Nu Online
Momenteel zijn er 383 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

cindy
GEDICHT WAAR HET WOORD LIMOCELLO INKOMT
HOIIK HEB HET NAGEKEKEN EN IK VIN HET NIET MEER ZENNE HIER OP DE SITE;IK HEB EENS EEN GEDICHT GELEZEN WAAR JE IETS ZEI DAT JE GRAAG CENTEN EN ZO ZOU HEBBEN?EN HET VOLGENDE KWAM ERINBLOEMEN ZULLEN VERWELKEN, DAAR WIJ DAAGS NADIEN LIMOCELLO ZULLEN SCHE...
Andere Reacties: 0 8-11-2005 11:55:18

Mireille
Winkel in de Kempen ?????!!!
Hallo iedereen. Voor diegene onder jullie die uit de Kempen komen of de Kempen goed kennen, waar zitten hier de winkels??Tot nu toe heb ik alleen Cermo in Turnhout gevonden en dan nog 1 in Herentals (maar net iets te ver..) en 1 in Rijkevorsel (ook n...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 7-11-2005 21:49:24

kristel
rode loper + versiering
Hallo Ik ben op zoek achter een rode loper + versiering voor de kerk. Wie kan mij helpen. graag seintje via kristel.vandevelde@hotmail.com
Andere Reacties: 6 7-11-2005 19:27:20

Wendy
Kledij laten maken bij Vermeire Valerie uit Oostakker
Heeft er iemand reeds haar kleed of kostuum voor bruidegom laten maken bij Vermeire uit Oostakker? Welke prijsklasse en hoe is de ervaring?Hoelang op voorhand dien je eens langs te gaan?Bedankt!Wendy
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 7-11-2005 15:37:09

Wendy
Bruidswinkel Sofie (Deinze) - Couture Ann (Aalst)
Heeft er iemand ervaring (positief / negatief) met één van deze bruidswinkels?Alvast bedankt!Wendy
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 7-11-2005 15:33:11

kenn
annullatieverzekering
Effie een practisch vraagje dat hopelijk niet van pas moet komen.Wie van jullie heeft een annullatie-verzekering afgesloten en waar (met de gedachte je weet maar nooit)?groetjeskenne
Voorbereiding Reacties: 1 7-11-2005 14:00:35

Ingrid
bedankjes na het feest
Heeft er iemand toffe en originele ideetjes wat betreft kadootjes die je kan uitdelen wanneer de genodigden het feest verlaten?
Ideeën Reacties: 10 7-11-2005 13:49:16

Annelies
Musschoot
Hey, heeft er iemand ervaring met fotograaf Musschoot uit Gentbrugge? En enig idee ivm zijn prijzen?
Fotografie Reacties: 1 7-11-2005 11:35:18

Vicky
Mooie tekst herdenking overleden ouders
HalloMijn vriend heeft zijn ouders allebei verloren. Gisteren heb ik eens gevraagd aan hem of hij in de mis een soort herdenking wil houden, iets speciaals, of gewoon in de voorbeden.Hij zat met een dilemma, hij vind ons huwelijk een feest, dat moet...
Religie Reacties: 10 7-11-2005 11:17:56

cindy
huwelijkreis
Moet je eigenlijk u huwelijksreis direct na je huwelijk doen.ik hoop dat we er komen met onze centen zenne want amai ik heb eigenlijk onze huwelijksreis er niet bij gerekend.grts
Andere Reacties: 6 7-11-2005 10:45:54

cindy
IK HEB HET HIER EENS GELEZEN DACHT IK!!!!!
Hoi iedereen,Ik geloof dat het op deze sit was.Ik heb ooit eens een gedich gelezen ivm op je uitnodiging te zetten dat je graag centen wilt.en ik herken nog een zinnentje dat er in kwamDAAR WIJ DAAGS NADIEN LIMOCELLO ZULLEN SCHENKEN;kan iemand wij he...
Andere Reacties: 1 7-11-2005 10:44:07

robben
in welke gemeente trouwen?
Even een praktisch vraagje. Mijn vriend en ik wonen in Maasmechelen (limburg), de kans zit erin dat we 1 januari verhuizen nr lanaken. Wij trouwen 20 mei 2006. Kunnen wij dan alsnog in maasmechelen voor de wet trouwen ? Of moeten we in lanaken trouwe...
Andere Reacties: 4 7-11-2005 10:38:38

cindy
aan nathalie voor videomanie
hoi,wat ben ik eens blij om eens positief over deze mensen te horen.ik heb hen ook besteld voor ons huwelijk en heb ook al hun dvd gezien zenne en ik ben tevreden maar als die negatieve reactie's hier.en alle dan was echt alles goed verlopen bij jull...
Andere Reacties: 0 7-11-2005 7:50:14

hilde
Parabels gezocht
Wie kan me helpen aan teksten van parabels die ik mogelijk kan gebruiken in onze mis? Waar kan ik er vinden? Bestaat er een website met allerlei parabels op?Kent er iemand een boek met parabels?Alvast bedankt,Hilde09/09/2006
Religie Reacties: 3 6-11-2005 22:10:19

Marlies
huwelijk
Hallo,ik ben bezig met de voorbereiding van ons huwelijksfeest, zowel het avondfeest als de mis zelf. Ik wil er een geslaagde dag van maken, daarom vraag ik jullie om tips die die dag nog een extra tintje kunnen geven... En ik zoek ook nog teksten vo...
Andere Reacties: 1 6-11-2005 20:16:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...