Nu Online
Momenteel zijn er 321 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

soetkin
trouwjurk opgelost
Lieve mensen, bedankt voor de reacties op mijn berichtje. Hierbij laat ik jullie allen weten dat mijn zoektocht is opgelost. Dinsdag ging ik naar La Sposa in Roeselare en het was Bingo ! Eindelijk had ik bij 2(! ja, inderdaad, een nieuw keuzeprobleem...
Andere Reacties: 3 31-10-2005 11:42:02

Wendy
afspraak pastoor
Wat moet je zeker vragen als je voor de eerste maal (datum en uur liggen al vast) een afspraak maakt me de pastoor. Zijn er bepaalde dingen die ik zeker niet mag vergeten te vragen?Alvast bedankt voor de tips?!Groeten,Wendy
Religie Reacties: 2 31-10-2005 11:25:01

Nathalie
HUWELIJKSREIS
Ik vroeg me af welke hotels en bestemmingen jullie gekozen hebben als huwelijksreis. Ik durf ni te lang vliegen (max 4u), dus zou het ni te ver willen. Welke hotels zijn aanraders. Ik heb al gehoord dat je bij sommige korting krijgt voor de bruid en ...
Huwelijksreis Reacties: 6 30-10-2005 17:24:13

Nathalie
Hoeveel schenk je?
Volgende week moeten we naar het huwelijksfeest van een nicht en ze vraagt geld.Aangezien zij de eerste in mijn kennissenkring is die trouwt,heb ik er geen gedacht van hoeveel je zo geeft.Wij mogen aanschuiven vanaf de hoofdschotel en dessert.Zelf ga...
Andere Reacties: 5 30-10-2005 17:21:16

Phyllis
HUIFKAR
AAN ELKE EN/OF CINDYKunnen jullie mij ook die gegevens van die huifkar toezenden?phyllis.geysen@advalvas.bemerciekesPhyllis28/07/06
Andere Reacties: 2 30-10-2005 11:33:29

Phyllis
VIDEOGRAAF
Hallo hallo,wie kan er mij helpen. Wij zijn hopeloos op zoek naar een goede videograaf die dan ook nog betaalbaar is. Hoe meer reacties hoe liever. Fotografen zijn er steeds in overvloed, maar videografen daarentegen...Het is voor in het Antwerpse.Gr...
Andere Reacties: 13 30-10-2005 11:26:18

Dominique
dj partysound
Een tijdje geleden namen we kontakt op met enkele dj's en lieten een offerte opmaken.Uit al de offertes die binnenkwamen,vonden we "PARTYSOUND" het best passend aan onze eisen. Mede door toedoen van dit forum hadden we besloten om met "...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 30-10-2005 9:01:32

Joke
aan petra ivm fotolocatie
Dag Petra,bedankt voor de leuke tips. Het Fort van Lier vind ik wel origineel maar waar moet je dit aanvragen?groetjesJoke
Locaties - Fotografie Reacties: 0 29-10-2005 19:45:00

davine
drukwerk - regio Brugge
dag allemaal,Heeft er iemand goede ervaring met een drukker uit de buurt van Brugge? Hoeveel bedraagt de kostprijs van drukwerk. Het zou gaan over 300 uitnodigingen?Alvast bedanktgroetejs Davine31 maart 2006
Andere Reacties: 2 29-10-2005 16:41:13

Wim
make-up
ik trouw op 12 augustus 2006 en ik ben op zoek naar iemand die mij wil opmaken tegen een zacht prijsje. Liefst regio gent
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 29-10-2005 13:50:05

Katrien
huwelijk regio Heist od Berg-St Kat. Waver-Putte...
Hoi allemaal,Het lijkt me leuk om af en toe eens een huwelijksmis bij te wonen, maar ik zou totaal niet weten waar en wanneer er een huwelijk is. Dus, daarom mijn vraagje: zijn er hier bruidjes uit de omgeving (dus rond het Mechelse ongeveer) die dit...
Andere Reacties: 3 29-10-2005 13:27:36

davine
creatieve ideeën huwlijksviering
Dag mede-bruidjes,Ik ben op zoek naar originele ideeën om de bruidskindjes te betrekken in de huwelijksviering. Zo laat ik hen tijdens de offerande druiven en brood aanbrengen. Ze hebben ook elk hun eigen stoeltje. Er zijn 3 kindjes tussen 5 en ...
Ideeën Reacties: 1 29-10-2005 12:03:20

Kelly
Binnengaan zaal
Ik vind hier regelmatig terug dat jullie op zoek zijn naar muziek om de zaal binnen te gaan. Maar wanneer wordt die dan juist gespeeld? Moet het bruidspaar dan als laatste de zaal binnengaan??? Ik dacht dat wij eerst binnen moesten zijn, om de gas...
Andere Reacties: 8 28-10-2005 15:15:22

Sofie
Madev fotografie
Hoi allemaal,Heeft er soms iemand ervaring met fotografie "Madev" in Machelen?Graag jullie reacties dan!Groetjes,Sofie7/07/2007
Fotografie Reacties: 2 28-10-2005 13:22:43

Evy
Oldtimers regio Vlaams Brabant
Hallo allemaal,Ik ben nog op zoek naar een adres waar ze oldtimers verhuren voor onze huwelijksdag. De gele gids heeft me niet echt verder geholpen en ook op internet zijn de adressen redelijk ver uit onze buurt. Als iemand ons aan een adres kan help...
Andere Reacties: 4 28-10-2005 10:54:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...