Nu Online
Momenteel zijn er 531 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Isabelle
trouwkleed marylise - pierre-yves aalst
Hallo iedereen, Komende woensdag heb ik een afspraak bij Pierre-yves voor de huisdefilé. Hoe gaat het daar aan toe? Mag je verschillende jurken passen? Dan nog een vraagje? Kent imand de prijsklasse van een jurk van het merk Marylise?Alvast bada...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 15-11-2005 17:47:28

Lindsay
Avondfeest / dansfeest
Hallo iedereen,wij zijn van plan een receptie te houden voor zo'n 90 mensen en daarna een avondfeest met ong. 50 man. Voor het dessert en dansfeest wou ik graag mijn collega's (30 pers.) uitnodigen, dit om meer ambiance te hebben. Ik vrees dat ander...
Andere Reacties: 13 15-11-2005 17:20:11

cindy
kan niemand mij helpen :(((((
zo als ik in men vorig bericht heb gezegd ben ik opzoek naar een gedicht voor op de uitnodiging.ik weet zeker dat de zinWANT DAAGS NADIEN ZULLEN WIJ LIMOCELLO SCHENKEN!!!!!!!!!!!!!!!erin kwam.ooo ik von het zo mooi he en nu ben ik het kwijt.grts 10.0...
Andere Reacties: 5 15-11-2005 12:32:51

An
tekst gastenboek
heeft iemand een origineel tekstje om in het begin van het gastenboek te zetten om de mensen uit te nodigen/aan te sporen erin te schrijven?Alleszins bedankt,nog 4 dagen te gaan, An
Andere Reacties: 1 15-11-2005 12:21:37

Raphael
Fotograaf gezocht - Regio Gent
Hoi,Wij trouwen op 20 mei 2006. Vandaag heeft onze fotograaf laten weten dat de afspraak niet doorgaat wegens onvoorziene, persoonlijke omstandigheden.Nu zijn wij dus opzoek naar een fotograaf (en tijd is niet meer in ons voordeel).Vraagje: Heeft er ...
Fotografie Reacties: 9 14-11-2005 20:43:51

Sylvie
Zangers gezocht!
Beste allemaal,Nu we de knoop hebben doorgehakt i.v.m. de disc - jocky, ben ik zo stilletjes aan ook bezig met de muziek voor het avondfeest en voor de viering. Wij hebben gekozen voor een huwelijksviering en zouden dat graag in open - lucht doen. ...
Muziek - Live Reacties: 2 14-11-2005 19:41:09

An
bedankingstekst ouders
Ik heb ooit op deze website een mooie tekst gelezen om de ouders te bedanken, maar ik kan hem niet terug vinden. Het noemde "kinderen zijn als vliegers". Kan er iemand mij helpen? Andere suggesties zijn ook welkom. We trouwen zaterdag, 19 n...
Ideeën Reacties: 1 14-11-2005 17:01:08

Els
kopzorgen en geldzorgen
Hoe doen jullie dat toch allemaal?? Ik zit precies met een reuzegroot probleem... Volgend jaar in de lente trouwen we, we zijn echt al 1,5 jaar aan het sparen, we doen bijna niets buitenaf (geen cinema, niets gaan eten, want dat kost allemaal zoveel ...
Andere Reacties: 19 14-11-2005 16:57:04

Vicky
Intredelied - Uittredelied
HeyWij wilden graag als intredelied iets nemen uit Lord of the Rings. We zijn allebei nogal een fan en ons huwelijk is in het thema 'Hollywood'. Dit weekend hebben we eens de cd bij de bib gaan lenen en beluisterd. Als je dat zo beluisterd zonder ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 14-11-2005 14:06:31

Ann
huwelijksbeurs Wieze
Gisteren naar huwelijksbeurs in Wieze geweest.Heeft er iemand positieve of negatieve ervaringen met volgende mense:drukcenter de vos vander brachtbmd videoproductiesceremoniewagens julien vernimmend en a videonostalgic carsOmdat we nog op zoek zijn n...
Ceremonie Reacties: 4 14-11-2005 13:06:25

Cindy
kleur bruidsboeket
Hey,Ik weet het niet goed.............Mijn jurk is gebroken wit - Ecru,neem ik een wit boeket? Is dit mooi, bij de kleur van men jurk?Of ga ik voor oud roze ( vind ik ook wel mooi )?Rood vind ik niet zo mooi.En welke vorm nemen jullie?Alvast bedankt ...
Bruidsboeket Reacties: 10 14-11-2005 11:30:55

cindy
oooo ik ben zo blij
Goedemorgen iedereen.Ik ben zo blij, ik ben vrijdag voor de 1 ste keer gaan kiezen voor men jurk.Ik ben naar fara love geweest.Amai die hebben keus en zijn zeer vriendelijk.Die dringen niet op, die laten je rustig doen met je familie.Dus ja ik heb er...
Andere Reacties: 4 14-11-2005 8:28:05

Ann
videografie Kristiaan Sauter
Hallo, op www.cinestudio.be vond ik informatie over prachtige videoreportages bij huwelijksfeesten. Deze worden geleverd door Kristiaan Sauter. Het lijkt me prachtig om tijdens je openingsdans reeds op groot theaterscherm een video te laten afspelen ...
Fotografie Reacties: 5 13-11-2005 20:27:58

Cindy
Voorkant misboekje: echte foto
Hallo,Nog even een kleine vraag: ik zou op de voorkant van ons boekje een echte foto willen kleven. Wat vinden jullie ervan? Formaat 14/20 cm. Wij nemen een harde kaft en daar is het niet mooi om een kleurenfoto op te drukken (vind ik ). En veel misb...
Voorbereiding Reacties: 2 13-11-2005 12:20:36

Cindy
Laatste hand aan ons misboekje
Hallo,Ons misboekje is klaar: alleen vind ik geen tekst over de homilie. Overal heb ik de teksten bij geschreven maar daar heb ik een open stukje. Iemand een idee of is dit gebruikelijk?Vult de pastoor dit zelf in op het moment? Alvast bedankt.Cindy
Voorbereiding Reacties: 3 13-11-2005 12:17:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...