Nu Online
Momenteel zijn er 564 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

davine
bedankttekst foto
De vraag is al eens gesteld maar vind het niet meer terug. Wij geven op het avondfeest een foto aan de gasten waar er ook een bedanktekst opstaat. Nu ben ik op zoek naar een kort bedankingstekstje.Davine 31/03/2006
Andere Reacties: 1 13-11-2005 10:57:05

Ilse
winkels regio Limburg
Kent iemand een goede bruidswinkel in Noord-Limburg? Dat mag eventueel ook over de Nederlandse grens zijn. Klopt het dat in Nederland de jurken goedkoper zijn? En vind je daar ook een beetje dezelfde stijl als hier?BedanktIlse
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 13-11-2005 9:52:17

Joery
Bruidsboeket
Beste Tortelduifjes , wij trouwen 29april volgend jaar , alleen voor de wet .Nu vroegen we ons af of we dan een bruidsboeket moeten voorzien of niet ? Kan iemand ons vertellen wat gebruikelijk is Met vriendelijke groeten R&J
Andere Reacties: 8 13-11-2005 0:31:12

Martine
couture rachel temse
Hoiheeft iemand postieve of negatieve ervaringe met couture rachel in temse?GroetjesMartine
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 12-11-2005 16:51:50

Sofie
rent-a-priest; liedjes mis en dankteksten
hallo allemaal, wij hebben vandaag ons eerste gesprek gehad met onze voorganger voor de viering en we zijn heel gelukkig! we zoeken wel nog dank teksten voor onze ouders ik zou die wel zlf kunnen schrijven maar dat ligt mij emotioneel te zwaar als ik...
Andere Reacties: 2 12-11-2005 10:27:07

ines
videograaf
hallo,Kent iemand een goede videograaf die ook nog een beetje meevalt in prijs? Wij zijn van Sint-Truiden.Groetjes27/05/06
Fotografie Reacties: 7 11-11-2005 15:28:30

mariska
wettelijk huwelijk
Hallo,zijn er mensen die gehuwd zijn buiten de gemeente waar ze woonden of waar één van twee partners woont?ik weet dat mijn vraag reeds eerder besproken is maar, de laatste reacties zijn ondertussen al een dikke twee jaar oud. Ik hoor ook ...
Juridisch Reacties: 2 11-11-2005 14:38:28

Tilly
ceremoniemeester uit West-Vlaanderen?
Hoi,Wij zijn nog op zoek naar een ceremoniemeester? Kunnen jullie mij iemand aanraden uit onze streek? Regio Tielt - RoeselareGroetjes,Tilly(06/05/06)
Ceremonie Reacties: 15 11-11-2005 9:22:03

davine
mand voor snoepjes kerk
hoi,Ik ben al een hele tijd opzoek naar een leuke mand ofzo om de snoepjes in te leggen die we gaan geven aan de kindje aan de kerk. Ben al nar ava;blokker;casa geweest;en niets dat me aanstaat gevonden . Ofwel zijn de manden te groot of te klein of ...
Ideeën Reacties: 8 10-11-2005 16:46:11

eva
wagens of bus?
HoiWe zijn er nog altijd niet uit of we een bus willen als vervoer of allemaal aparte auto's. Aan allebei zijn zowel voordelen als nadelen. Kunnen jullie mij raad geven. Wat nemen jullie als vervoer? We hebben wel een lange suite nl. 22 mensen.Bedank...
Andere Reacties: 17 10-11-2005 14:39:53

Lien
embossing ?
Hallo iedereenop een andere trouwsite kwam ik de term 'embossing' tegen bij het ontwerpen van een uitnodiging.Kan iemand mij uitleggen hoe dit in zijn werk gaat ?groetjesLien
Uitnodigingen Reacties: 6 10-11-2005 14:18:47

bruid
waar Engelse trouwjurken of sissi-kleed?
Hoi medebruidjes,Ik ben al naar 2 bruidswinkels geweest en vond daar niet echt mijn goesting. Er zijn wel veel mooie trouwkleren, maar als ik die dan aanheb, vind ik het toch niet zo mooi. In 1 winkel hadden ze 1 ontwerp van een Engelse maker dat ee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 10-11-2005 13:52:59

Daisy
Feestzaal Tybeert Daknam (Lokeren)
Hoi,Heeft iemand van jullie al (positieve of negatieve) ervaringen gehad met feestzaal Tybeert te Lokeren?Bedankt!!!
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 10-11-2005 13:42:17

Saar
Feestzaal CHALET DE MAALTE
Hallo bruidjes,Wij hebben onze feestzaal vastgelegd bij Chalet De Maalte in Sint-Denijs-Westrem, maar kennen eigenlijk weinig mensen die ervaring hebben met die zaal. Graag dus jullie ervaring met deze zaal. Zijn jullie daar al geweest voor een recep...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 10-11-2005 11:21:42

Debra
Winkles waar m'n ventje zeker eens moet langs gaan voor z'n kostuum!
Hoi,Deze keer is dit berichtje niet voor mij maar voor mijn toekomstige!!!!!Volgende week vrijdag zou hij graag eens gaan passen voor z'n kostuum! We weten enkel niet naar welke winkel hij het best gaat? En of je net zoals bij het passen van een trou...
Kledij - Bruidegom Reacties: 8 10-11-2005 11:02:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...