Nu Online
Momenteel zijn er 311 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

evy
binnen fotolocatie regio gent,melle,wetteren,landskouter en aalst
beste, wij Evy en lisa trouwen 19 april en zijn dringend op zoek Naar een binnen locatie voor onze trouw fotos. Wie kan ons helpen aub. Vriendelijke groetjes
Locaties - Fotografie Reacties: 7 8-4-2014 8:43:09

Karolien
Burgerlijk huwelijk in andere stad
Dag iedereen, Misschien een vreemde vraag, maar wij zouden graag voor de wet trouwen in een andere stad, kan dat?
Ceremonie Reacties: 11 8-4-2014 7:55:17

Lien
Huwelijksreis Duitsland/Londen
Heeey! voor onze huwelijksreis willen we het iets dichterbij houden en waren wij op zoek naar een leuk hotel/huisje in Duitsland of Londen. Enerzijds willen we al heel lang eens Londen bezoeken en wouden we voor een 5-tal dagen naar daar gaan op huw...
Huwelijksreis Reacties: 1 7-4-2014 21:25:57

Lien
Eerste Lezing
Hallo, Voor ons misboekje ben ik nog op zoek naar een originele eerste lezing. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt!
Religie Reacties: 7 7-4-2014 21:13:20

Severien
Misboekje - aantal pagina's
Hoi allen, hoeveel pagina's is een gemiddeld misboekje waar elke tekst in staat? Voor het misboekje die we aan de mensen zouden geven, zouden we heel wat knippen maar ik ben nu het boekje aan het samenstellen om eerst aan de pastoor te tonen ter goe...
Ceremonie Reacties: 4 7-4-2014 21:11:20

Laura
Binnenlocatie gezocht omgeving Achel
Hallo iedereen! Wij zijn nog op zoek naar een binnenlocatie voor onze fotoshoot in juli. Normaal gezien gaat het niet nodig zijn, maar in België weet je maar nooit! Onze buitenlocatie is de tuin van de kaasmakerij in Achel. Als binnenlocatie d...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 7-4-2014 20:59:23

wendy
kleedjes bruidskindjes
Hallo'we zijn op zoek naar kledij voor de kindjes,liefst in belgië of kort over de grensdus wie weet er leuke adresjes of tips maar graag betaalbaar :-) danku wel   
Kledij - Suite Reacties: 7 7-4-2014 18:39:04

Sven
Fotolocatie omgeving Grobbendonk/Herentals
Hoi collega trouwers, Wij zijn blijkbaar met het moeilijkste bezig van onze ganse trouworganisatie, wij zoeken een fotolocatie in de buurt van Grobbendonk (max. 30min enkele verplaatsing). We zoeken iets a-typisch, en geen standaard 'foto op brugj...
Fotografie Reacties: 3 7-4-2014 16:53:43

Elien
Wanneer ziet je man je voor het eerst op je trouwdag?
Hallo Allemaal, mijn vriend en ik willen een alternatieve ceremonie (dus niet in de kerk of het gemeentehuis) waarop we familie en vrienden uitnodigen. Ik wil het liefst dat mijn vriend mij pas voor het eerst ziet wanneer hij vooraan het altaar op m...
Ceremonie Reacties: 10 7-4-2014 16:08:11

evelien
Op zoek naar koppel die zich wil laten kleden voor trouw
Ik ben op zoek naar een tof koppel dat moeite heeft om de juiste trouwkledij te vinden.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 7-4-2014 15:00:20

Jennifer
Huis-dj Braemhof
Hey iedereen! Op 150 dagen voor onze trouwdag hebben wij nog geen dj gevonden. De getuige van mijn toekomstige ging dit regelen, maar hij heeft een beetje te lang gewacht, met als gevolg dat iedereen die hij gecontacteerd heeft al volgeboekt zit... N...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 7-4-2014 14:57:27

maartje
Te koop: fuchsia schoenen
Hey, Ik verkoop mijn fuchsia schoenen van Voltan. Ik had deze gekocht voor de trouw, maar ik stel nu vast dat ze een maat te klein zijn.. Maat is 39, ze zijn ongedragen - volledig nieuw. Zoekertje: http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskle...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 7-4-2014 14:56:31

Dominique
zoveel afmeldingen
Hallo Allemaal, Ik moet t even van mij afschrijven want ik baal als een stekker. Inmiddels hebben we al veel afmeldingen. Van mijn familie vooral, zoals het er nu naar uitziet komen er 1 oom en tante en mijn ouders en zus met haar gezin. Mijn oma's ...
Voorbereiding Reacties: 2 7-4-2014 13:11:09

Goele
Planning: fotoshoot voor of na viering?
Hi girls! Ik ben aan onze planning aan het werken, maar ik twijfel aan wat ik moet doen met de fotoshoot en de viering. Als ik onze fotoshoot na de viering plan (dat was mijn initiële idee), dan moeten de mensen tussen de viering een hele t...
Voorbereiding Reacties: 8 7-4-2014 12:35:16

Ellen
kinderen mee in de suite ??
Hallo allemaal, Met nog 60 dagen op de teller begint de stress stilletjesaan toe te nemen. Daar waar alles eerst vlot en vlekkeloos verliep komen nu de eerste problemen. We hebben een grote suite van 18 personen ( onszelf bijgeteld) vooraan hebben ...
Ceremonie Reacties: 2 7-4-2014 12:07:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...