Nu Online
Momenteel zijn er 303 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Joke
tekst uitnodigingen
Hallo iedereen!binnenkort gaan wij kijken naar uitnodigingen bij de drukker. Ik ben eigenlijk op zoek naar een tekstje op de uitnodigingen die de genodigden aangeeft dat het belangrijkste is dat ze er zijn die dag maar als ze iets willen geven dan li...
Uitnodigingen Reacties: 4 20-11-2005 18:01:31

Brenda
wanneer suitekledij gaan huren
Ik trouw 31maart en nu is men vraag .wanneer ga je best gaan kijke voor kostums voor de heren in de suite; Ik zou de willen huren .Nu is men vraag wanneer ga ik die gaan kiezen.Ben ik al te laat of is het nog te vroeg .ik heb er echt geen idee van. M...
Andere Reacties: 5 20-11-2005 15:02:46

Ine
Het Lindenhof
Is er iemand die referenties kan geven over feestzaal het Lindenhof in Baal? Ik heb het dan vooral over de verzorging van het feest en het eten. Wij vinden de zaal in alle geval al geschikt voor ons feest, maar we hebben nog niemand gevonden die er o...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 20-11-2005 13:46:55

Anja
Tas bij bruidskleed?
Misschien een domme vraag maar voorzien jullie een tasje in de stijl van je bruidskleed? Ik heb eigenlijk nog geen bruid gezien die een tasje had? Ik had gedacht om die zaken zoals portemonnee met identiteitskaart en dergelijke aan mijn zus te geven...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 20-11-2005 12:48:02

Phyllis
Suitekledij huren
Hoi medebruidjesik wou eens vragen aan jullie of jullie soms winkels kennen waar je suitekledij kan huren (en dan liefst geen oudbollige ;-) ).Merciekes,Phyllis28/07/06
Kledij - Suite Reacties: 1 20-11-2005 12:31:12

Veerle
Princess Antwerpen
Hallo brides! Ik heb gehoord dat Princesse in Antwerpen ook trouwkleedjes verkoopt. Wie iemand hier iets meer over? Welke merken hebben ze zoal? Alvast heel erg bedankt!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 20-11-2005 11:50:40

Anja
Stola bij kleed of niet?
Hey trouwertjesIk heb maandag een pracht van een trouwjurk besteld van de collectie Linea Raffaeli! Echt men droomkleed! Onze trouw is 26 mei 2006 en normaal zal het wel mooi weer zijn maar wie trouwt er nog rond deze periode en voorziet toch maar ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 20-11-2005 11:43:47

Brenda
geschenk ouders
wat geven jullie aan je ouders de dag van jullie huwelijk.Ik zou namelijk in de mis een mooie tekst voorlezen en dan aan beide ouders een bloemetje geven.Maar op het avond feest zou ik ook graag nog iets geven.Ik had eerst aan een foto van ons gedach...
Ideeën Reacties: 7 20-11-2005 11:16:46

Joery
Wij geeven een huwelijsfuif ...
Hallo trouwertjes , Wij geven de dag na ons wettelijk huwelijk een fuif voor de vrienden , nichten , neven , colega's ... Heeft iemand iedeenen voor deze fuif aan te kleden ?Decoratie , Themas , ...Laat je gersut gaan ... Met vriendelijke groeten
Voorbereiding Reacties: 1 20-11-2005 1:42:11

Phyllis
De knoop is doorgehakt!
Vandaag heb ik mijn trouwkleedje besteld. Ik ben echt blij dat het achter de rug is want het brengt toch wel wat stress met zich mee. Toen ik daar op het verhoogje stond en zei van "ja, dan wordt het dit..." sprongen de tranen me in de ogen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 19-11-2005 15:39:36

Veerle
Auberge du Pecheur
Hey! Heeft er iemand ervaring met feestzaal Auberge du Pecheur in Sint-Martens-Latem? Ik kan daar eigenlijk weinig info over vinden. Bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 16 19-11-2005 10:26:37

Nathalie
Hoe zit het als je wil scheiden?
Da's misschien heel raar om dit hier te posten, maar ik weet niet waar anders te zoeken. Mijn beste vriendin wil scheiden en ze weet niet echt hoe dit juridisch zou verlopen. Ze heeft met haar man één dochter. Ze zou bij haar ouders intrekk...
Andere Reacties: 4 19-11-2005 9:54:06

An
bouwforum
Hoi iedereen,Wij zijn op 13 augustus in het huwelijksbootje gestapt. Een leuke en onvergetelijke dag!! k Zou hem nogmaals willen beleven.. diezelfde dag wel te verstaan.Ondertussen zijn we druk bezig met onze bouwplannen.Ik vroeg me af of er onder ju...
Andere Reacties: 2 18-11-2005 19:46:29

Sofie
mollige bruidjes
zijn er ook mollige bruidjes en waar gaan jullie voor een kleed? groetjes
Andere Reacties: 8 18-11-2005 19:20:56

Carine
verlof
Hallo allemaal!Wij trouwen op 10 juni 2006. In januari verander ik van werk en ik zou willen weten of ik recht zal hebben op vakantie voor een huwelijksreis vlak na het huwelijk. Kwestie van die reis te organiseren hé. Ik heb altijd gedacht dat ...
Andere Reacties: 10 18-11-2005 16:45:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...