Nu Online
Momenteel zijn er 305 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

soetkin
tafelbenaming/schikking
Hallo,Is er iemand die een originele benaming kan bedenken voor de tafels? En hoeveel personen zet je maximaal aan een ronde tafel?Worden families bijeen gezet of gemengd? xxxxxxx
Ideeën Reacties: 3 24-11-2005 0:02:58

Mireille
LINEA RAFFAELLI jurk ?????????????????
Dames...de meeste zijn nogal weg van linea raffaelli jurken lees ik.Ik heb dit gevonden !http://cgi.benl.ebay.be/LINEA-RAFFAELLI-BRUIDSJURK_W0QQitemZ5638487855QQcategoryZ46515QQrdZ1QQcmdZViewItemMisschien iets voor jullie?Of is het de jurk die 1 van ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 23-11-2005 22:53:30

Cindy
THEMA HOLLYWOOD !! WIE HEEFT DIT NU WEER ?
Hey, Aan diegen die het thema Hollywooh heeft gekozen voor hun huwelijk.Ik heb gelezen dat jullie een cinema ticketje hebben gemaakt om de mensen aan tafel te laten gaan.Kan je misschien een voorbeeldje mailen? Het idee is zéér tof, maar ho...
Andere Reacties: 3 23-11-2005 20:45:35

Cindy
Tafelbenaing - deel 2 -
Hey,Even een vraagje:Wat denken jullie van een bedrukte CD met de film die gelinkt is aan de tafel waar de mensen moeten gaan zitten. Of is dit te groot om bij te houden als je moet wachten tijdens de aperitief die rechtstaand word gegeven?Ik was dir...
Andere Reacties: 1 23-11-2005 20:42:34

Vicky
Ik heb mijn trouwkleed! gekocht!
Dag beste bruidenEindelijk, ik weet ongeveer hoe ik er zal uitzien op mijn trouwdag! Gisteren heb ik mijn trouwkleed gekocht, en neen het is niet dat kleedje van Nicky Vankets geworden.Het is een kleedje van Pronovias, heel lang, met een lange sleep...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 23-11-2005 19:18:54

Jan
Huwelijksfotograaf
Hallo,wij trouwen in maart en zoeken nog een fotograaf (regio Diest-Hasselt).Heeft er iemand van jullie positieve en/of negatieve ervaringen? Tips? Namen?Dank je wel
Andere Reacties: 5 23-11-2005 18:49:39

Ann
Visagiste gezocht
Hey trouwertjes, Ik ben voor mijn grote dag op 19/05/06 nog op zoek naar een goede visagiste. Moet niet persé aan huis zijn maar mag altijd. Ben zelf van omgeving Paal-Diest (limburg-Vlaams-Brabant) dus alle goede adressen zijn welkom!Alvast hee...
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 23-11-2005 18:35:18

soetkin
Dj rond Brugge
Hoi bruidjes,Is er iemand die een goede DJ kent voor onze bruiloft? Liefst regio West-Vlaanderen (Brugge). We hebben al een paar telefoonnummers, maar we hebben niemand die deze mensen kan beoordelen. En gewoon op naam of prijs een DJ vastleggen vind...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 23-11-2005 15:22:40

Christophe en Joyce
Missotten
Hello bruidjes,Weet er iemand van jullie een site waarop de kleedjes van Missotten staan ... zijn prachtige kleedjes!!!Ben benieuwd ...Groetjes,Joyce
Kledij - Accessoires Reacties: 5 23-11-2005 11:58:44

veerle
witte duiven
hey ik ben veerle, ga trouwen op 25 maart . En wij zijn nog op zoek naar 2 witte duiven . Weet iemand waar je dit kunt vinden ??
Andere Reacties: 2 23-11-2005 10:47:24

Debra
Eindelijk! Ik wil het van de daken schreeuwen! Ik ben eruit! Morgen bestel ik mijn droomjurk!
Hoi medebruidjes,Een hoogtepunt is aangebroken in mijn voorbereidingen van den trouw!!!!! Ik heb eindelijk beslist welke mijn trouwjurk word! Eigenlijk had ik het al een maand geleden zo goed als beslist maar wou niet te overhaast kiezen en bestellen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 22-11-2005 21:51:44

kirsten
Ervaren bruidsfotografe
Zoek je een ervaren bruidsfotografe?Graag maak ik de foto's op je trouwdag.Ik maak mooie foto's in een ongedwongen sfeer.Een complete reportage voor slechts 425 euro.Door heel Nederland en een groot deel van Belgie ben ik werkzaam en ik bereken geen ...
Fotografie Reacties: 3 22-11-2005 21:47:42

Vanessa
trouwfoto's
Hoi, ik ben Vanessa en trouw op 28/04/2007 in Oostrozebeke, kent er iemand een leuke locatie voor de foto's in de buurt?
Locaties - Fotografie Reacties: 3 22-11-2005 20:00:37

monja
lesbische bruidjes?
Hallo iedereen,ik vroeg me af of er nog andere lesbische bruidjes-in-spe op deze site kwamen! Mijn vriendin en ik trouwen in februari 2006!Heel veel groetjes,Monja
Homohuwelijk Reacties: 7 22-11-2005 19:21:44

Anneleen
Trouwkleed laten maken
Hey,Onlangs las ik hier een reactie van iemand die een trouwkleed liet maken en op die manier geld uitspaarde. Nu is mijn vraag: waar kan je dat laten doen? Heeft iemand hier (positieve of negatieve) ervaringen mee?Groetjes,Anneleen
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 22-11-2005 17:24:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...