACHTIG.Groetjes,Joke
Kledij - Accessoires Reacties: 4 28-11-2005 11:23:54

Lynn
oldtimer porsche
hallo allemaal, Wij trouwen op 27/05 en zijn nog op zoek naar een oldtimer Porsche. Dit is blijkbaar heel moeilijk te vinden. Heeft iemand van jullie een verhuuradres? ThxLynn
Ceremonie Reacties: 2 28-11-2005 9:16:36

Marlies
Dj 'disco-bar'
Hey,Heeft iemand van jullie reeds ervaring met dj 'disco-bar' uit Anwerpen? Hij stond op de huwelijksbeurs in antwerpen. Speelt hij goed? Het is nogal moeilijk om zomaar een dj vast te leggen zonder dat je er iets van weet... Laatst was ik nog op een...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 27-11-2005 23:07:31

Els
Linea Raffaelli
Hallo iedereen! Graag had ik geweten wie er hier allemaal een Linea Raffaelle heeftuit de collectie 2006. Zou ik misschien ook mogen weten welke en voor welke prijs. Dit om een ideetje te hebben. Alvast bedankt!!!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 27-11-2005 21:30:22

tim
Wij trouwen begin 2007 en we zijn op zoek naar een fotograaf met leuke ideeën. Regio Aarschot!
Wij trouwen begin 2007 en we zijn op zoek naar een fotograaf met leuke ideeën. Liefst in de regio Aarschot!
Fotografie Reacties: 0 27-11-2005 21:02:09

tim

Koen
Trouwjurken Mathyro
Hoi iedereen,Ben gisteren voor de eerste maal mijn licht gaan opsteken in een bruidswinkel!! Persoonlijk ben ik nogal weg van de kleedjes van Mathyro. Heeft er iemand enig idee in welke prijsklasse deze kleedjes zitten?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 27-11-2005 17:05:09

Vicky
Moeder van de Bruid
HeyDe moeder van de bruid is toch ook iets speciaals hé. De mensen kijken toch naar wat 'de moeder van de bruid aanheeft'.Mijn moeder wil niets nieuw kopen. Ze wil de aandacht niet afleiden van mij naar haar. Maar tis niet omdat ze iets mooi a...
Kledij - Suite Reacties: 8 27-11-2005 15:13:12

Liesje
Weeral een vraag naar misboekjes?!!!
Hey iedereen,Ik weet dat dit onderwerp al ontelbare keren aan bod is geweest, maar ik vind het een beetje dom om mensen die een jaar geleden getrouwd zijn nog lastig te vallen! Ik wil dus aan alle trouwers (of pas getrouwden) vragen of ze me hun misb...
Andere Reacties: 7 27-11-2005 15:06:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...