Nu Online
Momenteel zijn er 257 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Sarah
Winterbruidjes planning
Dag bruidjes,   Gewoon eens om te checken of ik een beetje op schema sta. Wat hebben jullie allemaal al gedaan? Zijn er dingen waar ik dringend werk van moet maken? Toen we pas verloofd waren heb ik enorm veel dingen geregeld waardoor alle me...
Voorbereiding Reacties: 2 1-7-2011 7:39:51

vanessa
Nog 17 uur!
Ja ja, nog 17 uur en dan breekt de dag aan waar we meer dan een jaar naar hebben uitgekeken! Wat is het er opeens snel. Vandaag nog de laatste dingen in orde brengen en dan hopelijk genieten!   Alvast bedankt iedereen voor alle hulp en tips ...
Voorbereiding Reacties: 7 1-7-2011 6:21:34

evy
zenuwen
hallo iedereen,   nu doet bijna alles zo goed als gedaan is, begin ik serieus zenuwen te krijgen..... nog maar twee nachtjes en het is zover.... en dan te weten dat ik een jaar en half verloofd ben geweest.... het gaat precies allemaal opeens z...
Voorbereiding Reacties: 3 30-6-2011 23:41:46

Linde
compleet uit mijn dak aan het gaan!
Dag iedereen, Ik vraag me soms af of ik alleen sta met mijn gevoel. Ik ben dus met de voorbereidingen van de trouw bezig. Ik geraak hier helemaal door in extase . Telkens er iets in orde is, ga ik compleet uit mijn dak! Zo blij ben ik dan. Ik ka...
Voorbereiding Reacties: 5 30-6-2011 22:17:14

Ellen
1 maand
Hoi allemaal, Over een maand is het zover! Onze grote dag! Pfff nu beginnen de zenuwen toch op te komen. Vandaag ook de laatste schooldag gehad, dus de stress van eindtoetsen, klasoverdrachten, schoolfeest, ... is ook achter de rug. Nu is het de str...
Voorbereiding Reacties: 1 30-6-2011 21:11:39

Katrien
bestelling styleyourwedding.be
Beste medebruidjes   Ik wil jullie even laten weten dat ik zeeeeeeeer tevreden ben van de website styleyourwedding.be   Ik wou daar vuurwerkstokjes bestellen voor tijdens onze openingsdans maar het ging niet in zo'n grote hoeveelheid in ...
Voorbereiding Reacties: 2 30-6-2011 21:00:01

Ils
Waar kan je de LED-verlichte partytafels van Brittess huren?
Ik heb me al gek gezocht naar een verhuurder van de verlichte statafels (http://www.verlichtebloempot.be/shop/brittess-led-verlichte-partytafel/285/292/2638/) bij ons in de buurt (Antwerpse Kempen) maar vind niets... Ik zou de tafeltjes geweldig vind...
Voorbereiding Reacties: 7 30-6-2011 20:21:12

Myriam
STRESS!!
Over precies 24u. zal bij ons de huwelijksceremonie aflopen.  En dat brengt vandaag veel stress met zich mee!  Hoewel alles eigenlijk geregeld is hoor!  Ik ben maar bang dat ik iets heel stoms ga vergeten morgen (bv. m'n oorbellen wiss...
Voorbereiding Reacties: 10 30-6-2011 15:48:51

Tinneke
Kaartjes tafelschikking
Hallo,   Bij het binnenkomen in de feestzaal krijgen onze gasten een kaartje met een afbeelding die overeenkomt met de afbeelding die op hun tafel staat. Nu vraag ik mij af, zetten wij de volledige naam van de mensen op dat kaartje of enkel de ...
Voorbereiding Reacties: 8 30-6-2011 14:32:02

Cindy
Doggysit regio Torhout !!!
Wij zoeken dringend iemand die kan komen thuis wachten bij onze hond tijdens de trouw, hij is al redelijk oud en heeft veel aandacht nodig, daarom dat we hem ook niet naar een hondenpension kunnen doen omdat hij het alleen thuis gewend is. Als je ie...
Voorbereiding Reacties: 1 30-6-2011 14:15:19

jeslov
Stress stress
Goooh ik weet echte niet meer wat ik moet doen Ik heb het voel dat niet meer helder kan denken vul stress it is killing me inside!!!!!!!!! ik ben echte hopelosssssssssssssss help, help, help maar aan wat?
Voorbereiding Reacties: 5 30-6-2011 12:37:39

Sharon
Panikeren...
Hallo allemaal,   Ik heb gisteren ontdekt dat het geen goed idee is om tot ik ga slapen vanalles voor de trouw doe. Ik heb nog meer dan een uur wakker gelegen en aan't panikeren geweest over alles wat ik nog moet doen. In de toekomst dus een u...
Voorbereiding Reacties: 6 30-6-2011 9:49:25

Chloë
stress komt boven!
Hoi allemaal,   Ik heb nog 64 dagen op de teller staan en ben bezig nu met alle 'kleinigheden' maar weet niet of ik aan alles gedacht heb. Waar denken jullie aan dat ik zeker niet mag vergeten? Kan ik eens zien wat ik over het hoofd heb gezien :...
Voorbereiding Reacties: 4 30-6-2011 9:20:50

Niki
Nog exact 1 JAAR!!!
Vandaag nog exact 365 dagen te gaan, jeej!! Vanavond hebben we alvast een afspraak met de zangeres die we eventueel gaan gebruiken tijdens onze dienst in de kerk en we kijken er alvast naar uit!!   Ik schrik ervan hoe 'snel' het toch allemaal ...
Voorbereiding Reacties: 14 30-6-2011 8:41:42

kristel
nog 16 uren en 18 minuten
jaja, morgen is het zover, onze burgerlijke trouw, en zaterdag is het de kerk en het feest. alles is geregeld, maar nu beginnen de kriebels toch te komen hoor!
Voorbereiding Reacties: 5 30-6-2011 7:42:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...