Nu Online
Momenteel zijn er 448 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

gianna
Help weet niet waar te beginnen en hoe mijn dagindeling te maken
Hallo,Ik begin een beetje nerveus te worden, wij trouwen op 04/05/06 en heb door een verhuis die net achter de rug is, nog niets kunnen plannen. Heb enkel al een idee waar ons feest zal doorgaan (waarschijnlijk kasteel Tudor in Brugge).Wat en in welk...
Andere Reacties: 6 3-11-2005 12:33:11

Sofie
Aan Isabelle
Hey Isabelle,Heb een berichtje gelezen van u eerder in dit forum. En je vertelde dat je een rembo kleedje floria wil kopen. Ik denk dat ik juist hetzelfde heb. Heb het gekocht in Pierre-yves in AalstHeel mooi en toch eenvoudig. Wij trouwen op 15 juli...
Andere Reacties: 1 3-11-2005 12:19:37

Lien
Bodystyling of infraligne ?
Hallo medebruidjes IK vroeg me af of er iemand van jullie ervaring heeft met 1 van beiden want zoals elk bruidje in spe wil ik nog wat kilookes kwijt !!! :-))Nu kan ik maar niet kiezen (beslissen) met wat ik ga starten. Ik ben al naar beiden gewees...
Andere Reacties: 9 3-11-2005 8:02:10

Lien
Bodystyling of infraligne ?
Hallo medebruidjes IK vroeg me af of er iemand van jullie ervaring heeft met 1 van beiden want zoals elk bruidje in spe wil ik nog wat kilookes kwijt !!! :-))Nu kan ik maar niet kiezen (beslissen) met wat ik ga starten. Ik ben al naar beiden gewees...
Andere Reacties: 1 3-11-2005 8:02:09

Sylvie
Tekst uitnodigingen
Beste allemaal,Nog 241 dagen te gaan en dan stappen mijn snoopy en ik in het huwelijksbootje! Ik ga mijn uitnodingen zelf maken (heb intussen het perfecte kaartje gevonden) maar ik ben nog op zoek naar een manier om de binnenkant op te vullen. Ik w...
Uitnodigingen Reacties: 2 2-11-2005 22:31:48

kristel
binnelokatie
HalloWij trouwen op 08/07/05. Nu zijn wij op zoek naar een toffe binnenlokatie voor de foto's.Met het Belgisch weer weet je maar nooit. Het zou wel in regio Grimbergen -Meise - Vilvoorde moeten zijn. Hebben jullie tips voor mij. stuur ze mij maar g...
Fotografie Reacties: 2 2-11-2005 21:19:13

Kate
Wie zingt met ons mee?
Hallo medebruidjes,Ik zou graag hebben dat er gezongen word in de kerk dat mag één persoon zijn die solo zingt of één persoon onder begeleiding van een instrument.Wie kent telefoonnummers of andere gegevens van goede zangers/zange...
Andere Reacties: 4 2-11-2005 20:01:02

Isabelle
snoepjes aan de kerk
hallo iedereen, Ben op zoek naar een leuk idee ivm het uitdelen van een geschenkje aan de kindjes bij het buiten komen van de kerk. Meestal zijn dit zure snoepjes. Heeft iemand nog een ander ideetje?Alvast bedankt
Ideeën Reacties: 11 2-11-2005 19:05:44

Sarah
volkswagen busje
Hallo iedereen, Wij trouwen op 7-07-06 en zijn op zoek naar origineel vervoer meerbepaald naar zo'n oud volkswagen busje liefst in beige!!Weet er iemand bij wie ik hiervoor terecht kan? Saluukes!!!
Andere Reacties: 2 2-11-2005 19:00:05

Ann
indeling van de dag ?
Hallo! Wij trouwen op 04/08/2007 en zijn al aan het brainstormen over dé dag. We komen er niet goed uit hoe de indeling juist zit voor een trouwdag en of we al dan niet een aparte receptie zouden doen? Wij hebben een 50-tal genodigden voor avond...
Ideeën Reacties: 11 2-11-2005 17:08:24

Vicky
Liedjes tijdens de mis
HeyIk zoek nog enkele liedjes voor in de mis. Ik heb al het volgendeDeze staan op de zeker-lijst* Hakuna Matata - Lion King* Ain't no mountain high enough - Diana Ross and the supremes* I say a little prayer for you - Aretha FranklinDeze staan op de...
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 2-11-2005 16:17:07

Vicky
Dan mag u nu de bruid kussen.
HeyBen volop bezig aan mijn misboekje. En 'De Kus' wil ik er zeker bij hebben, dat is toch een kippenvelmoment in de mis hé. Nu vraag ik mij af, wordt dat echt gezegd? 'Dan mag u nu de bruid kussen'. En wanneer is dit juist, is dit na de tro...
Religie Reacties: 8 2-11-2005 14:25:50

Gaëlle
af te raden: INNO
dag bruidjes en bruidegommen,Wij zijn nu 47 dagen getrouwd en het was allemaal schitterend!! Het getrouwde leven is ook echt heerlijk! Maar ik wou jullie toch graag dit meegeven, als jullie een huwelijkslijst zouden leggen, de Inno is bij ons zo tege...
Andere Reacties: 5 2-11-2005 14:12:34

Ineke
fotolocatie Leuven
Hallo iedereen!Op 10 juni 2006 stap ik in het huwelijksbootje. Wij zijn nu nog op zoek naar een geschikte locatie voor trouwfoto`s te nemen, zowel buiten als binnen en dit in de omgeving van Leuven. Is er iemand die mij hiermee kan helpen?BedanktIne...
Fotografie Reacties: 5 2-11-2005 13:31:03

Sofie
Ik weet niet waar te beginnen :-)
Hoi,Twee weken geleden is mijn vriend me achterna gereisd naar Hong Kong om me daar op de meest romantische manier ten huwelijk te vragen... Ik zei ja natuurlijk.Het zal voor augustus volgend jaar zijn en ik vroeg me af wanneer je best begint te plan...
Voorbereiding Reacties: 10 2-11-2005 13:28:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...