Nu Online
Momenteel zijn er 354 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lies
none
Hoi hoi zijn er nog mensen die 1 juli 2006 trouwen? Ik kan niet wachten tot het zover is... Dit weekend ga ik een trouwkleed zoeken... hopelijk vind ik iets. Zijn er al bruidjes die kleren gekocht hebben van de nieuwe zomercollectie van linea raffael...
Andere Reacties: 7 17-10-2005 16:21:22

cindy
nog 236 dagen
ooooooo hebben jullie dat ook dat jullie zot worden van dat wachten.ik wordt er zot van he ik zou willen slapen en dan de dag wakker worden, het gaat zo traag.ppfffffffffffffffffffffgrts 10.06.2006
Andere Reacties: 9 17-10-2005 15:47:57

Mieke
Bruidsschoenen
Hallo,Ik had al eens op het forum gezet dat ik op zoek ben naar bruidsschoenen en of iemand hier soms tips voor heeft? Ik heb dan een paar namen doorgekregen van schoenwinkel die daarvoor gekend zijn, maar die zijn wel héél ver voor me.Heef...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 17-10-2005 15:16:36

Zarah
Poll Van Ghent
Hey,wij zijn aan het twijfelen omtrent onze DJ voor het avondfeest.Heeft er iemand ervaring met DJ Poll van Ghent?Alvast bedankt!!Groetjes,Zarah
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 17-10-2005 14:23:08

Sylvie
Ringen gevonden!
Joepie! Zaterdag zijn we onze ringen gaan bestellen bij Wim Meeussen in Antwerpen. In tegenstelling tot wat ik verwacht had, hebben we heel snel onze droomringen gevonden. Ik vind wel meerdere dingen mooi, maar m'n vriend... Uiteindelijk zijn het wit...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 17-10-2005 13:35:20

kristel
cermoniemeester Vlaams Brabant TAV Ilse
Hey Ilse op 06/10 heb je het volgend bericht achtergelaten op de forum Onze ceremoniemeester is E&L te Tielt-Winge, Sint Jorisveld. Niet duur. Keiferm auto's en zeer vriendelijke mensenMeer info www.ceremoniecars.beNu ik ben op de website gegaan ...
Andere Reacties: 0 16-10-2005 20:49:15

Silvia
Bruidsjurk gevonden !!! van de eerste keer.
Hallo,Ik ben zaterdag met mijn mama en toekomstige schoonmama gaan kijken voor een trouwjurk in Bree bij Couture Paule. Het was de eerste keer dat ik ging. Ik heb zeker 14 jurken gepast. De verkoopsters waren supervriendelijk ... elk kleedje dat ik w...
Andere Reacties: 6 16-10-2005 19:47:12

Phyllis
Pierre Loncin
Hallo dames (en heren),heeft er iemand van jullie ervaring met de ceremoniemeester Pierre Loncin? Alle reacties (zowel positieve als negatieve) zijn meer dan welkom.Groetjes,Phyllis
Ceremonie Reacties: 1 16-10-2005 19:45:02

Sofie
Bruidshuis te Merksem
Hallo iedereen,Heeft er iemand ervaringen met het bruidshuis in Merksem? Moet je daar bijbetalen voor retouches?groetjessofie10.06.06
Andere Reacties: 6 16-10-2005 18:57:34

Tine
Bruidsjurk te koop
Beste bruiden die nog op zoek zijn naar een jurk...Ik bied mijn jurk te koop aan. Het is er één van het merk L. Borgèse. (spijtig genoeg op het internet niet terug te vinden), maar zo wordt het een uniek exemplaar. De jurk zou gerust k...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 16-10-2005 17:04:55

Cindy
Kleedje gevonden bij Lilian CLaes
Hoi,Vandaag heb ik mijn kleedje gevonden bij Lilian Claes. Het zijn daar opendeurdagen. Mijn ma en schoonzus zijn meegeweest.Ik heb 4 verschillende kleedjes aangehad (meer mocht ook), één daarvan had ik al aangedaan bij Jagré de vrijda...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 16-10-2005 16:27:30

Sofie
Abdijhoeve houthalen helchteren
Wij hebben de zaal vast staan voor ons huwelijk! iamand daar al geweest?
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 16-10-2005 16:10:49

eef
korting Maxim's couture aarschot of Lynx leuven??
Hallo,Ik heb gehoord dat je in sommige winkels een "cadeau" krijgt, wanneer zowel bruid als bruidegom hun huwelijkskledij in dezelfde winkel aankopen.Weet iemand van jullie of je een "cadeau" krijgt bij maxim's couture in aarschot...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 16-10-2005 14:53:56

Rozeke
Jagré
Hey,Weet iemand of de nieuwe collectie al binnen is bij jagré? Ik zou graag in de week eens langs gaan om te passen.Groeten.
Andere Reacties: 0 16-10-2005 14:32:49

eva
jmc productions
Heeft iemand ervaringen met jmc productions?GroetenEva
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 16-10-2005 13:55:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...