Nu Online
Momenteel zijn er 301 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Line
chateau l'ardoisiere
Heeft er iemand ervaring met chateau l'ardoisiere in Jodoigne? Bedankt voor je reactie! 
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 6-4-2014 13:58:44

Charlotte
trouwkleed laten maken
Omdat ik zeer specifiek weet wat ik wil qua trouwkleed, heb ik besloten om het te laten maken. Ik heb een paar verkennende afspraken staan om dit te bespreken. Heeft iemand reeds ervaring hiermee en hebben jullie tips op wat ik moet letten? Ik ben vo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 6-4-2014 13:38:03

tineke
verlovingsring
Ik heb een vraag aan de medebruidjes: dragen jullie op de grote dag ook jullie verlovingsring of wordt dat niet gedaan? 
Voorbereiding Reacties: 10 6-4-2014 13:19:04

daphné
stresskip
Hey allemaal, Met nog minder dan 1 maand ben ik toch aan het stressen. Gisteren was ik zelf volledig gekraakt. Ik krijg van alle kanten kritiek, mijn schoonzus, schoonouders en dan gisteren de druppel mijn ouders. Maar dat is nu al opgelost. En dit a...
Voorbereiding Reacties: 3 6-4-2014 11:47:31

Melissa
Uitnodigingen besteld!
Net onze uitnodigingen besteld via tadaaz.be Zeer benieuwd! Wij gaan werken met extra kaartjes, nu vraag ik me af waar ik deze best kan bestellen? Of maak ik ze zelf? Zijn er nog die met kleine kaartjes werken?
Uitnodigingen Reacties: 6 6-4-2014 10:12:21

Nick
Dj 't Gravenhof !?
Hallo ! Volgend jaar trouwen wij en ons feest gaat door in 't gravenhof ! Nu kregen we hier een lijst met Dj's waarmee ze samen werken. Heeft iemand al ervaringen met één van volgende Dj's ?! Disco Peter DJ Tim JMC Productions ND Event...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 6-4-2014 9:54:32

katleen
originele uitnodigingen
Wij zijn op zoek naar originele trouwkaarten. Nu heb ik ooit eens iets gehoord van een soort blikken doosje dat je zelf moet open trekken maar ik kan het nergens terugvinden. Heeft er iemand een idee waar je dit kan laten doen? Of een ander idee voor...
Uitnodigingen Reacties: 3 6-4-2014 9:43:21

Lieve
Bedankjes : welk eetbaars zou ik in de doosjes steken?
Ik voorzie voor iedereen een bedankdoosje aan tafel.  Maar wat steek ik erin?-suikerbonen : de gewone en de hartjes of de hartjes alleen?-koffiesnoepjes (omdat het zo lekker is)-suikerhartjesof.....?of maak ik verschillende doosjes : ...
Voorbereiding Reacties: 9 6-4-2014 9:31:22

Kimberley
Ervaring websites ?
Hoi hoi Iemand ervaring met websites lightinthebox en jennyjoseph? Bedankt! Groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 4 6-4-2014 8:00:48

Charlene
Kader
Dag medebruidjes. Gisteren hebben we eend samen gezeten met de fotografe en ze kwam met het idee voor bij het binnenkomen van de gasten ze op foto te zetten. Zo 1 waar ze een kader vasthouden. Nu was mijn vraag: waar vind ik zo kader. Ik wil er ook...
Voorbereiding Reacties: 10 5-4-2014 22:53:36

Kim
Trouwkleedje nog is gepast en nog steeds in love :-)
Vandaag nog eens naar Koonings gereden, mijn vader had mijn trouwkleed nog niet 'in het echt' gezien :-) Ik heb dan maar ineens van de gelegenheid gebruik gemaakt en ik ben mijn proefkapsel en make-up al gaan doen.  Toen ik alles bij elkaar zag ...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 5-4-2014 22:07:21

Evelien
Trouwringen
We denken er aan om geen trouwringen te nemen; Mijn vriend gaat zijn trouwring zelden of nooit kunnen dragen, dus vinden we het een beetje stom om een trouwring te kopen. Zelf ben ik super tevreden met mijn verlovingsring. D...
Ceremonie Reacties: 11 5-4-2014 20:27:07

Sofie
Verkoop trouwjurk 2013
Ik verkoop mijn trouwjurk van Linea Rafaelli. In juni 1 jaar oud. Ik ben 1m74 en heb maat 38-40. Het gaat om een jurk die te vinden is op de volgende site: http://www.trouwplaza.be/blog/onze-favorieten-uit-de-collectie-linea-raffaelli-2013/...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 5-4-2014 18:37:26

Mélanie
Decoratie feestzaal-ceremonie
Hallo, Een kort vraagje uit interesse. Waar gaan jullie op zoek naar decoratie voor jullie huwelijksfeest - met uitzondering van bloemen? Is dit in 1 winkel of in meerdere winkels? Of zijn dit enkel webshops? Vinden jullie veel in eenzelfde winkel/w...
Voorbereiding Reacties: 2 5-4-2014 14:22:18

stephanie
Uitnodigingen
Hallo bruidjes en bruidegommen , Wij vroegen ons af hoelang voor de grote dag je de uitnodigingen maakt ?! Groetjes
Voorbereiding Reacties: 7 4-4-2014 22:57:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...