Nu Online
Momenteel zijn er 420 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

liesbeth
dankgeschenkjes
Hallo, heeft er iemand ervaring met dankgeschenkjes geven op de avond zelf? Wij zouden dat willen doen, bvb doosjes met smarties, een blikje met suikerhartjes, een speciaal kaartje,... Maar we weten dus nit goed wat en ook niet hoe dat te regelen val...
Andere Reacties: 15 10-10-2005 21:29:03

Lynn
swingende openingsdans
we zijn op zoek naar een tof, swingend nummer als openingsdans...maar vinden niets dat én een toepasselijke tekst heeft én leuk is. (we zoeken iets zuiders-getint)Wie kan ons helpen? Alvast bedankt!Groetjes Lynn
Openingsdans Reacties: 8 10-10-2005 15:40:22

Vicky
Foto Meeus uit Eeklo
HeyKan iemand meer informatie geven over foto Meeus uit Ekeren, heb hier op het forum al goede dingen gehoord, maar vind er geen website van terug.Zou hem morgen willen bezoeken, maar weet het adres niet.GroetjesVicky
Fotografie Reacties: 3 10-10-2005 12:59:32

An
Getrouwd
Hallo allemaal,Het is allemaal achter de rug, 24 september zijn we getrouwd. Het was een prachtige dag. Zalig weer, alles vlot verlopen, iedereen gelukkig, een geweldig feest, ... kortom onze dag was echt perfect en inderdaad tot hiertoe de gelukkigs...
Andere Reacties: 30 10-10-2005 8:19:03

Sylvie
bruidjurk marylise te koop
Hallo iedereen, Wij zijn al 29 dagen gehuwd. Het is gewoon zalig!!! Voor nuttige tips kan je altijd bij ons terecht.PS nog iets... mijn bruidskleedje van marylise ga ik verkopen (het is werkelijk heel mooi - maatje 40). indien iemand geïnteress...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 9-10-2005 18:02:25

Evelyne
Misboekje
hey heeft er misschien iemand een voorbeeld van een misboekje? Wij vinden het moeilijk om mooie teksten te vinden. groetjes Evelyne
Andere Reacties: 2 9-10-2005 18:00:59

Vicky
Septemberbruidjes
Hey, ik vroeg me af wie er nog allemaal in september 2006 trouwt. Wij trouwen de 9de. Wat hebben jullie al gedaan? Bij ons ligt enkel nog maar de zaal en de kerk vast, we zijn nu op zoek naar dj en fotograaf. maar heb al het gevoel dat we nogal l...
Andere Reacties: 12 9-10-2005 17:11:29

davine
versiering kerkstoelen
Heeft er iemand een idee om de kerkstoelen te versieren. We zouden in eerste instantie ballonen hangen, maar k ben bang dat de mensen dan niet alles zouden zien. Bij mijn vriendin hingen er aronskelken met een lint vond ik ook heel mooi.Iemand iedeen...
Andere Reacties: 6 9-10-2005 12:44:33

pegie
trouwkostuum
Ik heb al vele reakties gehad over mijn vraag ivm een trouwkostuum waarvoor dankmaar op een berichtje wil ik echt even reageren een kostuum van Hugo Boss voor 300 eu, dat bestaat niet,ik ken de merken,en dit kan gewoon niet, ik ben met een vriend een...
Kledij - Bruidegom Reacties: 0 9-10-2005 11:58:57

me
Farah Love
Hey, ik heb op de trouwbeurs een afspraak gemaakt om te gaan passen. Zijn er mensen die hier al geweest zijn en hun ervaringen willen delen?Ik ben best wel nerveus, het is de eerste keer dat ik ga passen...Moet je zelf zien dat je gepaste bh en schoe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 9-10-2005 11:48:48

Gerlinde
muziek
Hallo,Heeft er iemand ervaring met het muziekensemble trio Graffiti?
Muziek - Live Reacties: 0 9-10-2005 11:37:57

liesbeth
kostprijs kleed
Hallo bruidjes, ik ben gisteren voor de eerste keer gaan passen. Ik heb nog 6 maanden te gaan en heb dus niet zoveel tijd meer. Ben eerlijk gezegd wel geschrokken van de prijzen. Alles wat ik aan heb gehad was rond de 1300 euro. Dan heb je nog geen s...
Andere Reacties: 5 9-10-2005 11:28:14

Vicky
DJ Plug and Play
HeyKent er iemand DJ Plug and Play? Heeft iemand hen al gehoord. Ze kwamen nogal professioneel over vond ik, maar heb hen nog niet horen spelen... Zij vragen 525 € all in, is dat veel?Als er iemand een andere dj kan aanraden mag dat ook alti...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 9-10-2005 10:53:37

Vicky
Fotograaf
Hallo, kent er iemand Fotohuis Lovendegem. Heeft er iemand ervaringen mee, zowel positief als negatief. Zij vragen 1114 € voor 120 foto's in een doos, is dat veel?Als je iemand anders kan aanraden, mag dat ook altijd.GroetjesVicky
Fotografie Reacties: 1 9-10-2005 10:49:49

Angelique
Ervaring met le Chapeau/Jagre in Antw of tips voor het Leuvense
Hallo allemaal - is iemand langsgeweest bij le Chapeau in Antwerpen of Jagre dat er dicht tegen ligt en wat was jullie ervaring? Ik ga naar Antwerpen omdat ik de collectie van Marylise heel mooi vind - maar aangezien ik in het Leuvense woon zijn al...
Andere Reacties: 6 9-10-2005 10:04:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...