Nu Online
Momenteel zijn er 430 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Joke
fotolocatie
Hallo Iedereen,wij trouwen op 20 mei 2006 en zijn nog op zoek naar een originele fotolocatie omgeving Lier-Berlaar-Mechelen. Heeft er iemand tips?groetjesJoke
Locaties - Fotografie Reacties: 7 28-10-2005 10:33:33

Mireille
Je kindje en de bruiloft ????
Na het lezen van een reactie van Cindy komt mijn volgende 'probleem' naar boven.Hoe ga ik dat doen met ons zoontje? Na zo'n lange vermoeide dag kan hij het natuurlijk niet heel de avond op het feest volhouden. Hij is dan 2,5.Maar de hele familie is o...
Andere Reacties: 11 27-10-2005 23:16:49

K
De Grote Schuur in De Haan
Hallo!Heeft iemand van jullie ervaring met feestzaal De Grote Schuur in De Haan-aan-zee of met de uitbater Vincent Vermeulen?Alvast bedankt voor jullie antwoorden!!
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 27-10-2005 21:24:48

liesbeth
Drukkerij Leën
Hallo bruidjes,heeft iemand van jullie al ervaring gehad met drukkerij Leën in Hasselt? Wij zouden eventueel daar willen gaan voor onze uitnodigingen en dergelijke?Alvast bedankt!Lies (01/04/06)
Uitnodigingen Reacties: 2 27-10-2005 20:35:44

mirella
GASTENLIJST
12/11/2005 is de datum de gasten ons ten laatste moeten verwittigen van hun aanwezigheid.Is het onbeloofd om een paar dagen vooraf een sms of e-mail te sturen om hen hieraan te laten verwittigen;Vooral de mensen van de receptie laten niets horen.mire...
Ideeën Reacties: 8 27-10-2005 13:08:54

Dorien
discobar powerstation en starlight
Hallo iedereen,heeft iemand van jullie ervaring met één van de volgende discobars of misschien al eens horen spelen:- discobar powerstation- discobar starlightgroetjes,Dorien
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 27-10-2005 11:57:34

cindy
WAAR KAN IK EEN HUIFKAR HUREN
hOI IEDEREEN?WAAR KAN IK EEN HUIFKAR HUREN EN REDELIJK VAN PRIJS;GRTS
Andere Reacties: 13 27-10-2005 11:40:50

Jan
Nt-kerkelijke viering: leuke ideeën?
Mijn vriendin en ik overwegen een niet kerkelijke viering en vragen ons af of iemand leuke ideeën heeft om te doen tijdens zo een viering? Kwestie van het niet te stijf en plechtig te maken. Het is een belangrijk moment maar we willen het toch...
Andere Reacties: 6 26-10-2005 19:25:08

Jan
Opluistering avondfeest
Hallo,Wij zijn op zoek naar muzikanten die het avondfeest tijdens de maaltijd wat kunnen opvrolijken. We hoorden dat er zo 2 gitaristen bestonden die gewoon de gasten om verzoeknummers vragen en die vervolgens spelen. Kent iemand dergelijke muzikant...
Andere Reacties: 4 26-10-2005 19:23:05

sofie
binnenlocatie
nog een vraagje: we zoeken een binnenlocatie in de buurt van Puurs voor slechte weersomstandigheden. We nemen onze foto's in de voormiddag (trouwen in de winter), dus het zou een locatie moeten zijn die tijdig opent of altijd beschikbaar is... Iemand...
Andere Reacties: 0 26-10-2005 17:59:54

sofie
misboekjes
Hoi iedereen, het kan zijn dat deze vraag al eens gesteld is, maar hoeveel misboekjes voorzien jullie zoal??Idem vraag voor aantal kadootjes voor de kindjes... greetz,sofie
Andere Reacties: 6 26-10-2005 17:58:09

kirsten
dringend; wie weet er een leuke tekst voor op de bedanking na een huwelijk?
We zijn dringend op zoek naar een leuk tekstje voor op onze bedanking. Kan iemand ons helpen?groetjes, ki
Andere Reacties: 3 26-10-2005 15:52:08

cindy
ooooo zo moeilijk!!!!!!!!!!!!!!!!!
ppfffffffffffff,hallo iedereen, ik weet niet wat ik moet doen.Mijn schoonouders betalen alleen ne bruidswagen.Maar ik en men venteke zouden graag wagens voor de suite willen maar das allemaal zo duur en wij hebben er 6 nodig.Maar ik zie het al gebeur...
Andere Reacties: 16 26-10-2005 14:57:18

Ineke
Witte duiven
Hallo allemaal!Op 10 juni 2005 ga ik trouwen. Na de huwelijksviering zou ik graag twee witte bruidsduiven loslaten. Probleem is nu dat ik deze nergens vind. Is er iemand die hiermee ervaring heeft of iemand kent (liefst omgeving Leuven)?Bedankt!Ine...
Ideeën Reacties: 7 26-10-2005 13:16:00

Silvia
tekst voor uitnodiging gezocht
hallo, ik zoek een toffe tekst voor onze huwelijksuitnodiging. Kan iemand mij hun tekst van hun uitnodigingen doormailen, het zou mij in ieder geval goed op weg helpen ...Je kan ze mailen naar silvia.ballet@telenet.beAlvast bedankt!!
Andere Reacties: 0 26-10-2005 9:38:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...