Nu Online
Momenteel zijn er 512 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Vicky
Morgen trouwjurk passen!
HelabaBen supernerveus. Ga morgen voor de eerste maal een trouwjurk passen. 's Morgens ga ik naar Le Chapeau en 's middags naar het Bruidshuis. Zijn er nog mensen die daar morgen naartoe gaan?Ik kan alvast niet meer wachten tot morgen!GroetjesVick...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 2-11-2005 10:28:35

Vicky
DJ Gevonden!
Ja ja ja!!!We hebben een DJ gereserveerd. DJ Plug and Play. Dat was de eerste die we bekeken, nadien hebben we er nog heel wat andere bezocht, maar DJ Plug and Play voelde tocht het best aan. Spijtig genoeg was Partysound volzet op onze datum, ma...
Andere Reacties: 1 2-11-2005 10:26:45

kim
fotograaf, kever, ceremonie
Hoi, ik zit met een aantal vraagjes aangezien wij pas ons huwelijk aankondigen met de kerst bij familie en vrienden en ik dus nog niet echt iemand om raad kan vragen...Wij zijn woonachtig in de streek van Aalst en zijn nog op zoek naar een goede foto...
Andere Reacties: 5 1-11-2005 22:49:02

Lien
soep of geen soep ?
hallo iedereenWij zijn bij mij thuis nu al een tijdje ah discussiëren over wel of geen soep op het avondfeest : we hebben dus receptie + hapjes , voorgerecht, hoofdgerecht, koffie en dan dessertbuffert. De vraag is nu echter of we er nog soep tu...
Andere Reacties: 10 1-11-2005 20:56:48

Nele
Goede keuze om studio happy music te kiezen?
Dag iedereen,Wij zijn volop op zoek naar een goede dj voor op ons trouwfeest volgende zomer. We denken aan Dierk van studio happy music, maar willen eerst graag wat reacties van andere mensen horen die ervaring gehad hebben met deze dj. Hij maakt wel...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 1-11-2005 19:03:39

Veerle
couture véronique
Hey bruidjes in spé! Heeft er iemand onder jullie al ervaring met couture véronique in Beernem? Hoe liggen de prijzen?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 1-11-2005 17:21:27

Cindy
verjaardag PAPA
Op zaterdag 24 juni 2006 trouwen we, en op zondag is mij papa jarig. Dus eigenlijk om 12.00 uur op ons avondfeest.Ik wil het niet zomaar voorbij laten gaan. Ga vragen aan de Dj om een Happy Birthday liedje te spelen, maar ik wou hem ook iets geven. M...
Andere Reacties: 4 1-11-2005 14:34:13

annelies
aan lindsay ivm huwelijksreis naar EGYPTE
hallo,je reis ziet er perfect uit he!Wij zijn ook naar egypte geweest. hebben de Nijlcruise gedaan. Als ik je een boot mag aanraden neem dan de Magic Life.Het is gewoon perfect. Ons reisbureau had het doorverteld dat we op huwelijksreis waren en we z...
Huwelijksreis Reacties: 1 1-11-2005 10:19:05

Elke
stof trouwkleed
Hey beste mensen,Mijn mama gaat mijn trouwjurk maken wij hebben vandaag de geschikte patronen gevonden en gaan nu op zoek naar mooie stof. Wij zijn van leuven. Nu heb ik horen zeggen dat er een mooie stoffenwinkel is in wetteren. Kent er iemand prijz...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 31-10-2005 21:01:25

Ellen
kerk van Hoeke
wij zouden volgend jaar graag in het landelijke kerkje van Hoeke trouwen,vnl omdat het zo gezellig is (maar 92 plaatsen).Heeft er iemand ervaring met dit kerkje of trouwt er nog iemand daar?Onze famile telt ongeveer 45 personen dus ik denk dat er jui...
Andere Reacties: 4 31-10-2005 17:24:53

Debra
Op zoek naar trouwschoenen van het merk 'Rainbow'!!!
Hallo medebruidjes,Weet er iemand waar ik schoenen van het merk 'rainbow' kan kopen? Ik heb toevallig eens op een site gezien dat die behoorlijk meevallen van prijs, zo'n 120 euro! En ik vond toch een 3-tal paar mooi! Nu ben ik al eens een trouwjurk ...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 31-10-2005 15:41:29

Vicky
Dringend DJ gezocht!!!
Help!!! Wij zijn op zoek naar een DJ. DJ Partysound is al volzet op onze datum, kent er nog iemand een andere DJ die aan te bevelen valt? GroetjesVicky
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 10 31-10-2005 14:53:43

Elke
Farah Love - Zwijndrecht
Heeft iemand een idee welke merken van trouwjurken ze hier verkopen of indien ze een website hebben? Ik wil vooraleer ik ga passen al wat ideetjes opdoen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 31-10-2005 14:39:08

mirella
RODE LOPER
Ik ben op zoek naar een rode of grijze loper van min 20m maar ben gaan horen om hem te kopen en dan kost dat zo'n 90€, huren 65€Waar kan ik dergelijke loper huren of kopen aan interessantere prijzen ?
Andere Reacties: 1 31-10-2005 13:13:13

soetkin
verjaardag op trouwdatum
Hallo, ik heb 2 vraagjes1)Leuke en originele (!)locaties voor fotoreportages in Bugge2) mijn ventje verjaart zondag 17 sept en wij trouwen zaterdag de 16e. Heeft iemand leuke ideeen om hem dubbel lief en dubbel romantisch te verwennen op deze dag? Al...
Andere Reacties: 3 31-10-2005 12:13:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...